• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.10.2024 09:33
  •    Predkladanie ponúk
    08.10.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.10.2024 12:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.10.2024 12:25

Detail zákazky Z20248536

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.10.2024 09:33
  •    Predkladanie ponúk
    08.10.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.10.2024 12:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.10.2024 12:25

Základné údaje

Z20248536

OF-292764

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9864328

Objednávateľ

00397768

Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach

Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK

Dodávateľ

36537349

LAMAJ, spol s r.o.

Šúdolská 3A, Nitra, 94911, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

6-dverová šatníková skriňa

nábytok, skriňa, šatňová skriňa

  • 39100000-3 - Nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. 6-dverová šatníková skriňa s červenými dvierkami
Funkcia
Nábytok slúžiaci na každodenné použitie pre študentov k prezliekaniu sa na praktickú časť výučby.
Objednávateľ požaduje dodať tovar nový, funkčný, nepoužívaný, v bezchybnom stave, v originálnom nerozbalenom balení, ktorý bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve a musí zodpovedať všetkým platným právnym predpisom Slovenskej republiky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 10
počet skriniek v jednej skrini ks 6
výška skrine mm 1820 1850
šírka skrine mm 900 910
hĺbka skrine mm 500 510
výška základne / sokla mm 120
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
popis: kovová šatníková skriňa 6-dverová, spodná časť skrine vybavená plastovými koncovkami, kovové pánty umožňujú otváranie dverí v uhle 100 °, systém uchytenia horného čapu umožňuje jednoduchú výmenu dverí, dvere skrinky sú vybavené plastovými tlmičmi dorazu, uzamykanie cylindrickým zámkom s dvoma kľúčmi, z ktorých je možné v prípade potreby dať vyrobiť ďalšie kusy, jednoplášťové dvere sú vystužené prvkom proti vylomeniu dverí, výstužný prvok montážneho otvoru pre zámok slúži ako ochrana proti násilnému pretočeniu zámku, alebo jeho vyhnutiu
- pokračovanie: dvere jednotlivých skriniek vybavené ventilačnými otvormi,  odvetrávanie skrine vo vrchnej časti dverí pomocou vetracieho otvoru, norma DIN 4547
vybavenie srinky: police, tyč na ramienka s háčikmi, menovka, zámky sú cylindrické, vždy s dvoma kľúčmi, povrchová úprava práškovým lakom
materiál skrine: vysokokvalitný plech hrúbky 1 mm
farba korpusu: sivá RAL 7035 vypaľovaný prášok
farba dverí: RAL 3020 dopravná červená
konštrukcia: zmontovaná
dvere boxové, krátke
zámok: cylindrický
 2. 6-dverová šatníková skriňa s modrými dvierkami
Funkcia
Nábytok slúžiaci na každodenné použitie pre študentov k prezliekaniu sa na praktickú časť výučby.
Objednávateľ požaduje dodať tovar nový, funkčný, nepoužívaný, v bezchybnom stave, v originálnom nerozbalenom balení, ktorý bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve a musí zodpovedať všetkým platným právnym predpisom Slovenskej republiky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 10
počet skriniek v jednej skrini ks 6
výška skrine mm 1820 1850
šírka skrine mm 900 910
hĺbka skrine mm 500 510
výška základne / sokla mm 120
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
popis: kovová šatníková skriňa 6-dverová, spodná časť skrine vybavená plastovými koncovkami, kovové pánty umožňujú otváranie dverí v uhle 100 °, systém uchytenia horného čapu umožňuje jednoduchú výmenu dverí, dvere skrinky sú vybavené plastovými tlmičmi dorazu, uzamykanie cylindrickým zámkom s dvoma kľúčmi, z ktorých je možné v prípade potreby dať vyrobiť ďalšie kusy, jednoplášťové dvere sú vystužené prvkom proti vylomeniu dverí, výstužný prvok montážneho otvoru pre zámok slúži ako ochrana proti násilnému pretočeniu zámku, alebo jeho vyhnutiu
- pokračovanie: dvere jednotlivých skriniek vybavené ventilačnými otvormi,  odvetrávanie skrine vo vrchnej časti dverí pomocou vetracieho otvoru, norma DIN 4547
vybavenie srinky: police, tyč na ramienka s háčikmi, menovka, zámky sú cylindrické, vždy s dvoma kľúčmi, povrchová úprava práškovým lakom
materiál skrine: vysokokvalitný plech hrúbky 1 mm
farba korpusu: sivá RAL 7035 vypaľovaný prášok
farba dverí: RAL 5012 modrá
konštrukcia: zmontovaná
dvere: boxové, krátke
zámok: cylindrický
 3. 6-dverová šatníková skriňa so sivými dvierkami
Funkcia
Nábytok slúžiaci na každodenné použitie pre študentov k prezliekaniu sa na praktickú časť výučby.
Objednávateľ požaduje dodať tovar nový, funkčný, nepoužívaný, v bezchybnom stave, v originálnom nerozbalenom balení, ktorý bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve a musí zodpovedať všetkým platným právnym predpisom Slovenskej republiky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 10
počet skriniek v jednej skrini ks 6
výška skrine mm 1820 1850
šírka skrine mm 900 910
hĺbka skrine mm 500 510
výška základne / sokla mm 120
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
popis: kovová šatníková skriňa 6-dverová, spodná časť skrine vybavená plastovými koncovkami,  kovové pánty umožňujú otváranie dverí v uhle 100 °, systém uchytenia horného čapu umožňuje jednoduchú výmenu dverí, dvere skrinky sú vybavené plastovými tlmičmi dorazu, uzamykanie cylindrickým zámkom s dvoma kľúčmi, z ktorých je možné v prípade potreby dať vyrobiť ďalšie kusy, jednoplášťové dvere sú vystužené prvkom proti vylomeniu dverí, výstužný prvok montážneho otvoru pre zámok slúži ako ochrana proti násilnému pretočeniu zámku, alebo jeho vyhnutiu
- pokračovanie: dvere jednotlivých skriniek vybavené ventilačnými otvormi,  odvetrávanie skrine vo vrchnej časti dverí pomocou vetracieho otvoru, norma DIN 4547
vybavenie srinky: police, tyč na ramienka s háčikmi, menovka, zámky sú cylindrické, vždy s dvoma kľúčmi, povrchová úprava práškovým lakom
materiál skrine: vysokokvalitný plech hrúbky 1 mm
farba korpusu: sivá RAL 7035 vypaľovaný prášok
farba dverí: RAL 7035 sivá
konštrukcia: zmontovaná
dvere: boxové, krátke
zámok: cylindrický
 4. zámok
Funkcia
Príslušenstvo k 6-dverovej šatníkovej skrini.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 180
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
popis: zámok cylindrický s dvoma kľúčmi,  povrchová úprava práškovým lakom
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. Zmluvná cena:
1. Zmluvná cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane obalov, balenia, dopravy, vyloženia, vynesenia tovaru na požadované poschodie uvedené v objednávke, vrátane montáže, inštalácie, likvidácie obalového materiálu a montážneho odpadu a ostatných nákladov súvisiacich s plnením. Náklady dodávateľa spojené s realizáciou predmetu zákazky musia byť premietnuté do jednotkovej ceny tovaru.
2. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z..
II. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti kúpnej zmluvy:
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 2. pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy:
- názov tovaru, typ, obchodné meno, resp. obchodnú značku,
- funkčnú a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru, prípadne odkaz na webovú stránku, kde je možné požadované informácie získať, tak, aby objednávateľ mohol jasne a jednoznačne identifikovať ponúkaný tovar a posúdiť/vyhodnotiť, či spĺňa ním požadované špecifikácie,
- rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúceho rôzne sadzby DPH do 3. dní od uzavretia zmluvy (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre).
2. Objednávateľ posúdi dodávateľom doručené dokumenty podľa bodu II.1 tejto zmluvy a do 3. pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi elektronicky prostredníctvom e-mailovej správy, či
a) predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve; v takom prípade tovar ponúkaný dodávateľom akceptuje alebo
b) predložené dokumenty nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve; v takom prípade kontaktná osoba objednávateľa zašle výzvu podľa bodu II.3 tejto zmluvy a určí náhradnú lehotu na doručenie požadovaných dokumentov.
3. Kontaktná osoba objednávateľa určí náhradnú lehotu na doručenie podľa bodu II.2 tejto zmluvy najmä vtedy, ak dodávateľ v lehote podľa bodu II.1 tejto zmluvy nepreukáže, že ponúkaný tovar spĺňa všetky požiadavky objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, resp. že ekvivalentný tovar nemá plnohodnotné vlastnosti na identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie a obvyklej praxe použitia bez potreby ďalších nákladov objednávateľa
a súčasne kontaktná osoba objednávateľa vyzve dodávateľa (elektronicky) na doplnenie chýbajúcich dokumentov, resp. opravu alebo nahradenie predložených dokumentov.
4. Objednávateľ posúdi dodávateľom dodatočne doručené, resp. doplnené dokumenty na základe bodu II.2 písm. b) a II.3 tejto zmluvy a do 3. pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi elektronicky prostredníctvom e-mailovej správy, či predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve. V prípade súladu dokumentov s požiadavkami objednávateľa objednávateľ tovar ponúkaný dodávateľom akceptuje.
5. V prípade, ak ani dodatočne predložené dokumenty nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, resp. ak márne uplynula lehota na predloženie požadovaných dokumentov podľa bodu II.2 písm. b) tejto zmluvy alebo ak dodávateľ oznámi objednávateľovi, že tovar podľa požadovanej špecifikácie nie je možné dodať, objednávateľ je oprávnený okamžite odstúpiť od tejto zmluvy.
6. Ak sa v špecifikácii položiek predmetu zákazky uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou špecifikáciou pre identické použitie, v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia tu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov objednávateľa. Ekvivalent musí spĺňať minimálne funkčné a technické parametre a požiadavky stanovené objednávateľom. Uchádzač môže predložiť aj ekvivalent vo vyššej kvalite.
7. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude nový, nepoužitý, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov, v originálnom nerozbalenom balení a bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve, je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie, a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
8. Ekvivalent musí zodpovedať vizuálnym požiadavkám objednávateľa z dôvodu zachovania kompatibility s už existujúcim nábytkom.
9. Objednávateľ požaduje záručnú dobu na dodaný tovar minimálne 24 mesiacov.
III. Termín a miesto realizácie dodávky:
1. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 8:00 do 14:00 hodiny. Dodávateľ telefonicky vyzve 24 hodín pred odovzdaním zodpovednú osobu k prevzatiu tovaru, ktorý bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením ceny tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa.
2. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude nový, nepoužitý, v originálnom nerozbalenom balení 1. akostnej triedy a bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve, a je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie, a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
3. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru a súvisiace služby podľa objednávky objednávateľa v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti, vrátane balenia, dopravy, vyloženia a vynesenia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke objednávateľa, montáž vykonanú oprávnenou osobou dodávateľa, likvidáciu obalového materiálu a montážneho odpadu, a ostatných nákladov súvisiacich s plnením.
4. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady dodávateľa.
5. Objednávateľ požaduje, aby tovar, dodaný v demontovanom stave, dodávateľ na mieste plnenia poskladal, zmontoval, umiestnil na stanovené miesto, príp. uviedol do funkčného stavu (ak to bude relevantné).
6. Dodávateľ sa zaväzuje v priestoroch objednávateľa počas montáže predmetu tejto zmluvy dodržiavať právne predpisy o ochrane pred požiarmi, právne predpisy o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci, ako aj ostatné právne predpisy súvisiace s dodávkou a montážou predmetu tejto zmluvy.
IV. Reklamácia:
1. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 3. pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
2. Náklady na dopravu, súvisiace s reklamovaním tovaru, znáša dodávateľ v plnom rozsahu.
3. Opakované nedodanie tovaru v dohodnutom náhradnom termíne bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu.
V. Odstúpenie od zmluvy:
1. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy je jej podstatným porušením a má za následok vrátenie predmetu zákazky, odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie.
2. V prípade, ak dodávateľ nebude vedieť dodať predmet zákazky definovaný v tejto zmluve v dohodnutom množstve, termíne a za zmluvnú cenu vo víťaznej ponuke, na základe ktorej bola táto zmluva uzatvorená, bude to objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, na základe ktorého si vyhradzuje právo od tejto zmluvy odstúpiť.
3. Uvedenie zmluvnej ceny v nesprávnej výške dodávateľom vo víťaznej ponuke, na základe ktorej bola táto zmluva uzatvorená alebo nedodanie tovaru, definovaného v tejto zmluve v dohodnutom termíne a množstve, bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, na základe ktorého si vyhradzuje právo od tejto zmluvy odstúpiť.
4. Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPEP a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trieda SNP 1, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

11.10.2024 08:00 — 22.11.2024 12:00

1,00 kpl

9 086,40

7 572,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.10.2024 09:33

08.10.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.10.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 236
 93
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.10.2024 09:50 - Vstupná ponuka 9 086,40 € Cena s DPH
03.10.2024 12:14 - Najvýhodnejšia ponuka 9 080,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS