00397474
Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach
Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK
51261171
DC Sielnica, n. o., „r. s. p.“
Lazovná 1487/56, Banská Bystrica, 97401, SVK
Kávovar
kávovar
Tovar, Služba
|
1. Kávovar
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Kávovar DeLonghi ECAM 220.21. BG Magifica start alebo ekvivalent | ks | 1 | ||
| tlak čerpadla | bar | 15 | ||
| príkon | W | 1450 | ||
| Objem zásobníka na vodu | l | 1,8 | ||
| Objem zásobníka na zrnkovú kávu | g | 250 | ||
| Počet stupňov nastavenia mletia | počet | 13 | ||
| Počet nastavení teploty | počet | 3 | ||
| Počet prednastavených nápojov | počet | 4 | ||
| Maximálna veľkosť šálky | mm | 142 | ||
| rozmery - šírka | cm | 23 | 24 | |
| rozmery - výška | cm | 35 | 36 | |
| rozmery - hĺbka | cm | 42 | 44 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Kávovar DeLonghi ECAM 220.21. BG Magifica start alebo ekvivalent | |
| typ | stolný automatický kávovar |
| požadované funkcie | nastavenie sily kávy, nastavenie množstva vody, nastaviteľná teplota kávy, použ. mletej kávy, použ. zrnkovej kávy, tryska na horúcu vodu, tryska na paru, mlynček na kávu s hermeticky uzavretou nádobou |
| požadované funkcie | príprava dvoch šálok naraz, funkcia čistenia a odvápnenia, vstavaný displej, samočistenie |
| vyberateľná sparovacia jednotka | áno |
| odnímateľný zásobník vody | áno |
| Názov |
| 1. Vrátane dopravy na miesto plnenia - dodanie tovaru bude dodávateľom identifikované (označené) komu je tovar určený - kontaktná osoba a pracovisko objednávateľa, podľa konkrétnej objednávky, prípadne zmluvy. |
| 2. Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar. |
| 3. Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii. |
| 4. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a technických vlastností tovaru, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy |
| 5. Požaduje sa predložiť podrobný rozpis ceny bez DPH, výška DPH a cena s DPH do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
| 6. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
| 7. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie neuspokojivého hodnotenia. |
| 8. Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred . |
| 9. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
| 10. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy na konkrétne pracovisko. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá záručný list a dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa. |
| 11. Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti. |
| 12. Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa. |
| 13. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt. |
| 14. Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy. |
| 15. Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi. |
| 16. Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daň.doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF. |
| 16.a) Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy a povinné náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH. |
| 17. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy, vyloženia. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa. |
| 18. Záruka na tovar je min. 24 mesiacov. Záruka zahŕňa všetky náklady spojené so záručným servisom, vrátane nákladov súvisiacich s odovzdaním, prevzatím a dopravou reklamovaného tovaru. Lehota na prevzatie reklamovaného tovaru je 5 pracovných dní od uplatnenia písomnej reklamácie objednávateľom, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodli inak. |
| 19. Požaduje sa dodať návod na obsluhu a údržbu v slovenskom jazyku, výbavu a príslušenstvo v rozsahu podľa technickej špecifikácie a platných všeobecne záväzných právnych predpisov. |
| 20. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
| 21. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo nedodá tovar v zmysle technickej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
| 22. Nedodaním predmetu zákazky v lehote plnenia v zmysle tejto zmluvy dôjde k vzniku škody pre objednávateľa, a preto si objednávateľ nárok na náhradu škody uplatní v zmysle ustanovení OPEPu. |
| 23. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika
09.10.2024 08:00 — 23.10.2024 14:00
1,00 ks
321,00
267,50
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
01.10.2024 13:57
07.10.2024 10:00
07.10.2024 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 03.10.2024 07:44 - Vstupná ponuka | 321,00 | € | Cena s DPH |
| 07.10.2024 07:54 - Najvýhodnejšia ponuka | 320,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: