• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.10.2024 08:47
  •    Predkladanie ponúk
    18.10.2024 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.10.2024 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.10.2024 08:50

Detail zákazky Z20248589

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.10.2024 08:47
  •    Predkladanie ponúk
    18.10.2024 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.10.2024 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.10.2024 08:50

Základné údaje

Z20248589

OF-260023

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9913563

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36248371

Nemček SONES spol. s r.o

Bulharská 2494/4, Trnava, 91702, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Servis vysokozdvižných vozíkov - Hyundai 80D-9

Servis vozidiel, opravy vozidiel, údržba vozidiel

  • 50530000-9 - Opravy a údržba strojov
  • 42415110-2 - Vysokozdvižné vozíky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Servis vysokozdvižného vozíka: HYUNDAI 80D-9
Funkcia
Zabezpečenie servisu vysokozdvižného vozíka v súlade s pokynmi výrobcu pre dané vozidlo.
Pri plnení zákazky je možné použiť len originálne náhradné diely a spotrebný materiál, prípadne náhrady schválené výrobcom ako ekvivalentné.
Vykonanie predmetu plnenia u objednávateľa
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vykonané práce: Servisná prehliadka, technická kontrola: v rozsahu predpísaných prác výrobcom - 1 rok od posledného servisu alebo 1000 odpracovaných Mh.
Miesto plnenia ČSA 1182, 962 31, Sliač
Ďalšie požadované práce a požiadavky na dodávateľa: Technická kontrola STN ISO 3691+Amd1. Je nutné disponovať a predložiť cetifikáciu ISO 14001 a ISO 9001 a vykonané práce vykoná servisný technik preškolený na motory Cummins.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa používať originálne náhradné diely, v prípade ekvivalentných riešení je potrebný súhlas objednávateľa.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí servisovaného vozidla objednávateľom na základe skutočného vykonaného množstva hodín mechanických a elektrikárskych prác a na základe skutočného použitia množstva súvisiaceho materiálu.
Zmluvná cena je konečná a obsahuje všetky náklady spojené s plnením predmetu zmluvy vrátane: DPH, dopravy, montáže, kontroly a administratívnych úkonov.
Dodávateľ vystavenú faktúru zašle objednávateľovi poštou na adresu jeho sídla alebo ju odovzdá osobne, minimálne v dvoch výtlačkoch pre potreby objednávateľa.
Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvné vzťahy neupravené v tejto zmluve sa budú riadiť ustanoveniami obchodného zákonníka.
Dielo musí byť vykonané v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi a odovzdané objednávateľovi podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán.
Objednávateľ požaduje vykonanie zápisu do prevádzkovej dokumentácie techniky oprávnenou osobou (servisným technikom) a opatrenie vozidla potrebnými označeniami, resp. štítkami (technická kontrola, servisná prehliadka).
Nedodržanie zmluvných podmienok alebo požadovaných technických špecifikácií sa bude považovať za hrubé porušenie zmluvy. Ak dodávateľ nevykonáva dielo podľa podmienok uvedených v zmluve alebo preruší práce na vykonaní diela, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa uhradenie všetkých nákladov a škôd, ktoré mu tak preukázateľne vznikli, a to v plnej výške.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade, že by sa z objektívnych dôvodov jej ďalším plnením dostal do rozporu so zákonom o verejnom obstarávaní.
Splatnosť faktúry po vykonaní opravy je 30 dní.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Dodávateľ poskytuje záruku na dodané náhradné diely a služby po dobu 6 mesiac a zároveň sa zaväzuje poskytnúť tento záručný servis do ôsmich hodín od nahlásenia požiadavky zo strany objednávateľa v mieste plnenia.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

ČSA 1182, Sliač, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

21.10.2024 18:44 — 31.10.2024 18:44

1,00 súbor podľa OF

1 950,30

1 625,25

Predložiť požadované dokumenty- Certifikáciu ISO 14001 a ISO 9001 a certifikát technika motorov Cummins pre personál ktorý bude plniť predmet zmluvy

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.10.2024 08:47

18.10.2024 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.10.2024 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 454
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.10.2024 09:38 - Vstupná ponuka 1 950,30 € Cena s DPH
04.10.2024 09:38 - Najvýhodnejšia ponuka 1 950,30 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS