• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.10.2024 14:40
  •    Predkladanie ponúk
    15.10.2024 14:21
  •    Ukončenie zákazky
    15.10.2024 15:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.10.2024 15:25

Detail zákazky Z20248636

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.10.2024 14:40
  •    Predkladanie ponúk
    15.10.2024 14:21
  •    Ukončenie zákazky
    15.10.2024 15:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.10.2024 15:25

Základné údaje

Z20248636

OF-294330

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9894658

Objednávateľ

37982567

Spojená škola

Palárikova 2758, Čadca, 02201, SVK

Dodávateľ

50060872

MVM CEEnergy Slovakia s.r.o.

Ivánska cesta 30/B, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka a distribúcia elektrickej energie od 1. 1. 2025 do 31. 12 2026

elektrická energia

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 65300000-6 - Rozvod elektriny a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka a distribúcia elektriny od 1. 1. 2025 do 31. 12. 2026
Funkcia
Dodávka elektrickej energie do odberných miest objednávateľa (ďalej len "OM") v množstve, čase, kvalite a za účelom uvedeným v technických špecifikáciách a podľa osobitných požiadaviek na plnenie.
Dodávka elektrickej energie vrátane distribúcie a distribučných služieb, do OM objednávateľa.
Prevzatie zodpovednosti za odchýlku za objednávateľa pre OM objednávateľa voči zúčtovaniu odchýlok.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
predpokladaná ročná spotreba elektriny MWh 12 20
OM č. 7211190 MWh 7 10
OM č. 7211101 MWh 4 6
OM č. 7211102 MWh 1 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
EIC kód 24ZSS7211101000Z, OM 7211190, Palárikova 2758 istič 3 x 100 A / C1
EIC kód 24ZSS7211190000N, OM 7211101, Palárikova 2758 istič 3 x 40 A / C1
EIC kód 24ZSS7211102000U, OM 7211102, Slovenských dobrovoľníkov 2749 istič 3 x 25 A / C1
Začatie dodávky elektrickej energie 1. 1. 2025 0:00 hod
Ukončenie dodávky elektrickej energie 31.12.2026 24:00 hod
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje a dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať objednávateľovi dohodnuté množstvo elektrickej energie v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu v odberných miestach objednávateľa.
Objednávateľ má vo vlastníctve nehnuteľnosti, do ktorých sa bude dodávať elektrická energia.
Objednávateľ si vyhradzuje právo počas trvania Zmluvy znížiť alebo zvýšiť počet odberných miest. V prípade zvýšenia počtu odberných miest sa určí cena plnenia podľa existujúceho odberného miesta, ktoré je svojou špecifikáciou najbližšie (sadzba, predpokladaný odber) najbližšie špecifikácii odberného miesta, ktoré sa pridáva.
Súčasťou Zmluvy budú aj všeobecné zmluvné podmienky (ďalej len "VZP"), ktoré tvoria súčasť OPET a osobitné ustanovenia o zákazkách na dodanie elektriny a plynu (ďalej len "OUEP"), ktoré tvoria prílohu č. 1 k VZP. OPET, VZP a OUEP upravujú najmä otázky súvisiace so vznikom tejto Zmluvy, nadobudnutím a stratou účinnosti tejto Zmluvy, ako aj práva a povinnosti zmluvných strán založených touto Zmluvou.
OPET spolu s VZP a OUEP budú tvoriť prílohu k tejto Zmluve. V prípade rozporu medzi touto Zmluvou a OPET, VZP alebo OUEP, budú mať podmienky a požiadavky uvedené v tejto Zmluve prednosť pred odlišnými ustanoveniami OPET, VZP resp. OUEP.
Plnenie tejto Zmluvy bude realizované v štandardoch kvality podľa Vyhlášky URSO č. 278/2012 Z. z., ktorou sa ustanovujú štandardy kvality dodávky a distribúcie elektriny.
Dodávka elektrickej energie realizovaná touto Zmluvou je považovaná za opakované plnenie a to v mesačných lehotách počas celej doby plnenia Zmluvy.
Aktuálne Zmluvy na dodávku elektrickej energie končia ku dňu predchádzajúcemu dňu začatia dodávky uvedenému v technických vlastnostiach.
Cena elektrickej energie musí byť stanovená ako celková cena za dodávku elektriny, cenu za distribučné služby a to za prenos elektriny, distribúciu elektriny, systémové služby a ostatné regulované položky, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS platného v roku 2024 (URSO) - za predpokladanú maximálnu hodnotu odberu za 24 mesiacov, t. j. 40 MWh.
Dohodnutá cena môže byť zmenená v prípadoch vyplývajúcich zo zmien VZP alebo rozhodnutím URSO, zákona o DPH, spotrebnej dani, prípadne iných aplikovaných daní.
Dodávateľ bude vystavovať zálohové faktúry za opakované dodávky. Každá faktúra bude v písomnej forme a doručená do miesta sídla objednávateľa. faktúry musia obsahovať náležitosti daňového dokladu, v súlade so zákonom o účtovníctve. Lehota splatnosti sa požaduje minimálne 14 dní. Každá zálohová i vyúčtovacia faktúra bude obsahovať rozpis spotreby elektriny za každé OM zvlášť.
Akékoľvek prerušenie dodávky elektriny v rozpore s uzavretou Zmluvou a/alebo platnými právnymi predpismi pre energetiku bude pre objednávateľa dôvodom pre odstúpenie od Zmluvy.
Zmluvná cena elektriny bude výsledkom elektronickej aukcie a bude platiť počas celého trvania Zmluvy. Objednávateľ požaduje a dodávateľ sa zaväzuje, že nebude objednávateľovi fakturovať žiadne fixné poplatky za OM, ani žiadne iné poplatky. Dodávateľ predloží do 14 dní od uzavretia Zmluvy štruktúru zmluvnej ceny, t. j. rozpis jednotlivých položiek, z ktorých je cena zložená. Cena musí obsahovať všetky náklady pozostávajúce z ceny za služby obchodníka, ceny za služby súvisiace s distribúciou, ceny za služby súvisiace s prepravou, spotrebnej dane, DPH a poplatkov za OM.
Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude uplatňovať voči objednávateľovi z dôvodu vzniku odchýlky medzi skutočným odberom elektriny a uvedeným predpokladaným množstvom elektriny žiadne sankcie.
Objednávateľ a dodávateľ sa zaväzujú riadiť sa pri plnení Zmluvy VZP pre oblasť energetiky, najmä zákonom 250/2012 Z. z. o regulácii v sieťových odvetviach v znení neskorších predpisov, zákonom č. 251/2012 Z. z. o energetike a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v tejto Zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľovi dáva právo odstúpiť od Zmluvy. Ak dôjde k odstúpeniu od Zmluvy podľa tejto podmienky, dodávateľ si nebude uplatňovať, v súvislosti s ukončením Zmluvy, voči objednávateľovi žiadne sankcie.
Objednávateľ sa zaväzuje, že bude mesačne uhrádzať zálohové platby určené platobným kalendárom, vypracovaným dodávateľom a schváleným objednávateľom, v rovnomernej výške, stanovenej z predpokladanej ročnej platby za odber elektriny. Platobný kalendár musí obsahovať náležitosti daňového dokladu, v súlade so zákonom o účtovníctve. Lehota splatnosti sa požaduje minimálne 14 dní.
V prípade, že dodávateľ nevystaví platobný kalendár, zaväzuje sa vystavovať mesačne faktúry za opakované dodávky elektriny. Vystavené faktúry musia obsahovať náležitosti daňového dokladu, v súlade so zákonom o účtovníctve. Lehota splatnosti sa požaduje minimálne 14 dní.
Dodávateľ zašle objednávateľovi vyúčtovaciu faktúru za dodávku elektriny po skončení kalendárneho roka 2025, t. j. k 31.12.2025 a po skončení zmluvného obdobia, t. j. k 31.12.2026. Podkladom pre vyúčtovaciu faktúru bude odpočet skutočne nameranej a odobratej elektriny v jednotlivých OM objednávateľa.
Nový dodávateľ zabezpečí súčinnosť s pôvodnými dodávateľom pri odpojení a zapojení všetkých OM v distribučnej sieti. Prípadné poplatky súvisiace pri odpojení a zapojení OM v distribučnej sieti hradí nový dodávateľ.
Dodávateľ zabezpečí za Objednávateľa všetky úkony spojené s procesom zmeny dodávateľa k termínu začiatku dodávky podľa tejto zmluvy. Splnomocnenie pre právne úkony spojené s procesom zmeny dodávateľa elektriny spíšu medzi sebou zmluvné strany, v ktorom objednávateľ dáva dodávateľovi plnú moc na tieto úkony. Dodávateľ je povinný zabezpečiť rezervované kapacity pre odberné miesta objednávateľa. Dodávateľ zabezpečí na žiadosť objednávateľa preskúšanie meradiel.
Dodávateľ prehlasuje, že je držiteľom povolenia od Úradu pre reguláciu sieťových odvetví (ÚRSO) na podnikanie v energetike podľa platnej legislatívy v rozsahu predmetu zákazky, prípadne pôsobí na slovenskom trhu s platnou licenciou na dodávku elektrickej energie. Dodávateľ môže byť objednávateľom vyzvaný po uzavretí zmluvy k preukázaniu tejto skutočnosti. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodávku elektrickej energie aj v prípade, ak dôjde k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu a to do doby, kým nebude zabezpečený prechod plnenia plynule na ďalšieho dodávateľa. Odpojenie od zdroja elektrickej energie sa vylučuje.
Názov Upresnenie
Predpokladaná spotreba elektriny za 24 mesiacov 24 - 40 MWh

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Palárikova 2758, Čadca, Čadca, Žilinský, Slovenská republika

01.01.2025 00:00 — 01.01.2027 00:00

40,00 MWh

15 000,00

12 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.10.2024 14:40

15.10.2024 14:21

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.10.2024 14:36

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 174
 38
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.10.2024 09:38 - Vstupná ponuka 15 000,00 € Cena s DPH
15.10.2024 10:46 - Najvýhodnejšia ponuka 13 080,45 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS