• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.10.2024 11:22
  •    Predkladanie ponúk
    14.10.2024 11:00
  •    Zrušenie zákazky
    14.10.2024 11:03

Detail zákazky Z20248707

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.10.2024 11:22
  •    Predkladanie ponúk
    14.10.2024 11:00
  •    Zrušenie zákazky
    14.10.2024 11:03

Základné údaje

Z20248707

OF-294159

zrušená

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy a údržba dielenských strojov a ručného náradia

základný servis, údržba

  • 50530000-9 - Opravy a údržba strojov
  • 45259000-7 - Opravy a údržba zariadenia
  • 50433000-9 - Kalibrovanie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 42512500-3 - Časti klimatizačných mechanizmov

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. základný servis Plničky klímy BRAIN BEE 8500 PLUS ev.č.180709000094
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
základný servis Plničky klímy BRAIN BEE 8500 PLUS ev.č.180709000094 ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Termín vykonania základného servisu do 15.11.2024
Servisná správa Požadujeme
základný servis zahŕňa kalibráciu váh, kalibráciu čidiel, kompletné vyčistenie zariadenia, tlakový test, kontrola tesnosti a stavu rýchlo spojok, kontrola stavu náplní a filtrov, test plnenia a odsávania chladiva
základný servis zahŕňa kontrolu čistoty chladiva
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté všetky náklady spojené so službou zákazky, vrátane dopravy na miesto plnenia.
Spolu s dodávkou služby predložiť certifikát výrobku alebo potvrdenie zhody s príslušnými harmonizovanými alebo vhodnými technickými normami alebo s inými normatívnymi dokumentmi.
Dodávateľ odoberie prístroj v mieste plnenia a po vykonaní revízie, overení doručí na miesto plnenia na vlastné náklady, ktoré musia byť započítané v ponúknutej cene.
Vypracovanie a dodanie správy (certifikát, protokol) o vykonaní revízie, overenia prístroja.
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Vystavenú faktúru zaslať na korešpondenčnú adresu - 43. zásobovacia základňa Zemianske Kostoľany Pod horou, 972 43 Zemianske Kostoľany
Miesto plnenia Zemianske Kostoľany.
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním služby a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov.
Objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzatvorenia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných svojich konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Objednávateľ nie je platca DPH. Celková suma musí byť vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky.
Revíziu, overenie zariadení môže vykonať iba osoba alebo spoločnosť s platnou autorizáciou alebo oprávnením na požadované zariadenia
Realizácia služby v pracovných dňoch od 6,00 hod. do 13,00 hod.
Pred realizáciou služby kontaktovať určenú osobu objednávateľa minimálne dva dni vopred.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

43.zásobovacia základňa, Pod Horou, Zemianske Kostoľany, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

18.10.2024 06:00 — 15.11.2024 13:00

1,00 súbor jednotiek

172,13

143,44

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.10.2024 11:22

14.10.2024 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.10.2024 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 1074
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS