• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.10.2024 11:22
  •    Predkladanie ponúk
    04.10.2024 11:25
  •    Ukončenie zákazky
    04.10.2024 12:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.10.2024 12:30

Detail zákazky Z20248443

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.10.2024 11:22
  •    Predkladanie ponúk
    04.10.2024 11:25
  •    Ukončenie zákazky
    04.10.2024 12:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.10.2024 12:30

Základné údaje

Z20248443

OF-294154

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9852305

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

46489037

Silver Tech, s.r.o.

Duklianska 648/20, Svidník, 08901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlačiareň identifikačných štítkov do laboratória

tlačiareň, štítok, adaptér

  • 30190000-7 - Rôzne kancelárske zariadenia a kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tlačiareň identifikačných štítkov do laboratória
Funkcia
vybavenie pracoviska - Označovanie vzoriek v laboratóriu pri výskume
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. položka: Sieťový adaptér pre tlačiareň identifikačných štítkov ks 1
2. položka: Tlačiareň identifikačných štítkov ks 1
3. položka: Pásky pre tlačiareň M210-LAB. bal 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. položka: Sieťový adaptér pre tlačiareň identifikačných štítkov
rozmery: 17,5 x 11 x 7 cm
2. položka: Tlačiareň identifikačných štítkov
Materiály pre aplikácie ako kryogenické skúmavky a sklíčka. - Tlač musí byť permanentná a odolná voči agresívnym činidlám, vrátane xylénu, alkoholu, etanolu a DMSO; Taktiež výdrž extrémnych laboratórnych podmienok, napr. tekutý dusík, zmrazovanie, horúce kúpele alebo autoklávovanie. Vytlačené texty sú odolné proti rozmazaniu. áno
6 veľkostí písma (6,9,14,20,28 a 40 pt) + automatická voľba podľa nastaveného rozmeru štítku. - tlačiareň musí mať možnosť zvoliť si až zo 6 veľkostí písma, aby umožnila tlačiť štítky na všetky typy skúmaviek, prípadne platničiek a iného druhu laboratórneho materiálu, ktorý si vyžaduje označenie. áno
Tlačiareň musí umožniť tlač atypických laboratórnych znakov. áno
Automatická serializácia (možnosť nastavenia inkrementu). - Serializácia štítkov má umožniť vytlačiť sériu štítkov za sebou s jedinečným identifikátorom bez nutnosti opakovanej editácie nastavení. áno
Možnosť tlačiť čiarové kódy. áno
Ľahko vymeniteľné pásky. ; Podsvietený LCD displej. áno
Interná pamäť pre uloženie obľúbených štítkov do pamäti. / Pamäť áno / minimálne 12 súborov
Automatické vypnutie po uplynutej dobe nečinnosti. áno
Zabudovaný nôž pre odrezanie štítku po vytlačení. áno
Metóda tlače: //  Rozlíšenie tlače: teplom – nerozmazáva sa. //  203 dpi.
Typ pásky – kontinuálna. Max. tlač štítkov/deň – 75. Maximálna plocha tlače – 16 mm. Rýchlosť tlače – 10 mm /1 sekunda. áno
Napájanie – 6xAA batéria alebo adaptér áno
Rozmery: 29 × 22 × 11 cm  (+/-5 cm)
3. položka: Pásky pre tlačiareň M210-LAB.
Odolné, extrémne tenké pásky pre tlačiareň M210-LAB na označovanie vzoriek – identifikácia lab. nádobiek, platničiek, všeobecná použiteľnosť. áno
Typ pásky: B-461 POLYESTER.
Šírka pásky: //  Farba:  //  Dĺžka pásky: 12.7 mm.  //  Biela.  //  6,4 m.
Pásky musia byť  použiteľné v: mraziacom boxe (-80°C), tekutom dusíku (-196°C), autokláve (+121°C), vodnom kúpeli (+100°C). áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia - dodanie tovaru bude dodávateľom identifikované (označené) komu je tovar určený - kontaktná osoba a pracovisko objednávateľa, podľa konkrétnej objednávky, prípadne zmluvy.
2. Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
3. Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar v originálnom obale.
4. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy
5. Požaduje sa predložiť rozpis ceny položiek bez DPH, rozpis sadzby DPH a ceny s DPH do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
6. Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o začatí plnenia minimálne 1 pracovný deň vopred.
7. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky tovaru, ktorý nevyhovuje priestoru alebo opisu, tento tovar neprevziať.
8. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
9. Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi
10. Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daň.doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF. Faktúry zasielať aj v CSV alebo TXT forme.
11. Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy a povinné náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH.
12. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru podľa objednávky objednávateľa v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke objednávateľa. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá záručný list a dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa.
13. Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
14. Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.
15. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt.
16. Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
17. Záruka na tovar je min 24 mesiacov. Záruka zahŕňa všetky náklady spojené so záručným servisom, vrátane nákladov súvisiacich s odovzdaním, prevzatím a dopravou reklamovaného tovaru. Lehota na prevzatie reklamovaného tovaru je 5 pracovných dní od uplatnenia písomnej reklamácie objednávateľom, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodli inak.
18. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
19. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo nedodá tovar v zmysle technickej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
20. Nedodaním predmetu zákazky v lehote plnenia v zmysle tejto zmluvy dôjde k vzniku škody pre objednávateľa, a preto si objednávateľ nárok na náhradu škody uplatní v zmysle ustanovení OPEPu.
21. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Názov Upresnenie
kompatibilita položiek áno , funkcia položiek prepojená

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

07.10.2024 08:00 — 21.10.2024 14:00

1,00 podľa opisu - súbor

355,00

296,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.10.2024 11:22

04.10.2024 11:25

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.10.2024 11:40

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 300
 25
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.10.2024 23:41 - Vstupná ponuka 355,00 € Cena s DPH
04.10.2024 08:43 - Najvýhodnejšia ponuka 350,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS