• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  • Základné údaje
  • Objednávateľ
  • Dodávateľ
  • Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky
  • Položky opisného formulára
  • Osobitné požiadavky na plnenie
  • Rozpory k zákazke
  • Zmluvná špecifikácia
  • Podmienky súťaže
  • Hodnotiace kritériá
  • Výzva na účasť v elektronickej aukcii
  • Ponuky
  • Zmluvné dokumenty
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.10.2024 08:17
  •    Predkladanie ponúk
    08.10.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.10.2024 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.10.2024 09:50

Detail zákazky Z20248490

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.10.2024 08:17
  •    Predkladanie ponúk
    08.10.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.10.2024 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.10.2024 09:50

Základné údaje

Z20248490

OF-294087

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9864302

Objednávateľ

35946024

Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.

Jaslovské Bohunice 360, Jaslovské Bohunice, 91930, SVK

Dodávateľ

51312832

abaWood, s.r.o.

Fučíkova 460, Sládkovičovo, 92521, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Skriňa šatníková kovová

skriňa

  • 39120000-9 - Stoly, skrine, písacie stoly a knižnice
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Skriňa šatníková kovová 2-dverová
Funkcia
kovová dvojdverová skrinka
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
šírka mm 550 600
výška mm 1850 2000
hĺbka mm 500
množstvo ks 7
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
farba korpusu sívá
farba dverí modrá
typ zámku otočný
typ základne sokel
materiál dverí plech hrúbky 0,6 mm
Montážne otvory v bokoch korpusu pre vzájomné spojenie do radov áno
Vo vnútri každého oddielu je nerezová šatníková tyč a plastové háčiky áno
Cirkulácia vzduchu pomocou vetracích otvorov umiestnených v zadnej časti áno
interné číslo materiálu 615121002147_00
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ je do 3 dní od uzavretia zmluvy povinný písomne (e-mailom) alebo telefonicky oznámiť objednávateľovi osoby oprávnené rokovať vo veciach technických a zmluvných.
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi položkový rozpočet s uvedením jednotkových cien so zaokrúhlením na MAX 2 desatinné miesta (aj s ich prípadným zaokrúhlením nadol, ak nie je možné dospieť k zmluvnej cene, ktorá je výsledkom elektronickej aukcie - z matemat. dôvodov).
Dodaný tovar musí byť nový a nepoužitý. Úhrada plnenia bude uskutočnená po dodaní objednaného tovaru na základe doručenej faktúry s uvedením jednotkových cien, DPH a celkovej ceny s DPH. Súčasťou faktúry musí byť dodací list, na ktorom objednávateľ potvrdí prevzatie tovaru svojim podpisom.
Ak sa preukáže, že dodaný tovar nespĺňa požiadavky objednávateľa a plnenie má vady, dodávateľ je povinný ich odstrániť. Ak dodávateľ vady neodstráni do 5 pracovných dní od výzvy objednávateľa na ich odstránenie, považuje sa to za porušenie zmluvy podstatným spôsobom.
Miestom dodania predmetu plnenia je pracovisko objednávateľa s osobitným kontrolovaným vstupom. Dodávateľ je povinný strpieť pri vstupe do areálu objednávateľa všetky úkony potrebné pre povolenie vstupu alebo vjazdu do stráženého areálu a akceptovať s tým spojené časové zdržanie.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Úhrada plnenia bude realizovaná na základe potvrdeného dodacieho listu a doručenej faktúry. Faktúra bude splatná 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ je povinný v rámci vlastného návrhu plnenia zákazky uviesť výrobcu, obchodný názov a typ ponúkaného tovaru a taktiež predložiť špecifikáciu ním ponúkaného tovaru v rozsahu podľa špecifikácie uvedenej v opisnom formulári, preukazujúcu splnenie všetkých požadovaných technických parametrov a vlastností.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Jaslovské Bohunice V1, Jaslovské Bohunice, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

14.10.2024 07:00 — 13.11.2024 14:00

7,00 ks

1 085,00

1 085,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

02.10.2024 08:17

08.10.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.10.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 235
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.10.2024 15:05 - Vstupná ponuka 1 085,00 € Cena bez DPH
07.10.2024 15:05 - Najvýhodnejšia ponuka 1 085,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Pracujem...
NázovDátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť
Návrat hore

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS

S cieľom zabezpečiť riadne fungovanie tejto webovej lokality ukladáme niekedy na vašom zariadení malé dátové súbory, tzv. cookie. Svoj súhlas môžete kedykoľvek zmeniť alebo odvolať.

Upresniť nastaveníe cookies