30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
18049401
AG NÁRADIE - AGRODEAL, s.r.o.
Bulharská 37/2, Trnava, 91700, SVK
Ručné nástroje a príslušenstvo
teleskopický rebrík
Tovar, Služba
1. Viacúčelový teleskopický rebrík
|
|
---|---|
Funkcia |
Vyvinutý pre profesionálov, vyznačuje sa dostatočne pevnou a odolnou konštrukciou |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Viacúčelový teleskopický rebrík 3,2 m | ks | 4 | ||
výška | m | 3,2 | ||
Dĺžka v zloženom stave | cm | 80 | 90 | |
Počet priečok | ks | 10 | ||
Maximálne zaťaženie | kg | 140 | 155 | |
Maximálna dĺžka rozloženého rebríku | cm | 310 | 320 | |
Váha rebríka | kg | 11 | 13 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Teleskopicke štafle 5+5 priečok | áno |
Možnosť rozložiť do tvaru A štafle | áno |
Na jeho konštrukciu sú využité ľahké hliníkové materiály | áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 4 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 4 dní od uzavretia zmluvy |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi |
Materiál požadujeme dodať iba v pracovných dňoch od 8.00 do 13.00 hod. |
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH. |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať tovar v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ vybaví reklamáciu v čo najkratšom možnom čase, najneskôr však do 30 dní od uplatnenia reklamácie. |
Termín dodania predmetu zákazky oznámi dodávateľ odberateľovi najmenej 2 pracovné dni vopred. |
Požaduje sa dodanie tovaru s dodacím listom, ktorý obsahuje súpis položiek dodaného tovaru, množstvo, celkovú cenu bez DPH a s DPH, číslo zmluvy. |
Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
Záručná doba na dodaný tovar je minimálne 24 mesiacov |
Dodávateľ dodá 2 x faktúru a 2 x dodací list. V prípade, že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 2x faktúru s popisom, že zároveň slúži ako dodací list. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. |
Spolu s dodávkou tovaru požadujeme predložiť záručný list a návod na používanie a obsluhu v slovenskom a českom jazyku |
Dodaný tovar musí zodpovedať technickej špecifikácií predmetu zákazky. |
Objednávateľ žiada zaslať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie elektronickým podpisom) na adresu miesta plnenia zmluvy |
Slovenskej Armády 52, Nemšová, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
10.10.2024 08:00 — 25.10.2024 13:00
1,00 súbor (podľa technickej špecifikácie)
537,26
447,72
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.10.2024 12:31
08.10.2024 10:00
08.10.2024 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.10.2024 10:36 - Vstupná ponuka | 537,26 | € | Cena s DPH |
07.10.2024 12:45 - Najvýhodnejšia ponuka | 528,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: