30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36514748
RAMEKO, s.r.o.
6, Čaklov, 09435, SVK
Zneškodnenie nebezpečných odpadov
Odber, odvoz, zneškodňovanie a likvidácia nebezpečných odpadov
Služba
1. Zneškodnenie nebezpečných odpadov
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je nakladanie (t. j. zber, preprava, skladovanie, spracovanie a likvidácia) odpadov kategórie nebezpečné odpady (ďalej len "NO") v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a plnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov ( ďalej len "zákon o odpadoch"), vyhláškou MŽP SR č. 371/2015 Z. z. . ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch a v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov. |
Zhodnotenie/zneškodnenie NO pozostáva z odobratia NO zo skladu, preloženia NO do vlastných prepravných obalov dodávateľa, naloženia NO na prepravné prostriedky dodávateľa a ich prepravy, váženia, resp. merania množstva NO a vlastného zhodnotenia / zneškodnenia NO. |
Druhy odpadov označené šesťmiestnym číselným kódom a názvom skupiny, podskupiny a druhu odpadu podľa Vyhlášky MŽP SR č. 365/2015 Z. z., ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov určené na zhodnotenie/zneškodnenie NO sú uvedené nižšie: |
*15 02 02 absorbenty, filtračné materiály |
*15 01 10 obaly obsahujúce zvyšky nebezpečných látok alebo kontaminované nebezpečnými látkami |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
číslo skupiny, podskupiny a druhu odpadu: 15 02 02 | kg | 153 | ||
číslo skupiny, podskupiny a druhu odpadu: 15 01 10 | kg | 200 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Váženie | Dodávateľ - poskytovateľ služby zabezpečí v mieste nakládky zváženie nebezpečného odpadu. |
Zber | Dodávateľ - poskytovateľ služby si zabezpečí vhodné nádoby na daný odpad. |
Názov |
Kategorizácia jednotlivých druhov odpadov je určená v zmysle Vyhlášky MŽP SR č. 365/2015 Z.z., ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že počas platnosti a účinnosti tejto zmluvy bude disponovať platnými povoleniami, súhlasmi a dokladmi potrebnými na riadne poskytovanie služby v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov, najmä Zákonom č. 79/2015 Z.z. v znení neskorších predpisov a Vyhláškou MŽP SR č.371/2015 Z.z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch. |
Dodávateľ do 3 dní po uzatvorení Zmluvy predloží Objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpis jednotkových cien v kilogramoch. Jednotková cena musí zahŕňať DPH a všetky náklady súvisiace s plnením predmetu zákazky, vrátane nákladov na prepravu, zhodnotenie, prípadne zneškodnenie, manipuláciu a ostatných nákladov súvisiacich s nakladaním s odpadom. |
Plnenie zmluvy bude Dodávateľ uskutočňovať na základe písomných objednávok od objednávateľa. Objednávky budú doručované elektronicky. Dodávateľ sa zaväzuje, že oprávnenej osobe Objednávateľa odošle do jedného pracovného dňa od doručenia písomnej objednávky späť akceptovanie objednávky elektronicky na adresu, z ktorej bola doručená. |
Zabezpečenie odberu odpadu max. do 7 pracovných dní od doručenia objednávky. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že oznámi oprávnenej osobe objednávateľa najmenej dva pracovné dni vopred presný termín odberu odpadov. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že preberá v plnom rozsahu zodpovednosť za nakladanie s odpadom a prevoz od doby jeho prevzatia v mieste plnenia časti služby týkajúcej sa odberu odpadov. |
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi v dvoch výtlačkoch. Súčasťou obidvoch faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list a neoddeliteľnou súčasťou faktúry bude originál a kópia potvrdeného sprievodného listu nebezpečného odpadu. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v Objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí pri plnení tejto zmluvy. |
Cena služby musí byť uvádzaná bez DPH aj s DPH. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia: Michalovce |
Objednávateľom poverená osoba odsúhlasí pri odbere množstvo odpadu v kilogramoch podpisom na tlačive dodávateľa. Na tlačive bude uvedený dátum, množstvo, katalógové číslo odpadu, mená a podpisy zúčastnených (poverených) osôb. |
Jednotková cena |
Hviezdoslavova 1, Michalovce, Michalovce, Košický, Slovenská republika
10.10.2024 08:00 — 25.10.2024 12:00
1,00 súbor podľa opisu
249,45
249,45
Požadujeme službu podľa opisu
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
01.10.2024 15:19
07.10.2024 08:00
07.10.2024 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.10.2024 07:57 - Vstupná ponuka | 248,00 | € | Cena bez DPH |
07.10.2024 07:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 248,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: