• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.10.2024 08:09
  •    Predkladanie ponúk
    09.10.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.10.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.10.2024 10:50

Detail zákazky Z20248528

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.10.2024 08:09
  •    Predkladanie ponúk
    09.10.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.10.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.10.2024 10:50

Základné údaje

Z20248528

OF-294226

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9869978

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31376134

EBA, s.r.o.

Rusovská cesta 1, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Odber, odvoz, zneškodňovanie a likvidácia odpadov.

Odber, odvoz, zneškodňovanie a likvidácia odpadov

  • 90500000-2 - Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom
  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu
  • 90512000-9 - Služby na prepravu odpadu
  • 90513500-1 - Spracovanie a likvidácia páchnucich tekutín
  • 90513000-6 - Služby na spracovanie a likvidáciu nie nebezpečného odpadu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Odber, odvoz, zneškodňovanie a likvidácia odpadov.
Funkcia
Zhodnotenie / zneškodnenie odpadov kategórie nebezpečné odpady ( ďalej len "NO") a kategórie odpadov, ktoré nie sú nebezpečné - ostatných odpadov (ďalej len "OO") vyprodukovaných organizačnými zložkami objednávateľa a s tým súvisiace činnosti realizované v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov ( ďalej len "zákon o odpadoch"), vyhláškou MŽP SR Č.371/2015 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch  a v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov.
Zhodnotenie / zneškodnenie NO a OO pre účely tejto rámcovej dohody pozostáva z vykonania analytickej kontroly NO, odobratia NO a OO z rôznych jám, nádrží, odlučovačov, skladov, kontajnerov a iných priestorov, resp. obalov, preloženia NO a OO do vlastných prepravných obalov dodávateľa (odberateľa), naloženia NO a OO na prepravné prostriedky dodávateľa a ich prepravy, váženia, resp. merania množstva NO a OO a vlastného zhodnotenia / zneškodnenia NO a OO.
Súvisiace činnosti pre účely tejto rámcovej dohody pozostávajú najmä zo spracovania a vedenia predpísanej dokumentácie a evidencie zhodnocovaného / zneškodňovaného NO.
Miesto plnenia služby je  81. krídlo Sliač (Vojenský útvar 4977 Sliač - letisko Sliač)
Druhy odpadov označené šesťmiestnym číselným kódom a názvom skupiny, podskupiny a druhu odpadu podľa Vyhlášky Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky Č. 365/2015 Z.z., ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov určené na zhodnotenie / zneškodnenie NO sú uvedené nižšie:
13 02 08 - iné motorové, prevodové a mazacie oleje
13 07 03 - iné palivá vrátane zmesí
13 08 02 - iné emulzie
15 01 10 - obaly obsahujúce zvyšky nebezpečných látok alebo kontaminované nebezpečnými látkami
15 02 02 - absorbenty, filtračné materiály vrátane olejových filtrov inak nešpecifikovaných, handry na čistenie, ochranné odevy kontaminované nebezpečnými látkami
16 01 07 - olejové filtre
16 10 01 - vodné kvapalné odpady obsahujúce nebezpečné látky
Predpokladané množstvá jednotlivých druhov odpadov obidvoch kategórií určených na zhodnotenie / zneškodnenie počas účinnosti tejto rámcovej dohody sú uvedené v bode 1.3 tejto rámcovej dohody. Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za nezáväzné. Objednávateľ' požaduje od dodávateľa realizovať zhodnotenie / zneškodnenie odpadu podľa skutočných množstiev.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
13 02 08 - iné motorové, prevodové a mazacie oleje "NO" kg 700 kg
13 07 03 - iné palivá vrátane zmesí "NO" kg 3500 kg
13 08 02 - iné emulzie "NO" kg 900 kg
15 01 10 - obaly obsahujúce zvyšky nebezpečných látok alebo kontaminované nebezpečnými látkami "NO" kg 1100 kg
15 02 02 - absorbenty, filtračné materiály vrátane olejových filtrov inak nešpecifikovaných, handry na čistenie,                          ochranné odevy kontaminované nebezpečnými látkami "NO" kg 1800 kg
16 01 07 - olejové filtre "NO" kg 20 kg
16 10 01 - vodné kvapalné odpady obsahujúce nebezpečné látky "NO" kg 4400 kg
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto rámcovej dohody podrobný položkový rozpočet najneskôr do 7 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto rámcovej dohody, ktorým sa rozumie rozpis celkovej ceny za poskytnutie služby podľa tejto rámcovej dohody na jednotlivé položky - jednotlivé druhy odpadu podľa katalógového čísla odpadov s uvedením jednotkovej ceny za zneškodnenie / zhodnotenie za 1 kilogram príslušného druhu odpadu a celkovej ceny za zneškodnenie / zhodnotenie za 1 kilogram príslušného druhu odpadu.
Požaduje sa, aby dodávateľ' mal k vykonávaniu činnosti podľa tejto rámcovej dohody udelený súhlas vydaný príslušným orgánom štátnej správy odpadového hospodárstva, príslušné zákonom stanovené platné povolenia, potvrdenia a rozhodnutia a ako subjekt vykonávania tejto činnosti spĺňal všetky zákonom stanovené podmienky. Držiteľom platných dokladov podľa predchádzajúcej vety bude dodávateľ' počas celej doby platnosti a účinnosti tejto rámcovej dohody.
Požaduje sa, aby dodávateľ' vykonával všetky činnosti a plnil rámcovú dohodu v súlade so zákonom o odpadoch, vyhláškou MŽP SR č. 310/2013 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch a v súlade s príslušnými ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov. vrátane spracovania a vedenia dokumentácie a dokladov týkajúcich sa poskytovanej služby.
Plnenie počas platnosti a účinnosti rámcovej dohody bude realizované len na základe písomnej čiastkovej výzvy objednávky/objednávok (ďalej len "objednávka") vystavenej objednávateľom  na poskytnutie rámcovo zazmluvnenej služby v súlade s podmienkami a v medziach rámcovej dohody a jej zmluvnej špecifikácie, a to v rozsahu podľa takejto objednávky a za ostatných podmienok uvedených v rámcovej dohode.
Za objednávateľa budú vystavovať objednávky oprávnení zástupcovia organizačných zložiek objednávateľa, ktorí budú oprávnení a zodpovední za plnenie a realizáciu objednávok na strane objednávateľa. Objednávku doručí objednávateľ  dodávateľovi najneskôr 14 dní pred požadovaným termínom poskytnutia služby.
Objednávka vystavená objednávateľom musí obsahovať najmä : identifikáciu objednávateľa alebo jeho zástupcu (názov a kontaktnú adresu; zodpovednú osobu vrátane telefonického, faxového alebo e-mailového spojenia; IČO a bankové spojenie) číslo tejto rámcovej dohody, druh, predpokladané množstvo a miesto uloženia (vrátane typu a počtu obalov, resp. priestorov uloženia) odpadov, požadovaný termín, pečiatku a podpis zodpovednej osoby. 
Lehota pre poskytnutie plnenia na základe objednávky nebude kratšia ako 14 dní alebo podľa dohody zmluvných strán primeraná povahe plnení, ktoré budú predmetom objednávky.
Množstvo odpadov uvedených v objednávke  bude stanovené na základe kvalifikovaného, odborného odhadu, predpokladu, maximálna prípustná odchýlka od skutočného množstva je +/- 20 %.
Požaduje sa aby dodávateľ odobral NO a OO z rôznych jám, nádrží, skladov, kontajnerov a iných priestorov, preloženia NO a OO do vlastných prepravných obalov dodávateľa (odberateľa), naloženia NO a OO na prepravné prostriedky dodávateľa a ich prepravy, váženia, resp. merania množstva NO a OO a vlastného zhodnotenia / zneškodnenia NO a OO. Odčerpanie tekutých odpadov odsávacím zariadením (cisternov). Odobratie, preloženie do vlastných prepravných obalov, naloženie na prepravné prostriedky, prepravu a následné zhodnotenie/zneškodnenie odpadov zabezpečí dodávateľ vlastnými prostriedkami.
Objednávateľ bude s prihliadnutím na vlastné potreby a možnosti pri vystavovaní objednávok primerane dbať  na dosiahnutie maximálnej vyťaženosti prepravných prostriedkov dodávateľa.
Objednávku doručí objednávateľ dodávateľovi  najneskôr štrnásť (14) dní pred požadovaným termínom poskytnutia služby. Požaduje sa, aby dodávateľ doručil objednávateľovi  jeden výtlačok ním potvrdenej objednávky do 7 pracovných dní od jej prijatia.
Požaduje sa, aby dodávateľ oznámil objednávateľovi  presný termín plnenia a spôsob prepravy odpadov najneskôr 7 pracovných dní pred plnením.
Požaduje sa, aby dodávateľ v prípade prepravy odpadov na zhodnocovanie/zneškodňovanie vo vratných obaloch objednávateľa vrátil vyprázdnené vratné obaly objednávateľovi v najbližšom možnom termíne a najneskôr do 30 pracovných dní od ukončenia prepravy.
Hmotnosť odoberaného odpadu bude zistená odvážením na vážnom zariadení (metrologicky overená certifikovaná váha) a zaznamenaná na vážnom lístku. Vážne lístky o odobranom množstve odpadu potvrdené podpisom objednávateľa  budú podkladmi pre fakturáciu. V prípade malých množstiev odpadov do 0,05 t je možné vážny lístok nahradiť potvrdením o deklarovanej hmotnosti odobratého odpadu, ktoré bude písomne potvrdené objednávateľom.
Povinnou prílohou faktúry bude v prípade OO vážny lístok o odobratom množstve odpadu alebo potvrdenie o deklarovanej hmotnosti odobraného odpadu; v prípade NO vážny lístok o odobranom množstve odpadu alebo potvrdenie o deklarovanej hmotnosti odobraného odpadu a sprievodný list nebezpečných odpadov. Vážny lístok o odobratom množstve odpadu, potvrdenie o deklarovanej hmotnosti odobraného odpadu  a sprievodný list nebezpečných odpadov musia byť potvrdené podpisom objednávateľa.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti podľa obchodných podmienok elektronického trhoviska doplnené o príslušný kód zhodnotenia / zneškodnenia odpadu podľa prílohy č. 2 a 3 zákona o odpadoch ( jeden z kódov pre činnosti R1 až R12  a D1 až D15)  a názov hospodárskeho subjektu, ktorý znehodnotenie / zneškodnenie konkrétneho druhu odpadu vykonal spolu s uvedením platného čísla súhlasu s nakladaním s odpadmi.
Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy.
Splatnosť faktúry dodávateľa za riadne vykonanú službu je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odovzdanie odpadov podľa ním stanovenej priority zneškodňovania jednotlivých druhov odpadu až do maximálnej ceny služby
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí v priebehu celej doby plnenia tejto zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Československej armády 1182, Sliač, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

14.10.2024 10:00 — 31.12.2024 10:00

12,42 tona

4 200,00

4 200,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.10.2024 08:09

09.10.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.10.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 243
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.10.2024 08:18 - Vstupná ponuka 4 200,00 € Cena s DPH
08.10.2024 08:18 - Najvýhodnejšia ponuka 4 200,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS