00397768
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach
Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK
44590130
Chlormont s.r.o.
Pohranice 510, Pohranice, 951 02, SVK
Multiparametrový fotometer
Multiparametrový fotometer, oltika, LED diódy, interferenčné filtre, grafický displej,
Tovar, Služba
1. Prenosný fotometer
|
|
---|---|
Funkcia |
Prenosný fotometer bude použitý na výskum vlastností pitnej, dažďovej a odpadovej vody. Využije sa na výskum a výučbu študentov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 1 | ||
hmotnosť | g | 450 | ||
šírka | mm | 210 | ||
hĺbka | mm | 95 | ||
výška | mm | 45 | ||
životnosť batérie | hod | 26 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
optika | LED diódy, infračervené filtre a fotosenzor v prehľadnej vzorkovej komore |
rozsah vlnových dĺžok | 6 filtrov: 430 nm, 530 nm, 560 nm, 580 nm, 610 nm, 660 nm |
presnosť vlnových dĺžok | ± 1mm |
fotometrická presnosť | 2 % FS (T = 20 °C – 25 °C) |
vhodné kivety | kiveta 10 mm, okrúhle kivety 13, 16, 24 mm |
rozhranie | infračervené |
napájanie | 4 batérie (Mignon AA/LR6) alebo ekvivalent |
trieda ochrany | IP 68 |
súlad | CE |
pípač | áno |
auto- VYP | áno |
prevádzka | Dotyková klávesnica odolná voči kyselinám a rozpúšťadlám so zvukovou spätnou väzbou prostredníctvom integrovanej signalizácie |
prenosnosť | pracovná doska |
vnútorné úložisko | Približne. 1000 súborov údajov |
aktualizácie | aktualizácie softvéru cez internet |
displej | grafický |
Názov |
I. Zmluvná cena: |
1. Celková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane obalov, balenia, dopravy a vyloženia tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a ostatných nákladov súvisiacich s dodaním tovaru alebo jeho časti na miesto plnenia. |
2. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon Národnej rady Slovenskej republiky č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. |
3. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení kúpnej zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon č. 222/2004 Z. z.“) a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa ust. § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. |
II. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti kúpnej zmluvy: |
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy: |
a) identifikáciu ponúkaného tovaru, názov, obchodné meno, resp. obchodnú značku ponúkaného tovaru a výrobcu, |
b) funkčnú a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru, prípadne odkaz na webovú stránku, kde je možné požadované informácie získať, tak, aby objednávateľ mohol jasne a jednoznačne identifikovať ponúkaný tovar a posúdiť/vyhodnotiť, či spĺňa ním požadované špecifikácie |
c) rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba do 3 dní od uzavretia kúpnej zmluvy (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre). |
2. Objednávateľ posúdi dodávateľom doručené dokumenty podľa bodu II. 1. tejto zmluvy a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi elektronicky prostredníctvom e-mailovej správy, či |
a) predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve; v takom prípade tovar ponúkaný dodávateľom akceptuje alebo |
b) predložené dokumenty nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve; v takom prípade kontaktná osoba objednávateľa zašle výzvu podľa bodu II.3 tejto zmluvy a určí náhradnú lehotu na doručenie požadovaných dokumentov. |
3. Kontaktná osoba objednávateľa určí náhradnú lehotu na doručenie podľa bodu II.2 tejto zmluvy najmä vtedy, ak dodávateľ v lehote podľa bodu II.1 tejto zmluvy nepreukáže, že ponúkaný tovar spĺňa všetky požiadavky objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, resp. že ekvivalentný tovar nemá plnohodnotné vlastnosti na identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie a obvyklej praxe použitia bez potreby ďalších nákladov objednávateľa |
a súčasne kontaktná osoba objednávateľa vyzve dodávateľa (elektronicky) na doplnenie chýbajúcich dokumentov, resp. opravu alebo nahradenie predložených dokumentov. |
4. Objednávateľ posúdi dodávateľom dodatočne doručené, resp. doplnené dokumenty na základe bodu II.2 písm. b) a II.3 tejto zmluvy a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi elektronicky prostredníctvom e-mailovej správy, či predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve. V prípade súladu dokumentov s požiadavkami objednávateľa objednávateľ tovar ponúkaný dodávateľom akceptuje. |
5. V prípade, ak ani dodatočne predložené dokumenty nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, resp. ak márne uplynula lehota na predloženie požadovaných dokumentov podľa bodu II. 2 písm. b) tejto zmluvy alebo ak dodávateľ oznámi objednávateľovi, že tovar podľa požadovanej špecifikácie nie je možné dodať, objednávateľ je oprávnený okamžite odstúpiť od tejto zmluvy. |
6. Ak dodávateľ v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto kúpnej zmluve, alebo neponúkne tovar, ktorý spĺňa požiadavky objednávateľa, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie kúpnej zmluvy a vyhradzuje si právo od nej odstúpiť. |
7. Ak sa v špecifikácii položiek predmetu zákazky uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou špecifikáciou pre identické použitie, v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia tu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov objednávateľa. Ekvivalent musí spĺňať minimálne funkčné a technické parametre a požiadavky stanovené objednávateľom. Dodávateľ môže predložiť aj ekvivalent vo vyššej kvalite. |
8. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že spĺňa všetky požiadavky na produkt špecifikovaný objednávateľom. Po predložení dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, môže dodávateľ tento produkt dodať len po odsúhlasení objednávateľom. |
9. Špecifikácia a parametre predmetu zákazky, uvedené v požiadavke, predstavujú minimálne parametre, ktoré je dodávateľ pri ponuke a plnení zmluvy povinný dodržať. Objednávateľ pripúšťa také ekvivalentné produkty, ktoré spĺňajú požadované technické vlastnosti vyplývajúce z funkčných vlastností požadovaných tovarov, ktoré sa týkajú predovšetkým súladu ekvivalentov s požadovanými normami a požadovanou kompatibilitou so systémom používaným u objednávateľa. Dodaniu takého ekvivalentu musí predchádzať odsúhlasenie ponúkaného ekvivalentu objednávateľom. |
10. Objednávateľ požaduje záručnú dobu 24 mesiacov. |
III. Realizácia dodávky: |
1. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru podľa objednávky objednávateľa v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy, vyloženia a vynesenia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke objednávateľa. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa. |
2. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 8:00 do 14:00 hodiny. Dodávateľ telefonicky vyzve 24 pracovných hodín pred odovzdaním zodpovednú osobu k prevzatiu tovaru, ktorý bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie. |
3. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady dodávateľa. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude nový, nepoužitý, v originálnom nerozbalenom balení 1. akostnej triedy a bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve, a je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie, a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
IV. Reklamácia: |
1. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
2. Náklady na dopravu, súvisiace s reklamovaním tovaru, znáša dodávateľ v plnom rozsahu. |
3. Opakované nedodanie tovaru v dohodnutom náhradnom termíne bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu. |
4. Náklady na dopravu, súvisiace s reklamovaním tovaru, znáša dodávateľ v plnom rozsahu. |
V. Odstúpenie od zmluvy: |
1. Ktorákoľvek zo strán zmluvy je oprávnená okamžite odstúpiť od tejto kúpnej zmluvy pri podstatnom porušení povinnosti vyplývajúcej z tejto zmluvy a požadovať od povinnej strany náhradu škody, ktorá jej vinou vznikla, v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi. |
2. Objednávateľ bude za podstatné porušenie povinností kúpnej zmluvy dodávateľom považovať nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy je jej podstatným porušením a má za následok vrátenie predmetu zákazky, odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie. |
3. V prípade, ak dodávateľ nebude vedieť dodať predmet zákazky definovaný v tejto zmluve v dohodnutom množstve, termíne a za zmluvnú cenu vo víťaznej ponuke, na základe ktorej bola táto zmluva uzatvorená, bude to objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, na základe ktorého si vyhradzuje právo od tejto zmluvy odstúpiť. |
4. Uvedenie zmluvnej ceny v nesprávnej výške dodávateľom vo víťaznej ponuke, na základe ktorej bola táto zmluva uzatvorená alebo nedodanie tovaru, definovaného v tejto zmluve v dohodnutom termíne a množstve, bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, na základe ktorého si vyhradzuje právo od tejto zmluvy odstúpiť. |
Šrobarova 2, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
17.10.2024 08:00 — 07.11.2024 14:00
1,00 celkový predmet zákazky
1 494,00
1 245,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.10.2024 13:50
11.10.2024 11:00
11.10.2024 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.10.2024 08:07 - Vstupná ponuka | 1 494,00 | € | Cena s DPH |
08.10.2024 08:07 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 494,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: