• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.10.2024 14:43
  •    Predkladanie ponúk
    07.10.2024 14:40
  •    Ukončenie zákazky
    07.10.2024 15:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.10.2024 15:30

Detail zákazky Z20248474

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.10.2024 14:43
  •    Predkladanie ponúk
    07.10.2024 14:40
  •    Ukončenie zákazky
    07.10.2024 15:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.10.2024 15:30

Základné údaje

Z20248474

OF-293886

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9858191

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

17328934

PRO-DIVE s.r.o

Dulovo nám. 12 , Bratislava, 82108, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy a ošetrovanie potápačských prístrojov

dýchacia automatika

  • 71600000-4 - Služby v oblasti technického skúšania, technickej analýzy a technického poradenstva
  • 71631430-3 - Skúšky tesnosti
  • 71632100-8 - Skúšky ventilov
  • 71632000-7 - Technické skúšky
  • 71700000-5 - Monitorovacie a kontrolné skúšky

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Servis a oprava dýchacích automatík
Funkcia
posúdenie, servisná prehliadka a opravy
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet dýchacích automatík APX 50 kus 4
počet dýchacích automatík APX 40 ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
- Odborné posúdenie ( vizuálna a funkčná kontrola) stavu dýchacej automatiky ( 1. a 2. stupňa pred servisom)
- Rozoberanie automatiky (1. a 2. stupňa ) zbavenie všetkých nečistôt a usadenín z jednotlivých dielov automatiky
- Odborné chemické vyčistenie jednotlivých častí 1 a 2 stupňa automatiky v ultrasonickej vaničke
- Oprava opotrebovaného 1 stupňa AP DST s otočnou hlavou - výmena vrátane DIN kolečka
- Výmena hlavnej pružiny a membrány 1. stupňa
- Výmena prasknutého 2. stupňa AP ATX 50/40 a poškodeného výdychového ventilu
- Výmena všetkých výrobcom doporučených nízkotlakých dielov (tzv. servisný kit) v rámci ročnej servisnej prehliadky
- Výmena 2m LP hadíc medzi 1 a 2 stupňom
- Zloženie a nastavenie automatiky na požadované parametre, pripojenia všetkých LP hadíc a hadice manometra
- Funkčná skúška automatiky na povrchovom počítačovom testovacom zariadení a zaznamenanie nastavených parametrov (hodnota strednotlaku pre 1. stupeň, krakovacieho tlaku pre 2. stupeň, krivky prietokového testu) do protokolu o servise
- Odovzdanie všetkých vymenených častí automatiky objednávateľovi služby
- Odovzdanie servisného protokolu (správy o periodickej servisnej prehliadky a skúške)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Plnenie zmluvy bude realizované jednorazovo
Objednávateľ zabezpečí odvoz a dovoz materiálu podľa príslušnej objednávky.
Termín na poskytnutie služby bude do 14 dní od doručenia objednávky poskytovateľovi. V tejto lehote poskytovateľ zabezpečí odvoz a aj dovoz materiálu. Realizácia bude len v pracovných dňoch v čase od 07:00 do 13:00
Poskytovateľ doručí kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy rozpis jednotkových cien všetkých položiek s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre)
Objednávateľ požaduje od dodávateľa predložiť k nahliadnutiu originál certifikátov na vykonávanie autorizovaných servisných úkonov, zásahov a revíznych prehliadok na výstroji podľa predpísaných postupov od vyššie uvedených výrobcov potápačskej výstroje, ktorou disponuje Objednávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy
Poskytovateľ musí bezodkladne písomne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje poskytnutie služby.
Potvrdený dodací list bude vystavený v dvoch výtlačkoch, a to jeden pre objednávateľa a jeden pre dodávateľa. Potvrdený dodací list bude tvoriť prílohu faktúry.
Fakturácia bude vykonaná podľa skutočne poskytnutého rozsahu služieb po zrealizovaní objednávky. Objednávateľ požaduje pred vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu objednávateľa z dôvodu upresnenia a kontroly fakturačných údajov.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Všetky servisné úkony sa musia vykonávať v súlade s predpísanými technickými postupmi výrobcov. Pri servise dýchacích automatík (1. a 2. stupňa) musí dodávateľ používať výhradne originálne, nové a nepoužité náhradné diely alebo výrobcami schválené náhradné diely a technológie podľa servisného návodu výrobcov. Objednávateľ si zároveň vyhradzuje právo, kedykoľvek vyzvať dodávateľa na preukázanie originality dodávaných náhradných dielov. Náhradné diely, ktoré sa musia meniť na základe odporúčania výrobcu, musia byť započítané v cene
Pôvodné diely, ktoré budú vymenené za nové sa musia odovzdať objednávateľovi
Všetky úkony servisnej prehliadky (revízie) dýchacích automatík, ich nastavenie, nameranie vstupných a výstupných hodnôt a intervalov, musí Dodávateľ prevádzať v zmysle doporučení výrobcu prístroja na počítačovom testovacom zariadení, ktoré musí umožniť vytlačiť záverečný protokol s nastavenými hodnotami stredotlaku pre 1. stupeň, krakovacieho tlaku pre 2. stupeň a grafom prietokového testu vypovedajúcom o tom, či regulátor spĺňa alebo nespĺňa výrobcom stanovenú požiadavku prietoku potrebného pre určenie celkového výkonu dýchacej automatiky.
Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s poskytnutím požadovanej služby, vrátane náhradných dielov a dopravy z/do miest plnení
Objednávateľ uplatní reklamáciu na vady poskytnutej služby výlučne písomnou formou, a to v lehote: a) zjavné vady pri prevzatí materiálu, resp. bezodkladne po ich prevzatí v mieste dodania po poskytnutej službe; pre účely reklamácie sa pod pojmom bez zbytočného odkladu rozumie 7 pracovných dní, b) na skryté vady do 14 dní od zistenia vady na materiáli.
Za vady služby sa považuje: a) nekvalitne poskytnutá služba, b) poškodenie materiálu spôsobené poskytovateľom (vrátane prípravkov a tech. zariadenia použitých pri servise), c) rozdiel v počte kusov  uvedených v akceptovanej objednávke a dodaných podľa dodacieho listu, d) rozdiel v počte komponentov tvoriacich súpravu.
Voľbu nároku z vád uvedie poskytovateľ v reklamácii alebo oznámi písomne bez zbytočného odkladu po jej odoslaní. Poskytovateľ je povinný vybaviť riadne uplatnenú reklamáciu (vrátane odstránenia vád) najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia reklamácie.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie
Uchádzač s ponukou predloží originál alebo overenú kópiu certifikátov na vykonávanie autorizovaných servisných činností, revíznych prehliadok, servisných úkonov, zásahov a opráv na výstroji podľa predpísaných postupov od nižšie uvedených výrobcov, z ktorých sa skladá potápačská súprava vzor 2004 a ktorou disponuje objednávateľ. Verejný obstarávateľ disponuje potápačskou technikou od výrobcov Bare, Apeks, Aqualung, Interspiro, Suunto, Zeagle.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kasárenská 1005/54, Sereď, Galanta, Trnavský, Slovenská republika

10.10.2024 14:41 — 15.11.2024 14:41

1,00 celok

7 728,00

6 440,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.10.2024 14:43

07.10.2024 14:40

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.10.2024 14:55

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 344
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.10.2024 08:18 - Vstupná ponuka 7 728,00 € Cena s DPH
02.10.2024 08:18 - Najvýhodnejšia ponuka 7 728,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS