• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.10.2024 11:39
  •    Predkladanie ponúk
    14.10.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.10.2024 11:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.10.2024 11:55

Detail zákazky Z20248661

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.10.2024 11:39
  •    Predkladanie ponúk
    14.10.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.10.2024 11:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.10.2024 11:55

Základné údaje

Z20248661

OF-294365

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9887795

Objednávateľ

17070775

Prešovská univerzita v Prešove

Ul. 17. novembra 15, Prešov, 08001, SVK

Dodávateľ

36645095

MIHI.sk, s.r.o.

Lichardova 200/13, Slovenská Ľupča, 97613, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby - skartovačka, tabuľa

skartovačka, tabuľa

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 30191400-8 - Skartovače
  • 30195900-1 - Biele tabule a magnetické tabule
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Skartovačka
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 1
počet súčasne skartovaných listov ks 10
objem l 22
rýchlosť m/min 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vlastnosti: - skartuje svorky, kancelárske spony, plastové karty, platobné karty, vizitky, - bezpečnostná úroveň P-4, - krížový rez 4 × 40 mm, - funkcia SafeSense, - rozmer cca. v.40, š.23, hl.37
 2. Tabuľa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 1
rozmer mm 1800x1200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vlastnosti: - obojstranná, mobilná, magnetická, otočná, popisovateľná,- vertikálne otáčanie a fixovanie v ľubovoľnej polohe- odkladací držiak/lišta na fixky,
Vlastnosti: - biely povrch na písanie za sucha stierateľnými popisovačmi z oboch strán tabule- 2 plastové držiaky pre prichytenie flipchartového bloku ďalej rozširujú možnosti využitia tabule,
Vlastnosti: - hlinikový stojan so 4 kolieskami, pojazdná konštrukcia, kolieska vybavené brzdami
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Tovar musí byť nový (nie repasovaný alebo inak renovovaný, testovaný), v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou (záručný list, manuál) v slovenskom alebo českom jazyku.
Dodávateľ do 2 pracovných dní  odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží kontaktnej osobe objednávateľa záväznú ponuku s presnou špecifikáciou konfigurácie jednotlivých zariadení a uvedie ich značku a číslo. Objednávateľ do 2 pracovných dní odo dňa obdŕžania ponuky ponuku odsúhlasí, alebo odmietne pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a opisu. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť vadný tovar za nový a rovnakých parametrov.
Požaduje sa záruka minimálne 24 mesiacov od dodania tovaru ak nie je uvedené inak výrobcom. V prípade potreby odstránenia vady/poškodenia/poruchy tovaru (v záručnej dobe) mimo sídla objednávateľa, dodávateľ znáša všetky náklady s tým spojené (napr. doprava).
Cena obsahuje všetky náklady od nákupu až po dodanie na príslušné oddelenie. Zmena ceny je možná len v prípade zmeny DPH.
Predmet zmluvy musí byť zabalený spôsobom vhodným na prepravu a manipuláciu, aby nedošlo k jeho poškodeniu.
Na dodací list a faktúru uviesť číslo zmluvy z EKS. Požaduje sa 30 dňová splatnosť faktúry.
Objednávateľ bude požadovať vystavenie viacerých faktúr, nakoľko to bude hradené z viacerých finančných zdrojov.
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Dopravu tovaru na miesto plnenia oznámiť najmenej 1 deň vopred kontaktnej osobe.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt.
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od Momentu uzavretia Zmluvy-platí v prípade ak dodávateľ má túto povinnosť podľa 343/2015 a 315/2016 ZVO.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie akejkoľvek požiadavky podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

ul. Konštantínova 16, FMEO, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

04.11.2024 11:35

2,00 ks

711,47

592,87

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.10.2024 11:39

14.10.2024 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.10.2024 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 354
 15
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.10.2024 13:24 - Vstupná ponuka 711,47 € Cena s DPH
10.10.2024 13:43 - Najvýhodnejšia ponuka 711,43 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS