17331927
Slovenská obchodná inšpekcia, Ústredný inšpektorát
Bajkalská 21/A, Bratislava - Ružinov, 82799, SVK
50687115
HENRYSO, s.r.o.
Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK
Nákup a dodanie výpočtovej techniky pre potreby Slovenskej obchodnej inšpekcie
Notebook, dokovacia stanica, taška na notebook
Tovar, Služba
1. Notebook TYP 1
|
|
---|---|
Funkcia |
Spracovanie dát |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Požadovaný počet | ks | 20 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kompatibilita | notebook a dokovacia stanica sú plne kompatibilné |
Procesor – počet jadier | min. 6 |
Procesor – cache | min. 10 MB |
Procesor – frekvencia | min. 3,30 – 4,50 GHz |
Pamäť- typ: | DDR4 |
Pamäť - veľkosť: | min. 8 GB |
Disk - typ: | M.2 PCIe SSD |
Disk - veľkosť: | min. 512 GB |
Displej - veľkosť: | 15,6“ alebo 16“ |
Displej - typ: | LCD |
Displej - podsvietenie: | LED alebo WLED |
Displej - povrch: | matný |
Grafická karta: | zdieľaná |
Porty a konektivita: | min. 2x USB 3.2 |
Porty a konektivita: | min. 1x Thunderbolt 4 (kompatibilný s USB Type-C) |
Porty a konektivita: | 1x Sieťové pripojenie LAN (RJ-45) |
Porty a konektivita: | bezdrôtové pripojenie WiFi: minimálne štandard WiFi 6, 802.11ax |
Porty a konektivita: | Bluetooth |
Porty a konektivita: | webová kamera |
Porty a konektivita: | Smart Card |
Ďalšia výbava: | TouchPad |
Ďalšia výbava - lokalizácia klávesnice: | SK/CZ |
Ďalšia výbava: | numerická časť |
Ďalšia výbava: | TPM modul |
Batéria: | kapacita min. 51 Wh |
Adaptér: | 65 W adaptér |
Operačný systém: | predinštalovaný Windows 11 Professional 64-bit |
Materiál: | hliník, hliník a horčík alebo celokovový |
Farba: | čierna, strieborná, sivá, tmavosivá, modrá alebo tmavomodrá |
Hmotnosť: | max. 1,78 kg |
2. Taška na notebook TYP 1
|
|
---|---|
Funkcia |
Kompatibilita s položkou č. 1 (notebook TYP 1) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Požadovaný počet | ks | 20 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kompatibilita: | notebooky do veľkosti 15,6“ alebo 16“ tak aby bola zachovaná kompatibilita s veľkosťou dodaného notebooku TYPU 1 |
Farba: | čierna, tmavá, tmavomodrá, tmavosivá |
Materiál: | polyester |
Určenie: | pre dospelých, unisex |
3. Notebook TYP 2
|
|
---|---|
Funkcia |
Spracovanie dát |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Požadovaný počet | ks | 25 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kompatibilita | notebook a dokovacia stanica sú plne kompatibilné |
Procesor – počet jadier | min. 6 |
Procesor – cache | min. 10 MB |
Procesor – frekvencia | min. 3,30 – 4,50 GHz |
Pamäť- typ: | DDR4 |
Pamäť - veľkosť: | min. 8 GB |
Disk - typ: | M.2 PCIe SSD |
Disk - veľkosť: | min. 512 GB |
Displej - veľkosť: | 14“ |
Displej - typ: | LCD |
Displej - podsvietenie: | LED alebo WLED |
Displej - povrch: | matný |
Grafická karta: | zdieľaná |
Porty a konektivita: | min. 2x USB 3.2 |
Porty a konektivita: | min. 1x Thunderbolt 4 (kompatibilný s USB Type-C) |
Porty a konektivita: | 1x Sieťové pripojenie LAN (RJ-45) |
Porty a konektivita: | bezdrôtové pripojenie WiFi: minimálne štandard WiFi 6, 802.11ax |
Porty a konektivita: | Bluetooth |
Porty a konektivita: | webová kamera |
Porty a konektivita: | Smart Card |
Ďalšia výbava: | TouchPad |
Ďalšia výbava - lokalizácia klávesnice: | SK/CZ |
Ďalšia výbava: | TPM modul |
Batéria: | kapacita min. 51 Wh |
Adaptér: | 65 W adaptér |
Operačný systém: | predinštalovaný Windows 11 Professional 64-bit |
Materiál: | hliník, hliník a horčík alebo celokovový |
Farba: | čierna, strieborná, sivá, tmavosivá, modrá alebo tmavomodrá |
Hmotnosť: | max. 1,41 kg |
4. Taška na notebook TYP 2
|
|
---|---|
Funkcia |
Kompatibilita s položkou č. 3 (notebook TYP 2) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Požadovaný počet | ks | 25 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kompatibilita: | notebooky do veľkosti 14“ tak aby bola zachovaná kompatibilita s veľkosťou dodaného notebooku TYPU 2 |
Farba: | čierna, tmavá, tmavomodrá, tmavosivá |
Materiál: | polyester |
Určenie: | pre dospelých, unisex |
5. Dokovacia stanica
|
|
---|---|
Funkcia |
Kompatibilita s položkou č. 1 (notebook TYP 1) a položkou č. 3 (notebook TYP 2), napájanie a pripojenie k notebooku pomocou USB-C. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Požadovaný počet | ks | 45 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Porty a konektory: | min. 2x USB 3.0 alebo vyšší |
Porty a konektory: | min. 1x USB 3.0 (alebo vyšší) alebo USB Type-C |
Porty a konektory: | 1x Sieťové pripojenie LAN (RJ-45) 10/100/1000Mbit |
Porty a konektory: | min. 1x HDMI |
Porty a konektory: | min. 2x DisplayPort |
Porty a konektory: | tlačidlo na zapnutie a vypnutie notebooku |
Názov |
I.PLNENIE |
I.1 Slovenská obchodná inšpekcia (ďalej len „Objednávateľ“ alebo „my“) požaduje nákup a dodanie 45 (štyridsaťpäť) kusov notebookov s dokovacími stanicami a prenosnými taškami (ďalej aj ako „predmet plnenia“ alebo „tovar“) pre potreby Slovenskej obchodnej inšpekcie. |
I.2 Miesto dodania predmetu zákazky je sídlo Objednávateľa: Bajkalská 21/A, 827 99 Bratislava. |
I.3 Vrátane dopravy na miesto dodania predmetu zákazky. |
I.4 Dodávateľ predloží do 3 (troch) pracovných dní odo dňa nadobudnutia platnosti a účinnosti Rámcovej dohody (ďalej len „Dohoda“) nasledujúce doklady a dokumenty: |
a) zoznam, v ktorom uvedie kontaktné údaje osoby, ktorá je za Dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia Dohody a osôb, ktoré budú vykonávať samotné dodanie predmetu plnenia podľa Dohody v nasledovnom rozsahu: meno, priezvisko, telefón, e-mail; |
b) vyplnenú Prílohu č. 1 – Špecifikácia ceny (ďalej len „Príloha č. 1“) a Prílohu č. 2 – Návrh na plnenie kritéria (ďalej len „Príloha č. 2“) k Opisnému formuláru vychádzajúcu z celkovej ceny predmetu plnenia podľa funkčnej a technickej špecifikácie. Dodávateľ vyplňuje len vyžltené bunky, do ostatných nesmie zasahovať. Dodávateľ zodpovedá za to, že celková cena vrátane dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) z Elektronickej platformy (ďalej len „EP“) je totožná s celkovou cenou s DPH z Prílohy č. 1 a Prílohy č. 2 k Opisnému formuláru; |
c) technické listy preukazujúce splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu plnenia. |
I.5 Predmet plnenia musí byť nový, doposiaľ nepoužitý a v originálnom vyhotovení. |
I.6 Predmet plnenia musí spĺňať funkčnú a technickú špecifikáciu uvedenú v Opisnom formulári, resp. v Dohode. |
I.7 Dohoda sa uzatvára na obdobie 12 (dvanásť) mesiacov, alebo do vyčerpania sumy, ktorá nemôže prekročiť sumu prijatú v ponuke úspešného uchádzača, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
I.8 Dodávateľ je povinný dodávať predmet plnenia v zmysle požiadaviek Objednávateľa na základe čiastkových výziev (ďalej len „objednávky“ samostatne „objednávka“), a to najneskôr do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa doručenia objednávky Dodávateľovi, ak Objednávateľ neurčí v objednávke dlhšiu lehotu. |
I.9 Objednávky budú vystavované v písomnej forme v súlade s ustanoveniami príslušných všeobecne záväzných právnych predpisov a touto Dohodou. Objednávka musí obsahovať odvolávku na túto Dohodu, rozsah dodávaného tovaru, požadovaný termín dodania tovaru, určenie kontaktnej osoby oprávnenej na prevzatie tovaru, dátum objednávky a podpis oprávnenej osoby Objednávateľa. |
I.10 Objednávky budú zasielané Objednávateľom prostredníctvom e-mailovej správy na e-mailovú adresu Dodávateľa uvedenú v záhlaví Dohody ako naskenovaný originál objednávky podpísaný oprávnenou osobou Objednávateľa. Dodávateľ je povinný potvrdiť prijatie objednávky prostredníctvom e-mailovej správy zaslanej na e-mailovú adresu Objednávateľa, z ktorej bola objednávka odoslaná, bez zbytočného odkladu, najneskôr nasledujúci pracovný deň po dni prijatia objednávky. |
I.11 V prípade, že Dodávateľ z akýchkoľvek dôvodov, s výnimkou dôvodov spočívajúcich vo vyššej moci, nepotvrdí prijatie objednávky v stanovenej lehote, považuje sa nasledujúci pracovný deň po dni doručenia riadne zaslanej objednávky Dodávateľovi, za deň potvrdenia jej prijatia. |
I.12 Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodanie tovaru vo svojom mene a na svoje náklady, zodpovedá za to, že dodaný tovar nebude v rozpore s technickými normami a všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike, že ho dodá v novom originálnom obale, v bezchybnom stave v druhu a množstve určenom v objednávke. Dodávateľ zabezpečí dostatočnú ochranu tovaru pred jeho poškodením a znehodnotením, jeho naloženie, prepravu, dodanie na miesto dodania a vyloženie v mieste dodania. |
I.13 Prevzatie tovaru vykoná osobne zodpovedný zamestnanec Objednávateľa oprávnený na prevzatie tovaru, ktorý podľa objednávky skontroluje úplnosť tovaru a potvrdí prevzatie tovaru na preberacom protokole alebo dodacom liste predloženom Dodávateľom súčasne s dodaným tovarom. Oprávnené osoby Objednávateľa sú povinné dodaný tovar skontrolovať podľa preberacieho protokolu alebo dodacieho listu. Oprávnené osoby nie sú povinné prevziať tovar v prípade, ak nespĺňa funkčné a technické špecifikácie uvedené v Opisnom formulári, resp. v Dohode alebo je viditeľne poškodený tovar alebo jeho obal. |
I.14 Vlastnícke právo k tovaru dodaného podľa podmienok dohodnutých v Dohode a nebezpečenstvo škody na tovare prechádza na Objednávateľa ihneď po jeho prevzatí a podpise preberacieho protokolu alebo dodacieho listu zodpovedným zamestnancom Objednávateľa. V prípade uplatnenia výhrady pri dodaní tovaru ostáva tovar vo vlastníctve Dodávateľa až do doby, kým Dodávateľ neodstráni prekážku, ktorá bráni Objednávateľovi riadne prevziať tovar. |
I.15 Objednávateľ požaduje ekologickú likvidáciu vyradených notebookov alebo počítačov Objednávateľa. Objednávateľ odovzdá vyradené notebooky alebo počítače určené na ekologickú likvidáciu v maximálnom množstve 45 (štyridsaťpäť) kusov Dodávateľovi, prostredníctvom Odovzdávacieho a preberacieho protokolu, ktorý podpíšu obidve zmluvné strany, a to do 90 (deväťdesiatich) kalendárnych dní odo dňa ukončenia Dohody a na základe skutočného odobraného množstva notebookov alebo počítačov... |
...Prílohou Odovzdávacieho a preberacieho protokolu bude písomné čestné vyhlásenie Dodávateľa, ktorým potvrdí ekologickú likvidáciu vyradených notebookov alebo počítačov. |
II. CENA |
II.1 Cena za obstarávaný tovar musí byť stanovená v zmysle zákona Národnej rady Slovenskej republiky č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o cenách“), vyhlášky Ministerstva financií Slovenskej republiky č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách v znení neskorších predpisov. |
II.2 V cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s dodaním tovaru, vrátane nákladov na dopravu, na miesto dodania tovaru a ekologickej likvidácie. |
II.3 Celková cena v zmysle Dohody bude tvorená ako súčet súčinov prijatých jednotkových cien a množstva skutočne dodaného a prevzatého tovaru. Uchádzač vyplní v Prílohe č. 1 všetky jednotkové ceny v EUR s DPH, zaokrúhlené maximálne na dve desatinné miesta. Jednotkové ceny sú pevné a nemenné počas doby trvania Dohody. |
II.4 V prípade, ak je Dodávateľ v postavení zahraničnej osoby, riadi sa zákonom Slovenskej republiky č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o DPH“). |
III. PLATOBNÉ PODMIENKY |
III.1 Podkladom pre zaplatenie kúpnej ceny za predmet plnenia bude faktúra, vystavená Dodávateľom. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry dňom riadneho a včasného dodania predmetu plnenia, po podpise preberacieho protokolu alebo dodacieho listu poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
III.2 Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek v mene euro bez DPH a v mene euro s DPH v zmysle Prílohy č. 1 k Opisnému formuláru. |
III.3 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte Európskej únie alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania predmetu plnenia je v Slovenskej republike (ďalej len „SR“), tento Dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona o DPH a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona o DPH a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona o DPH. |
III.4 Splatnosť faktúry je 30 (tridsať) dní odo dňa doporučeného doručenia faktúry poštou, resp. osobného doručenia do podateľne v sídle Objednávateľa. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade s Dohodou, má Objednávateľ právo vrátiť ju Dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry Objednávateľovi. |
III.5 Dodávateľ je oprávnený fakturovať len skutočne dodaný tovar. |
III.6 Objednávateľ uhradí cenu za dodanie predmetu plnenia prostredníctvom bezhotovostného bankového prevodu na číslo účtu uvedené vo faktúre. |
IV. ZÁRUČNÁ DOBA A ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY |
IV.1 Záručná doba je minimálne 24 (dvadsaťštyri) mesiacov a plynie odo dňa podpísania preberacieho protokolu alebo dodacieho listu Objednávateľom a Dodávateľom. |
V. ODSTÚPENIE OD DOHODY, PODSTATNÉ PORUŠENIE DOHODY, ZMLUVNÁ POKUTA |
V.1 Nedodržanie požiadaviek na dodanie tovaru uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii uvedenej v Opisnom formulári, resp. v Dohode sa považuje za podstatné porušenie Dohody, ktoré je dôvodom na okamžité odstúpenie od Dohody. V takomto prípade je Objednávateľ oprávnený uplatniť si u Dodávateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 0,05 (päť stotín) % z hodnoty zákazky denne. |
V.2 Dodávateľ musí byť podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá požiadavkám Objednávateľa podľa Dohody, inak ide o podstatné porušenie Dohody, ktoré je dôvodom na okamžité odstúpenie od Dohody. |
V.3 V prípade odstúpenia od Dohody z dôvodu jej podstatného porušenia Dodávateľom, je Objednávateľ oprávnený vystaviť Dodávateľovi negatívnu referenciu s neuspokojivým hodnotením v EP ako aj v „Informačnom systéme zber údajov“ vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej je Objednávateľ oprávnený uviesť, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľom. |
VI. ĎALŠIE USTANOVENIA |
VI.1 Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením Dohody riadne oboznámil so špecifikáciou predmetu plnenia uvedenou v Opisnom formulári, respektíve v Dohode. |
VI.2 Podmienky neupravené v Dohode sa spravujú 2. časťou „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných a účinných OBCHODNÝCH PODMIENOK ELEKTRONICKEJ PLATFORMY verzie 1.2 účinnej odo dňa 03.11.2022. |
VI.3 Súčasťou tohto Opisného formulára je Príloha č. 1 a Príloha č. 2. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Bajkalská 21/A, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
12
135,00 ks
43 564,20
36 303,50
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.10.2024 15:14
11.10.2024 12:30
11.10.2024 12:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.10.2024 16:13 - Vstupná ponuka | 43 564,20 | € | Cena s DPH |
09.10.2024 08:27 - Najvýhodnejšia ponuka | 43 564,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: