37915568
Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja
Brnianska 3, Trenčín, 91105, SVK
50687115
HENRYSO, s.r.o.
Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK
Výpočtová technika a tlačiarne II.
osobný počítač, monitor, multifunkčné zariadenie, záložný zdroj
Tovar, Služba
1. Osobný počítač (Kancelárske PC)
|
|
---|---|
Funkcia |
Osobný počítač (Kancelárske PC) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Osobný počítač (Kancelárske PC) | ks | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Referenčný model | DELL OptiPlex 7010 SFF (8V163) alebo ekvivalent |
CPU | Passmark V10 CPU skóre: min. 31 500 |
Počet jadier | 14 |
Grafická karta | integrovaná |
RAM | 16 GB DDR4 |
Úložný priestor | 512GB M.2 PCle SSD |
Grafický výstup | HDMI a DisplayPort |
Sieťová zásuvka | RJ-45 |
Operačný systém | predinštalovaný Windows 11 Pro SK - nový, nepoužitý, nerepasovaný |
Formát skrine | Small Form Factor |
Bezpečnosť | TPM 2.0 |
Záruka | 3 roky On-Site Next Business Day (garantovaná výrobcom) |
Príslušenstvo | klávesnica USB SK/CZ+ myš USB optická |
Dodanie | 1xTN; 1xPB; 1xPD |
2. Monitor 27´´
|
|
---|---|
Funkcia |
Monitor 27´´ |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Monitor 27´´ | ks | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Referenčný model | Philips 273V7QDAB alebo ekvivalent |
Uhlopriečka | 27´´ |
Technológia panela | IPS |
Povrchová úprava disleya | matný |
Max. rozlíšenie | 1920x1080 FHD |
Pomer strán | 16:9 |
Vstup signálu | VGA, HDMI |
Záruka | 36 mesiacov |
Energetická trieda | min. E |
Obsah balenia | dátový kábel HDMI-HDMI 1,5 m M/M |
Dodanie | 1xTN; 1xPB; 1xPD |
3. Laserové multifunkčné zariadenie A4 čiernobiele
|
|
---|---|
Funkcia |
Laserové multifunkčné zariadenie A4 čiernobiele |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Laserové multifunkčné zariadenie A4 čiernobiele | ks | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Referečný model | Canon i-SENSYS MF463dw (5951C008) alebo ekvivalent |
Technológia tlače | laserová |
Rýchlosť tlače | min. 40 strán za minútu |
Náplne do tlačiarne | podpora min. 10 000 stranových náplní |
Funkcia kopírovania; obojstranná tlač ( automatický duplex); automatické obojstranné skenovanie duplex, automatický podávač (ADF) | Áno |
Farba tlače | čierno - biela |
Max. formát média | A4 |
Porty | RJ-45, USB, WiFi |
Podporované OS | Windows 7,8,10,11, Windows Server 2016 |
Podporované jazyky tlačiarne | PostScript, PCL |
Záruka | 24 mesiacov |
Obsah balenia | Prepojovací USB kábel typ A-B |
Dodanie | 1xTN; 1xPB; 1xPD |
4. Záložný zdroj
|
|
---|---|
Funkcia |
Záložný zdroj |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Záložný zdroj | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Referenčný model | APC Back-UPS 750VA (BX750MI-FR) alebo ekvivalent |
Technológia | Line-Interactive |
Výstupný výkon | 750VA 410W |
Výstupné napätie | 230V |
Vstupné napätie | 230V AC |
Výstupy | 3x klasické zásuvky (French) |
Dodanie | 1xPB |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia - Trenčiansky kraj. |
Predmet zákazky musí byť nový, nepoužívaný, nerepasovaný, kompletný, funkčný, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol a nezaplatiť zmluvnú cenu. Predmet zákazky musí byť zabalený v originálnom balení bez známok poškodenia obalu a bez predchádzajúceho používania. Objednávateľ požaduje sprievodnú dokumentáciu k predmetu zákazky v slovenskom alebo českom jazyku. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Požaduje sa predložiť oprávnenie na podnikanie v predmete zákazky do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na dodanie tovaru, ktorý zodpovedá predmetu zmluvy. |
Odovzdanie IT techniky nahlási dodávateľ obstarávateľovi 3 pracovné dní vopred, odovzdanie IT techniky sa uskutoční v pracovnom čase od 8:00 hod. do 13:30 hod. |
Vrátane rozbalenia tovaru, inštalácie a zapojenia do existujúcej siete LAN alebo k PC - tlačiareň - multifunkčné zariadenie. |
V prípade dodania ekvivalentu sa ekvivalentom rozumie výrobok, ktorý je rovnocennou náhradou požadovanej značky výrobku, ktorý je podobný svojim zložením vlastnosťami výrobku požadovanej značky a má rovnaké alebo lepšie výsledky vzhľadom na funkciu, na ktorú je výrobok požadovanej značky určený. Každý ekvivalent musí byť pred dodaním schválený obstarávateľom. |
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru spolu s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú zmluvu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, sadzbu DPH a celkovú cenu s DPH. |
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru so servisnou dokumentáciou, ktorá musí min. obsahovať návod na obsluhu v slovenskom / českom jazyku, záručný list, preberací protokol, vyhlásenia zhody a doplňujúce podklady k nim resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami. |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktné informácie pre doručovanie objednávok a riešenie reklamácií. Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru objednávateľ zistí nezrovnalosti - zrejmé chyby a vady tovaru, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady vady odstrániť. |
Vykonanie autorizovaného záručného servisu počas záručnej doby. |
Úhrada plnenia bude uskutočnená po dodaní objednaného tovaru na základe doručenej faktúry s uvedením jednotkovej ceny bez DPH, jednotkovej ceny s DPH, celkovej ceny bez DPH, sadzbu DPH a celkovej ceny s DPH. |
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so Zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry. Nová lehota začne plynúť doručením opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia Objednávateľovi. |
Trenčiansky, Slovenská republika
21.10.2024 08:55 — 13.11.2024 13:30
10,00 ks
2 972,30
2 972,30
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
03.10.2024 11:05
16.10.2024 08:59
16.10.2024 09:14
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.10.2024 11:07 - Vstupná ponuka | 2 972,00 | € | Cena bez DPH |
04.10.2024 01:33 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 971,99 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: