• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.10.2024 13:59
  •    Predkladanie ponúk
    11.10.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.10.2024 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.10.2024 09:50

Detail zákazky Z20248671

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.10.2024 13:59
  •    Predkladanie ponúk
    11.10.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.10.2024 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.10.2024 09:50

Základné údaje

Z20248671

OF-294347

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9881537

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

51689839

LIMEX ČR, s.r.o., organizačná zložka

Kamenné pole 4557/12, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Podlahové krytiny a príslušenstvo

podlahové krytiny, kancelársky koberec, záťažový koberec, PVC podlaha

  • 44112200-0 - Podlahové krytiny
  • 39531000-3 - Koberce
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 39531310-9 - Kobercové dlážkové krytiny

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky koberec
Funkcia
Výmena podlahovej krytiny realizovaná z hygienických dôvodov a z dôvodov poškodenia, opotrebenia.
Realizácia dodania a nalepenia koberca bez sokla
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Záťažový kancelársky koberec, vrátane dodania a nalepenia (metrážny, nový, doposiaľ nepoužívaný) m2 19 20
Hmotnosť vlákna g/m² 550
Výška vlákna mm 3 5
Celková výška mm 4 6
Trieda zaťaženia podľa EN 1307 trieda 33
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Farba koberca (bude vybratá na základe poskytnutéhovzorkovníka od dodávateľa) minimálne zo 4 rôznych farieb na výber
Ďalšie požiadavky demontáž pôvodnej krytiny/koberca, čistenie podkladu, vysávanie, brúsenie podkladu po strhnutí krytín, lokálne vysprávky poteru, celoplošné lepenie koberca, dodávka súvisiaceho materiálu (lepidlá, atď
- dodávateľ je povinný pred dodaním tovaru a jeho pokládkou presne vymerať jednotlivé miestnosti, v ktorých sa bude výmena kobercov realizovať
Miesto plnenia Veliteľstvo pozemných síl - č.221
 2. Záťažový koberec
Funkcia
Výmena podlahovej krytiny realizovaná z hygienických dôvodov a z dôvodov poškodenia, opotrebenia.
Realizácia dodania a nalepenia koberca bez sokla
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Záťažový koberec, vrátane dodania a nalepenia (metrážny, nový, doposiaľ nepoužívaný) m2 90 95
Hmotnosť vlákna g/m² 1600
Výška vlákna mm 3
Celková výška mm 5
Trieda zaťaženia podľa EN 1307 trieda 33
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Záťažový slučkový koberec vhodný do komerčných priestorov
Farba koberca (bude vybratá na základe poskytnutéhovzorkovníka od dodávateľa) minimálne zo 4 rôznych farieb na výber
Ďalšie požiadavky demontáž pôvodnej krytiny/koberca, čistenie podkladu, vysávanie, brúsenie podkladu po strhnutí krytín, lokálne vysprávky poteru, celoplošné lepenie koberca, dodávka súvisiaceho materiálu (lepidlá, atď
- dodávateľ je povinný pred dodaním tovaru a jeho pokládkou presne vymerať jednotlivé miestnosti, v ktorých sa bude výmena kobercov realizovať
Miesto plnenia Posádkový klub - pódium (4x15m, 0,9x15m, 0,9x15m)
 3. PVC podlaha
Funkcia
Výmena podlahovej krytiny realizovaná z hygienických dôvodov a z dôvodov poškodenia, opotrebenia.
Realizácia dodania a nalepenia PVC podlahy a soklov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
PVC podlaha, vrátane dodania a nalepenia (metrážny, nový, doposiaľ nepoužívaný) m2 81 85
Sokel k PVC 3x3cm vrátane dodania a nalepenia bm 26
Trieda zaťaženia trieda 23/31
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Farba PVC podlahy (bude vybratá na základe poskytnutéhovzorkovníka od dodávateľa) imitácia dreva, minimálne zo 4 rôznych farieb na výber
Ďalšie požiadavky demontáž pôvodnej krytiny/koberca, čistenie podkladu, vysávanie,brúsenie podkladu po strhnutí krytín, lokálne vysprávky poteru,celoplošné lepenie podlahy a soklov, dodávka súvisiaceho materiálu
- dodávateľ je povinný pred dodaním tovaru a jeho pokládkou presne vymerať jednotlivé miestnosti, v ktorých sa bude výmena kobercov realizovať
Miesto plnenia 71.prápor podpory velenia - č. 3.18 (6,7x6,2)
Miesto plnenia Veliteľstvo pozemných síl - č.368 (3,7x5,2)
Miesto plnenia Veliteľstvo pozemných síl - č.375 (3,7x5,2)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia - Trenčín
Vrátane dopravy, vyloženia, vynesenia do príslušných kancelárskych priestorov a montáže na mieste plnenia (administratívna budova bez výťahu, max. 3 poschodia). Súčasťou dodania je demontáž kobercov, čistenie podkladu, vysávanie, brúsenie podkladu po strhnutí krytín, lokálne vysprávky poteru, celoplošné lepenie podlahových krytín, dodávka súvisiaceho materiálu (lepidlá, ...).
Dodávateľ je povinný pred dodaním tovaru a jeho pokládkou presne vymerať jednotlivé miestnosti, v ktorých sa bude výmena kobercov realizovať.
Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII "Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť.
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas celej doby trvania tejto zmluvy, prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru a na požiadanie objednávateľa aj vzorky tovaru s dokladmi o splnení špecifikácie. Jednotlivé druhy tovaru môžu byť dodané až po ich odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie špecifikácie.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie.
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním.
Konkrétny termín začiatku realizácie pokládky podlahy objednávateľa bude dohodnutý po uzavretí zmluvy s Dodávateľom. Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať všetky práce prostredníctvom odborne zaškolených pracovníkov a v dostatočnom počte na riadne poskytnutie predmetu plnenia.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje.
V prípade, ak dodávateľ nedodrží ktorúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v opisnom formulári danej zákazky a/alebo Zmluvy a/alebo ktorékoľvek zariadenie nebude spĺňať akúkoľvek požiadavku objednávateľa uvedenú v opisnom formulári predmetnej zákazky alebo Zmluve, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy.
Dodávateľ je povinný do troch pracovných dní po uzavretí zmluvy kontaktnej osobe Objednávateľa e-mailom zaslať: 1.) identifikačné údaje o osobe zodpovednej za riadne dodanie predmetu zmluvy (v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefonický kontakt), 2.) technickú špecifikáciu (napr. technický list) ponúkanej PVC podlahy, a to v origináli vydanom výrobcom, príp. v preklade v slovenskom alebo českom jazyku, 3.) vzorkovník farieb ponúkanej PVC podlahy.
Celková cena (v EUR s DPH) za poskytnuté plnenie predmetu zákazky musí zahŕňať všetky náklady a výdavky Dodávateľa za práce a materiál spojené s ich realizáciou vrátane dopravy na miesto plnenia, vyloženia, vynesenia do príslušných kancelárskych priestorov, montáže na mieste plnenia a za zneškodňovanie (odvoz a likvidácia) vzniknutých odpadov
Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu podľa Obchodného zákonníka.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodržiavanie zásady bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany pred požiarmi v súlade s ustanoveniami zákona č. 124/2006 Z. z. v platnom znení, zákona 314/2001 Z. z. v platnom znení. Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby všetky osoby podieľajúce sa na plnení zmluvy v priestoroch Objednávateľa používali vhodné ochranné pracovné prostriedky.
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov, je povinný nakladať s odpadom, ktorý vyprodukuje pri plnení tejto zmluvy a zabezpečiť jeho zneškodňovanie v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a predložiť na vyžiadanie Objednávateľa doklady s úplnými a pravdivými informáciami preukazujúcimi spôsob nakladania s odpadom vrátane jeho zneškodňovania.
Vrátane dopravy, vyloženia, vynesenia do príslušných kancelárskych priestorov a montáže na mieste plnenia (administratívna budova ). Súčasťou dodania je čistenie podkladu, vysávanie, celoplošná pokládka podlahy, dodávka súvisiaceho materiálu a montáž (lepidlá, ...).
Za podstatné porušenie zmluvy Dodávateľom sa považuje: a) omeškanie Dodávateľa s včasným dodaním, resp. poskytnutím predmetu plnenia, b) porušenie akejkoľvek povinnosti Dodávateľa vyplývajúcej z Osobitných požiadaviek na plnenie, c) zistenie, že v momente vzniku zmluvy a/alebo počas trvania platnosti zmluvy Dodávateľ nespĺňa Osobitné požiadavky na plnenie.
Dodávateľ je povinný dodať nový, nepoužitý tovar.
Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním požadovaného predmetu zákazky
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Objednáteľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu, pokiaľ dodávateľovi nevznikli ešte žiadne náklady

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

71.prpv, Železničná 3, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

15.10.2024 07:00 — 31.10.2024 12:00

1,00 obsah objednávky podľa objednávkového formulára

5 770,00

4 809,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.10.2024 13:59

11.10.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.10.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 503
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.10.2024 10:10 - Vstupná ponuka 5 424,00 € Cena s DPH
09.10.2024 16:21 - Najvýhodnejšia ponuka 5 420,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS