• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.10.2024 15:32
  •    Predkladanie ponúk
    07.10.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.10.2024 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.10.2024 09:50

Detail zákazky Z20248509

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.10.2024 15:32
  •    Predkladanie ponúk
    07.10.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.10.2024 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.10.2024 09:50

Základné údaje

Z20248509

OF-293939

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9858231

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

41949552

Branislav Polák TOM - line

Mýtna 42, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vybavenie stravovacích zariadení

rautové stoly, koktejlové stoly

  • 39143210-1 - Jedálenské stoly
  • 39121200-8 - Stoly
  • 39315000-3 - Zariadenia reštaurácií
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Koktejlový stôl
Funkcia
Skladací rautový stôl
Vrátane elastického poťahu
vhodný pre catering, na eventy, festivaly, svadby
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet ks 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Výška 110 cm Priemer dosky 80-81 cm Materiál dosky vysokopevnostné HDPE Podnože oceľové antikorózne
Farba elastického poťahu (obrusu) biela
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH
Faktúra je splatná v lehote 30 dní od dňa prevzatia zákazky
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou materiálu zákazky, vrátane dopravy na miesto plnenia
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie na adrese dodania.
Objednávateľ požaduje dodať nový nepoužitý tovar v originálnom balení 1. akostnej triedy
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku.
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti v tejto technickej špecifikáci
Dodávateľ je povinný do 3 dní od zverejnenia zmluvy predložiť popis predmetu zmluvy min. v rozsahu: typ, výrobca a opis technických parametrov.
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou, úplne identickou špecifikáciou.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované objednávateľom pri zadaní zákazky do EKS
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky
Požadujeme o dodanie materiálu spolu s dodacím listom a faktúrou na miesto plnenia.
Faktúra môže slúžiť zároveň aj ako dodací list.
Miesto dodania: Trenčín
Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 8:00 - 14:00.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

71.prpv, Železničná 3, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

10.10.2024 08:00 — 25.10.2024 14:00

1,00 obsah objednávky podľa objednávkového formulára

916,00

763,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.10.2024 15:32

07.10.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.10.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 277
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.10.2024 13:30 - Vstupná ponuka 915,98 € Cena s DPH
05.10.2024 12:33 - Najvýhodnejšia ponuka 915,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS