• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.10.2024 15:14
  •    Predkladanie ponúk
    11.10.2024 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    11.10.2024 13:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.10.2024 13:25

Detail zákazky Z20248584

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.10.2024 15:14
  •    Predkladanie ponúk
    11.10.2024 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    11.10.2024 13:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.10.2024 13:25

Základné údaje

Z20248584

OF-294187

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9881496

Objednávateľ

17331927

Slovenská obchodná inšpekcia, Ústredný inšpektorát

Bajkalská 21/A, Bratislava - Ružinov, 82799, SVK

Dodávateľ

50687115

HENRYSO, s.r.o.

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup a dodanie výpočtovej techniky pre potreby Slovenskej obchodnej inšpekcie

Notebook, dokovacia stanica, taška na notebook

  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 34931100-3 - Dokovacie zariadenia

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Notebook TYP 1
Funkcia
Spracovanie dát
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadovaný počet ks 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kompatibilita notebook a dokovacia stanica sú plne kompatibilné
Procesor – počet jadier min. 6
Procesor – cache min. 10 MB
Procesor – frekvencia min. 3,30 – 4,50 GHz
Pamäť- typ: DDR4
Pamäť - veľkosť: min. 8 GB
Disk - typ: M.2 PCIe SSD
Disk - veľkosť: min. 512 GB
Displej - veľkosť: 15,6“ alebo 16“
Displej - typ: LCD
Displej - podsvietenie: LED alebo WLED
Displej - povrch: matný
Grafická karta: zdieľaná
Porty a konektivita: min. 2x USB 3.2
Porty a konektivita: min. 1x Thunderbolt 4 (kompatibilný s USB Type-C)
Porty a konektivita: 1x Sieťové pripojenie LAN (RJ-45)
Porty a konektivita: bezdrôtové pripojenie WiFi: minimálne štandard WiFi 6, 802.11ax
Porty a konektivita: Bluetooth
Porty a konektivita: webová kamera
Porty a konektivita: Smart Card
Ďalšia výbava: TouchPad
Ďalšia výbava - lokalizácia klávesnice: SK/CZ
Ďalšia výbava: numerická časť
Ďalšia výbava: TPM modul
Batéria: kapacita min. 51 Wh
Adaptér: 65 W adaptér
Operačný systém: predinštalovaný Windows 11 Professional 64-bit
Materiál: hliník, hliník a horčík alebo celokovový
Farba: čierna, strieborná, sivá, tmavosivá, modrá alebo tmavomodrá
Hmotnosť: max. 1,78 kg
 2. Taška na notebook TYP 1
Funkcia
Kompatibilita s položkou č. 1 (notebook TYP 1)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadovaný počet ks 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kompatibilita: notebooky do veľkosti 15,6“ alebo 16“ tak aby bola zachovaná kompatibilita s veľkosťou dodaného notebooku TYPU 1
Farba: čierna, tmavá, tmavomodrá, tmavosivá
Materiál: polyester
Určenie: pre dospelých, unisex
 3. Notebook TYP 2
Funkcia
Spracovanie dát
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadovaný počet ks 25
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kompatibilita notebook a dokovacia stanica sú plne kompatibilné
Procesor – počet jadier min. 6
Procesor – cache min. 10 MB
Procesor – frekvencia min. 3,30 – 4,50 GHz
Pamäť- typ: DDR4
Pamäť - veľkosť: min. 8 GB
Disk - typ: M.2 PCIe SSD
Disk - veľkosť: min. 512 GB
Displej - veľkosť: 14“
Displej - typ: LCD
Displej - podsvietenie: LED alebo WLED
Displej - povrch: matný
Grafická karta: zdieľaná
Porty a konektivita: min. 2x USB 3.2
Porty a konektivita: min. 1x Thunderbolt 4 (kompatibilný s USB Type-C)
Porty a konektivita: 1x Sieťové pripojenie LAN (RJ-45)
Porty a konektivita: bezdrôtové pripojenie WiFi: minimálne štandard WiFi 6, 802.11ax
Porty a konektivita: Bluetooth
Porty a konektivita: webová kamera
Porty a konektivita: Smart Card
Ďalšia výbava: TouchPad
Ďalšia výbava - lokalizácia klávesnice: SK/CZ
Ďalšia výbava: TPM modul
Batéria: kapacita min. 51 Wh
Adaptér: 65 W adaptér
Operačný systém: predinštalovaný Windows 11 Professional 64-bit
Materiál: hliník, hliník a horčík alebo celokovový
Farba: čierna, strieborná, sivá, tmavosivá, modrá alebo tmavomodrá
Hmotnosť: max. 1,41 kg
 4. Taška na notebook TYP 2
Funkcia
Kompatibilita s položkou č. 3 (notebook TYP 2)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadovaný počet ks 25
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kompatibilita: notebooky do veľkosti 14“ tak aby bola zachovaná kompatibilita s veľkosťou dodaného notebooku TYPU 2
Farba: čierna, tmavá, tmavomodrá, tmavosivá
Materiál: polyester
Určenie: pre dospelých, unisex
 5. Dokovacia stanica
Funkcia
Kompatibilita s položkou č. 1 (notebook TYP 1) a položkou č. 3 (notebook TYP 2), napájanie a pripojenie k notebooku pomocou USB-C.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadovaný počet ks 45
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Porty a konektory: min. 2x USB 3.0 alebo vyšší
Porty a konektory: min. 1x USB 3.0 (alebo vyšší) alebo USB Type-C
Porty a konektory: 1x Sieťové pripojenie LAN (RJ-45) 10/100/1000Mbit
Porty a konektory: min. 1x HDMI
Porty a konektory: min. 2x DisplayPort
Porty a konektory: tlačidlo na zapnutie a vypnutie notebooku
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I.PLNENIE
I.1 Slovenská obchodná inšpekcia (ďalej len „Objednávateľ“ alebo „my“) požaduje nákup a dodanie 45 (štyridsaťpäť) kusov notebookov s dokovacími stanicami a prenosnými taškami (ďalej aj ako „predmet plnenia“ alebo „tovar“) pre potreby Slovenskej obchodnej inšpekcie.
I.2 Miesto dodania predmetu zákazky je sídlo Objednávateľa: Bajkalská 21/A, 827 99 Bratislava.
I.3 Vrátane dopravy na miesto dodania predmetu zákazky.
I.4 Dodávateľ predloží do 3 (troch) pracovných dní odo dňa nadobudnutia platnosti a účinnosti Rámcovej dohody (ďalej len „Dohoda“) nasledujúce doklady a dokumenty:
a) zoznam, v ktorom uvedie kontaktné údaje osoby, ktorá je za Dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia Dohody a osôb, ktoré budú vykonávať samotné dodanie predmetu plnenia podľa Dohody v nasledovnom rozsahu: meno, priezvisko, telefón, e-mail;
b) vyplnenú Prílohu č. 1 – Špecifikácia ceny (ďalej len „Príloha č. 1“) a Prílohu č. 2 – Návrh na plnenie kritéria (ďalej len „Príloha č. 2“) k Opisnému formuláru vychádzajúcu z celkovej ceny predmetu plnenia podľa funkčnej a technickej špecifikácie. Dodávateľ vyplňuje len vyžltené bunky, do ostatných nesmie zasahovať. Dodávateľ zodpovedá za to, že celková cena vrátane dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) z Elektronickej platformy (ďalej len „EP“) je totožná s celkovou cenou s DPH z Prílohy č. 1 a Prílohy č. 2 k Opisnému formuláru;
c) technické listy preukazujúce splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu plnenia.
I.5 Predmet plnenia musí byť nový, doposiaľ nepoužitý a v originálnom vyhotovení.
I.6 Predmet plnenia musí spĺňať funkčnú a technickú špecifikáciu uvedenú v Opisnom formulári, resp. v Dohode.
I.7 Dohoda sa uzatvára na obdobie 12 (dvanásť) mesiacov, alebo do vyčerpania sumy, ktorá nemôže prekročiť sumu prijatú v ponuke úspešného uchádzača, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
I.8 Dodávateľ je povinný dodávať predmet plnenia v zmysle požiadaviek Objednávateľa na základe čiastkových výziev (ďalej len „objednávky“ samostatne „objednávka“), a to najneskôr do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa doručenia objednávky Dodávateľovi, ak Objednávateľ neurčí v objednávke dlhšiu lehotu.
I.9 Objednávky budú vystavované v písomnej forme v súlade s ustanoveniami príslušných všeobecne záväzných právnych predpisov a touto Dohodou. Objednávka musí obsahovať odvolávku na túto Dohodu, rozsah dodávaného tovaru, požadovaný termín dodania tovaru, určenie kontaktnej osoby oprávnenej na prevzatie tovaru, dátum objednávky a podpis oprávnenej osoby Objednávateľa.
I.10 Objednávky budú zasielané Objednávateľom prostredníctvom e-mailovej správy na e-mailovú adresu Dodávateľa uvedenú v záhlaví Dohody ako naskenovaný originál objednávky podpísaný oprávnenou osobou Objednávateľa. Dodávateľ je povinný potvrdiť prijatie objednávky prostredníctvom e-mailovej správy zaslanej na e-mailovú adresu Objednávateľa, z ktorej bola objednávka odoslaná, bez zbytočného odkladu, najneskôr nasledujúci pracovný deň po dni prijatia objednávky.
I.11 V prípade, že Dodávateľ z akýchkoľvek dôvodov, s výnimkou dôvodov spočívajúcich vo vyššej moci, nepotvrdí prijatie objednávky v stanovenej lehote, považuje sa nasledujúci pracovný deň po dni doručenia riadne zaslanej objednávky Dodávateľovi, za deň potvrdenia jej prijatia.
I.12 Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodanie tovaru vo svojom mene a na svoje náklady, zodpovedá za to, že dodaný tovar nebude v rozpore s technickými normami a všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike, že ho dodá v novom originálnom obale, v bezchybnom stave v druhu a množstve určenom v objednávke. Dodávateľ zabezpečí dostatočnú ochranu tovaru pred jeho poškodením a znehodnotením, jeho naloženie, prepravu, dodanie na miesto dodania a vyloženie v mieste dodania.
I.13 Prevzatie tovaru vykoná osobne zodpovedný zamestnanec Objednávateľa oprávnený na prevzatie tovaru, ktorý podľa objednávky skontroluje úplnosť tovaru a potvrdí prevzatie tovaru na preberacom protokole alebo dodacom liste predloženom Dodávateľom súčasne s dodaným tovarom. Oprávnené osoby Objednávateľa sú povinné dodaný tovar skontrolovať podľa preberacieho protokolu alebo dodacieho listu. Oprávnené osoby nie sú povinné prevziať tovar v prípade, ak nespĺňa funkčné a technické špecifikácie uvedené v Opisnom formulári, resp. v Dohode alebo je viditeľne poškodený tovar alebo jeho obal.
I.14 Vlastnícke právo k tovaru dodaného podľa podmienok dohodnutých v Dohode a nebezpečenstvo škody na tovare prechádza na Objednávateľa ihneď po jeho prevzatí a podpise preberacieho protokolu alebo dodacieho listu zodpovedným zamestnancom Objednávateľa. V prípade uplatnenia výhrady pri dodaní tovaru ostáva tovar vo vlastníctve Dodávateľa až do doby, kým Dodávateľ neodstráni prekážku, ktorá bráni Objednávateľovi riadne prevziať tovar.
I.15 Objednávateľ požaduje ekologickú likvidáciu vyradených notebookov alebo počítačov Objednávateľa. Objednávateľ odovzdá vyradené notebooky alebo počítače určené na ekologickú likvidáciu v maximálnom množstve 45 (štyridsaťpäť) kusov Dodávateľovi, prostredníctvom Odovzdávacieho a preberacieho protokolu, ktorý podpíšu obidve zmluvné strany, a to do 90 (deväťdesiatich) kalendárnych dní odo dňa ukončenia Dohody a na základe skutočného odobraného množstva notebookov alebo počítačov...
...Prílohou Odovzdávacieho a preberacieho protokolu bude písomné čestné vyhlásenie Dodávateľa, ktorým potvrdí ekologickú likvidáciu vyradených notebookov alebo počítačov.
II. CENA
II.1 Cena za obstarávaný tovar musí byť stanovená v zmysle zákona Národnej rady Slovenskej republiky č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o cenách“), vyhlášky Ministerstva financií Slovenskej republiky č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách v znení neskorších predpisov.
II.2 V cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s dodaním tovaru, vrátane nákladov na dopravu, na miesto dodania tovaru a ekologickej likvidácie.
II.3 Celková cena v zmysle Dohody bude tvorená ako súčet súčinov prijatých jednotkových cien a množstva skutočne dodaného a prevzatého tovaru. Uchádzač vyplní v Prílohe č. 1 všetky jednotkové ceny v EUR s DPH, zaokrúhlené maximálne na dve desatinné miesta. Jednotkové ceny sú pevné a nemenné počas doby trvania Dohody.
II.4 V prípade, ak je Dodávateľ v postavení zahraničnej osoby, riadi sa zákonom Slovenskej republiky č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o DPH“).
III. PLATOBNÉ PODMIENKY
III.1 Podkladom pre zaplatenie kúpnej ceny za predmet plnenia bude faktúra, vystavená Dodávateľom. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry dňom riadneho a včasného dodania predmetu plnenia, po podpise preberacieho protokolu alebo dodacieho listu poverenými zástupcami oboch zmluvných strán.
III.2 Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek v mene euro bez DPH a v mene euro s DPH v zmysle Prílohy č. 1 k Opisnému formuláru.
III.3 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte Európskej únie alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania predmetu plnenia je v Slovenskej republike (ďalej len „SR“), tento Dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona o DPH a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona o DPH a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona o DPH.
III.4 Splatnosť faktúry je 30 (tridsať) dní odo dňa doporučeného doručenia faktúry poštou, resp. osobného doručenia do podateľne v sídle Objednávateľa. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade s Dohodou, má Objednávateľ právo vrátiť ju Dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry Objednávateľovi.
III.5 Dodávateľ je oprávnený fakturovať len skutočne dodaný tovar.
III.6 Objednávateľ uhradí cenu za dodanie predmetu plnenia prostredníctvom bezhotovostného bankového prevodu na číslo účtu uvedené vo faktúre.
IV. ZÁRUČNÁ DOBA A ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY
IV.1 Záručná doba je minimálne 24 (dvadsaťštyri) mesiacov a plynie odo dňa podpísania preberacieho protokolu alebo dodacieho listu Objednávateľom a Dodávateľom.
V. ODSTÚPENIE OD DOHODY, PODSTATNÉ PORUŠENIE DOHODY, ZMLUVNÁ POKUTA
V.1 Nedodržanie požiadaviek na dodanie tovaru uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii uvedenej v Opisnom formulári, resp. v Dohode sa považuje za podstatné porušenie Dohody, ktoré je dôvodom na okamžité odstúpenie od Dohody. V takomto prípade je Objednávateľ oprávnený uplatniť si u Dodávateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 0,05 (päť stotín) % z hodnoty zákazky denne.
V.2 Dodávateľ musí byť podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá požiadavkám Objednávateľa podľa Dohody, inak ide o podstatné porušenie Dohody, ktoré je dôvodom na okamžité odstúpenie od Dohody.
V.3 V prípade odstúpenia od Dohody z dôvodu jej podstatného porušenia Dodávateľom, je Objednávateľ oprávnený vystaviť Dodávateľovi negatívnu referenciu s neuspokojivým hodnotením v EP ako aj v „Informačnom systéme zber údajov“ vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej je Objednávateľ oprávnený uviesť, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľom.
VI. ĎALŠIE USTANOVENIA
VI.1 Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením Dohody riadne oboznámil so špecifikáciou predmetu plnenia uvedenou v Opisnom formulári, respektíve v Dohode.
VI.2 Podmienky neupravené v Dohode sa spravujú 2. časťou „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných a účinných OBCHODNÝCH PODMIENOK ELEKTRONICKEJ PLATFORMY verzie 1.2 účinnej odo dňa 03.11.2022.
VI.3 Súčasťou tohto Opisného formulára je Príloha č. 1 a Príloha č. 2.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bajkalská 21/A, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

12

135,00 ks

43 564,20

36 303,50

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.10.2024 15:14

11.10.2024 12:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.10.2024 12:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 549
 9
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.10.2024 16:13 - Vstupná ponuka 43 564,20 € Cena s DPH
09.10.2024 08:27 - Najvýhodnejšia ponuka 43 564,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS