• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.10.2024 10:50
  •    Predkladanie ponúk
    09.10.2024 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.10.2024 09:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.10.2024 09:15

Detail zákazky Z20248436

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.10.2024 10:50
  •    Predkladanie ponúk
    09.10.2024 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.10.2024 09:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.10.2024 09:15

Základné údaje

Z20248436

OF-294098

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9869974

Objednávateľ

308307

Mesto Nitra

Štefánikova trieda 60, Nitra, 95006, SVK

Dodávateľ

50687115

HENRYSO, s.r.o.

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Obstaranie IKT techniky pre projekt

monitor, notebook, dockovacia stanica, reproduktory

  • 30213000-5 - Osobné počítače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 30230000-0 - Zariadenia súvisiace s počítačmi
  • 30231000-7 - Počítačové monitory a konzoly

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Obstaranie IKT techniky pre projekt (UNICEF), predmetom zákazky je spolu 22 ks tovaru.
Funkcia
IKT technika s príslušenstvom. Ak je pri tovaroch uvedená obchodná značka, pripúšťa sa použitie ekvivalentu. Ekvivalentom sa rozumie tovar (zariadenie), ktorého technické, výkonnostné a funkčné parametre a charakteristiky sú z technického hľadiska minimálne rovnaké alebo na vyššej úrovni ako sú nižšie v texte v rámci technických vlastností uvedené.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Monitor 27“  IPS, Quad HD, 2560 × 1440 (16:9), 165 Hz, antireflexný displej, 10 bit, 1 ms, G-Sync kompatibilný, nastaviteľná výška, pivot, HDMI, VESA. ks 3
Monitor 32“  VA, prehnutý, Quad HD, 2560 × 1440 (16:9), 240 Hz, matný displej, 1 ms, FreeSync, nastaviteľná výška, pivot, SMART, automatická regulácia jasu, HDMI a DisplayPort, RJ-45 (LAN) dátové rozhranie, VESA, vstavané reproduktory. ks 1
Notebook , procesor s podporou AI akcelerácie: Intel Core Ultra 7 xxxH, napr. 155H (14. generácia, meteor lake), alebo ekvivalentný, RAM: min.16 GB , SSD: min. 512 GB. Grafika integrovaná, Numerická klávesnica (teda 15-16 palcový notebook), thunderbolt4, trackpoint, čítačka odtlačkov, celokovové spracovanie. ks 1
Dockovacia stanica - kompatibilná s ponúkaným  notebookom. Pripojenie pomocou USB-C s podporou power delivery, komunikačné rozhranie thunderbolt 4 porty: HDMI, DisplayPort, RJ-45 1GBPS LAN, 3,5“ jack combo, usb-A min. 2x, usb-C min. 1x. ks 1
Taška na notebook – kompatibilná s ponúkaným notebookom, čierna , elegantná. ks 1
Slúchadlá – s mikrofónom, cez hlavu, na uši, uzatvorená konštrukcia, USB-A, k PC, s ovládaním hlasitosti, frekvenčný rozsah 20–20000 Hz, citlivosť 94 dB/mW, impedancia 32 Ohm, menič 30 mm, čierna farba. ks 1
Myš – bezdrôtová, vertikálna, optická, pre pravákov, pripojenie cez bluetooth, na 1 AA batériu, 6 tlačidiel, zmena DPI pomocou tlačidla, klasické koliesko, bezdrôtový USB prijímač súčasťou balenia . ks 8
Reproduktory - aktívna, 2.0 výkonu 6W, frekvenčný rozsah od 150 do 20000 Hz, 3,5 mm jack, s USB napájaním. ks 4
Bluetooth reproduktor - aktívny, s výkonom 30W, k mobilu, frekvenčný rozsah od 63 Hz do 20000 Hz, Bluetooth 5.1, certifikácia IP67, podpora A2DP a AVRCP, ovládanie cez zariadenia s OS iOS alebo Android, výdrž batérie 12 h. ks 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje v termíne  do 3 dní od automatického vygenerovania zmluvy na EKS doručiť vyplnenú celkovú cenu vrátane DPH zaokrúhlená maximálne na dve desatinné miesta  za položky predmetu plnenia (vysúťažený tovar) na kontaktnú emailovú adresu andrea.oravcova@msunitra.sk  za nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej alebo lepšej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
Cena za požadovaný tovar je stanovená dohodou v zmysle zákona NR SR č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z. v znení neskorších predpisov. V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
Cena vrátane DPH je nielen za dodaný tovar, ale zahŕňa aj dodanie tohto tovaru na miesto určenia (miesto plnenia) Mestský úrad, Štefánikova tr. 60, 950 06 Nitra, kontaktná osoba p. Mgr. Andrea Oravcová. Právo na zaplatenie ceny dodávateľovi vzniká riadnym dodaním tovar, ktorý je predmetom zmluvy do miesta plnenia. Dodanie tovaru zabezpečí úspešný uchádzač vlastným motorovým vozidlom na vlastné náklady.
Lehota plnenia do ktorej má byť dodaný tovar je stanovená najneskôr do 22.10.2024 (utorok). Dodanie tovaru sa bude zrealizovať  po vzájomnej dohode s kontaktnou osobou p. Mgr. Andreou Oravcovou, email: andrea.oravcova@msunitra.sk
Platba sa uskutoční po prevzatí a dodaní tovaru na základe vystavenej faktúry, ktorej súčasťou je preberací protokol a odovzdávací protokol potvrdený objednávateľom. Splatnosť faktúry je v zmysle OPET. Faktúra bude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z.z. v znení neskorších predpisov. Objednávateľ neposkytuje zálohovú platbu.
Dodávateľ  zodpovedá za kvalitu predmetu zmluvy podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov a v zmysle tejto zmluvy po stránke jeho úplnosti, prevádzkovej spôsobilosti a spoľahlivosti v záručnej dobe 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru objednávateľom. Dodávateľ sa zaručuje počas záručnej doby bezplatne odstrániť vady zistené na predmete plnenia (dodanom tovare) do 5 pracovných dní od ich nahlásenia dodávateľovi. V prípade, že vada nebude odstránená v čase podľa predchádzajúcej vety, dodávateľ je povinný zabezpečiť náhradný tovar na jeho náklady.
Záručné povinnosti dodávateľa sa nevzťahujú na poškodenie neodborným zásahom zo strany objednávateľa a na vady, poruchy spôsobené úmyselným poškodením alebo zásahom treťou osobou.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štefánikova trieda 60, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

14.10.2024 08:00 — 22.10.2024 16:00

1,00 na celý predmet zákazky

3 238,03

2 698,36

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.10.2024 10:50

09.10.2024 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.10.2024 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 381
 37
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.10.2024 10:58 - Vstupná ponuka 3 238,03 € Cena s DPH
09.10.2024 07:57 - Najvýhodnejšia ponuka 3 238,01 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS