35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
36880574
Ing. Peter Gerši - GC Tech.
Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK
Nákup kancelárskeho papiera a obálok
Kancelársky papier, Obálky
Tovar, Služba
1. Kancelársky papier
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelársky papier |
Papier do laserových a atramentových tlačiarenských zariadení |
Papier do kopírovacích zariadení |
Papier na účely vyhotovenia a archivácie písomnej dokumentácie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Rozmer A4 | bal | 5800 | ||
Rozmer A3 | bal | 350 | ||
Plošná hmotnosť | g/m2 | 80+-1,5 | 80+-3 | |
Hrúbka | mikrón | 106 +-3 | 108+-2 | |
Opacita | % | 91 | ||
Belosť | CIE | 161 +-3 | ||
Hladkosť | ml/min | 200+-50 | ||
Vlhkosť | % | 3,9 | 5,3 | |
Požiadavka na stálosť | ISO | 9706 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Počet kusov papiera v jednom (1) balíku | 500 ks |
Recyklovaný | nie |
Farba | biela |
Environmentálna značka EU Ecolabel | alebo ekvivalentné riešenie s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami |
PEFC Certifikat | alebo ekvivalentné riešenie s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami |
2. Obálky
|
|
---|---|
Funkcia |
Listové obálky na odosielanie dokumentov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Obálka formát C4, biela, s odtrhávacou páskou,z bezdrevného papiera | ks | 10 000 | ||
Obálka formát C5, biela, s odtrhávacou páskou,z bezdrevného papiera | ks | 10 000 |
Názov |
Podrobný aktualizovaný rozpočet a technický list (certifikát) predmetu plnenia sa požaduje predložiť do 2 pracovných dní od uzavretia dohody. |
Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa, spojené s realizáciou predmetu plnenia, ako dopravné náklady na dodanie tovaru, vrátane vyloženia tovaru na určené miesto a všetky súvisiace náklady, a tiež zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti, spojené s plnením predmetu plnenia. |
Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Vrátane dopravy a vyloženia na miesto plnenia. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar na: ústredie NDS. a.s. a strediská - SSÚD Malacky; SSÚD Bratislava; SSÚR Galanta; SSÚD Trnava; SSÚD Trenčín; SSÚR Nová Baňa; SSÚR Zvolen; SSÚD Martin; SSÚD Liptovský Mikuláš; SSÚD Považská Bystrica; SSÚR Čadca; SSÚD Mengusovce; SSČ 2 Mengusovce; SSÚD Beharovce; SSÚD Prešov; SSÚR Košice, SŠČ Čadca, IO Banská Bystrica, IO Žilina, IO Prešov, OSPÚ Lučenec. Objednávateľ je oprávnený kedykoľvek doplniť nové miesto plnenia. |
Zoznam osôb, zodpovedných za prevzatie tovaru a presné adresy doručenia budú zaslané Dodávateľovi po nadobudnutí platnosti dohody. |
Miesta dodania tovaru a požadované množstvá budú uvedené v samostatných objednávkach. |
Dodávateľ je povinný dodať požadovaný tovar najneskôr do 7 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky. |
Dodávateľ oznámi dodanie tovaru minimálne 24 hodín vopred kontaktnej osobne Objednávateľa, uvedenej v konkrétnej objednávke. |
Doručenie tovaru je možné v pracovné dni, od pondelku do piatku, v čase od 7:00 do 14:00hod.. |
Zmluvné strany sa dohodli, že množstvá uvedené v technických požiadavkách sú predpokladané. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať počas trvania Rámcovej dohody množstvo tovaru podľa svojich skutočných potrieb. |
Objednávateľ si pri zistených vizuálnych chybách vyhradzuje právo tovar neprevziať a dodávateľ je povinný obratom dodať nový, nepoškodený tovar. |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne, najneskôr však do 2 dní od doručenia reklamácie. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný tovar, ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru, na základe objednávky objednávateľa a potvrdeného dodacieho listu. |
V zmysle obchodných podmienok elektronickej platformy (ďalej len "OPEP") je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Objednávateľ neposkytuje preddavky a ani zálohy. |
Faktúra musí mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva (čitateľne) číslo faktúry, číslo objednávky, číslo Dohody, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka. |
Súčasťou každej dodávky tovaru bude dodací list/preberací protokol. |
Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru spolu s prílohami v listinnej podobe poštou na adresu sídla objednávateľa, alebo elektronicky na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. |
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od dohody, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú podmienky OPEP, a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Slovenská republika
12
25 800,00 bal, ks
49 349,50
49 349,50
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
04.10.2024 13:53
11.10.2024 13:44
11.10.2024 13:59
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.10.2024 14:23 - Vstupná ponuka | 49 349,00 | € | Cena bez DPH |
10.10.2024 13:37 - Najvýhodnejšia ponuka | 48 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: