• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.10.2024 08:32
  •    Predkladanie ponúk
    10.10.2024 10:00
  •    Zrušenie zákazky
    10.10.2024 10:03

Detail zákazky Z20248493

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.10.2024 08:32
  •    Predkladanie ponúk
    10.10.2024 10:00
  •    Zrušenie zákazky
    10.10.2024 10:03

Základné údaje

Z20248493

OF-294152

zrušená

Objednávateľ

34059130

Hornonitrianske múzeum v Prievidzi

Košovská cesta 9, Prievidza, 97101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Skladacia stolička Click

Stolička

  • 39113000-7 - Rôzne sedadlá a stoličky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Skladacia stolička Click
Funkcia
Skladacia stolička Click
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nosnosť kg 110
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Farba konštrukcie sivá
Farba sedadla a operadla sivá
Materiál konštrukcie stoličky odolná kovová konštrukcia
Materiál sedadla odolný plast
Materiál operadla odolný plast
Skladacia konštrukcia áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa.
Požaduje sa dodanie tovaru na adresu sídla objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 7.00 hod do 15.00 hod.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa, aby zmluvná cena v sebe zahŕňala dopravné náklady vrátane doručenia a vyloženia predmetu plnenia.
Požaduje sa len nový, originálny tovar nerepasovaný a ešte nepoužívaný.
Ponuka musí byť predložená na celý predmet zákazky.
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a technické vlastnosti uvedené v špecifikácii.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne najneskôr však do 2 dní od doručenia reklamácie
Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cena bez DPH, jednotkovú cena s DPH, sadzbu DPH, celková cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH.
Na faktúre je potrebné jednotkové ceny zaokrúhliť maximálne na 2 desatinné miesta.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej alebo lepšej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Košovská cesta 9, Prievidza, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

14.10.2024 07:00 — 18.10.2024 15:00

30,00 ks

750,00

750,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy, ktorý musí spĺňať všetky požadované parametre a technickú špecifikáciu uvedenú v opisnom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.10.2024 08:32

10.10.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.10.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 241
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS