• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.10.2024 11:04
  •    Predkladanie ponúk
    14.10.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.10.2024 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.10.2024 10:55

Detail zákazky Z20248704

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.10.2024 11:04
  •    Predkladanie ponúk
    14.10.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.10.2024 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.10.2024 10:55

Základné údaje

Z20248704

OF-294414

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9887811

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36263800

SEZAKO Trnava, s.r.o.

Orešanská 11, Trnava, 91701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čistenie odlučovačov jedlých tukov a olejov

Čistenie odlučovačov jedlých tukov a olejov

  • 90500000-2 - Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čistenie odlučovačov jedlých tukov a olejov
Funkcia
Predmetom zákazky je čistenie odlučovačov jedlých tukov a olejov vrátane odvozu a likvidácie odpadu a to v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z., o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, s Vyhláškou Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky č. 365/2015 Z. z., ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov v znení neskorších predpisov a v súlade s inými platnými právnymi predpismi upravujúcimi oblasť nakladania s odpadom
Číslo skupiny, podskupiny a druhu odpadu - 19 08 09
Názov skupiny, podskupiny a druhu odpadu - Zmesi tukov a olejov z odlučovačov oleja z vody obsahujúce jedlé oleje a tuky
Kategória odpadu - O (ostatné odpady)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladané množstvo odpadu: 19 08 09 - Zmesi tukov a olejov z odlučovačov oleja z vody obsahujúce jedlé oleje a tuky kg 800
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
odlučovač oleja z vody  č.1 typ:  LTC - 2 (v prílohe)
odlučovač oleja z vody č.2 typ:  GM2E (v prílohe)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje čistenie lapačov a odvoz odpadu č.19 08 09 z dvoch lapačov tukov z prevádzky kuchynského a jedálenského objektu
Pri čistení  lapačov požaduje objednávateľ kompletné vyčerpanie tukov a vody, vyčerpanie tukov a tukovej vody, odčerpanie zahustenej zložky sedimentov na dne lapača tukov, vysokotlakové umytie stien a prepážok lapačov tuku,  prečistenie prítokovej a odtokovej kanalizácie do lapača tukov, odčerpanie oplachovej vody, napustenie lapača čistou vodou, odvoz a likvidácia odpadu v zmysle platných predpisov
Rozsah plnenia bude záležať od aktuálnych potrieb Objednávateľa maximálne v rozsahu celkovej zmluvnej ceny
Čistenie  lapačov tukov sa bude realizovať  na základe  objednávky
Za objednávateľa bude vystavovať objednávky oprávnený zástupca organizačnej zložky objednávateľa, ktorý bude oprávnený a zodpovedný za plnenie a realizáciu objednávok na strane objednávateľa. objednávku doručí objednávateľ  dodávateľovi najneskôr 7 dní pred požadovaným termínom poskytnutia služby
Objednávka vystavená objednávateľom musí obsahovať najmä : identifikáciu objednávateľa alebo jeho zástupcu (názov a kontaktnú adresu; zodpovednú osobu vrátane telefonického, faxového alebo e-mailového spojenia; IČO a bankové spojenie) číslo tejto rámcovej dohody, druh, predpokladané množstvo a miesto uloženia (vrátane typu a počtu obalov, resp. priestorov uloženia) odpadov, požadovaný termín, pečiatku a podpis zodpovednej osoby.
Plnenie predmetu zákazky požaduje objednávateľ v pracovných dňoch spravidla od 8:00 hod. do 15:00 hod.
Požaduje sa, aby dodávateľ oznámil objednávateľovi presný termín plnenia služby  najneskôr tri  pracovné dni pred plnením.
Miesto plnenia služby je 81. krídlo Sliač (Vojenský útvar 4977 Sliač - letisko Sliač)
Požaduje sa, aby dodávateľ' mal k vykonávaniu činnosti podľa tejto rámcovej dohody udelený súhlas vydaný príslušným orgánom štátnej správy odpadového hospodárstva, príslušné zákonom stanovené platné povolenia, potvrdenia a rozhodnutia a ako subjekt vykonávania tejto činnosti spĺňal všetky zákonom stanovené podmienky. Držiteľom platných dokladov podľa predchádzajúcej vety bude dodávateľ' počas celej doby platnosti a účinnosti tejto rámcovej dohody.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti podľa obchodných podmienok elektronického trhoviska
Neoddeliteľnou súčasťou faktúry je doklad o množstve zhodnoteného odpadu, katalógovom čísle odpadu s dátumom, podpisom a pečiatkou ( Vážny lístok)
Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy.
Splatnosť faktúry dodávateľa za riadne vykonanú službu je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ je povinný do 3 dní od uzatvorenia zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný rozpis cien: Cenu za čistenie 2 ks lapačov v EUR bez DPH a s DPH. (celková cena za čistenie podľa bodu 2 časť Osobitné požiadavky na plnenie)
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí v priebehu celej doby plnenia tejto zmluvy.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Československej armády 1182, Sliač, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

21.10.2024 10:00 — 31.12.2024 10:00

800,00 kg

1 000,00

1 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.10.2024 11:04

14.10.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.10.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 223
 37
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.10.2024 11:45 - Vstupná ponuka 999,60 € Cena s DPH
08.10.2024 12:05 - Najvýhodnejšia ponuka 960,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS