• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.10.2024 10:40
  •    Predkladanie ponúk
    07.10.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.10.2024 10:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.10.2024 11:05

Detail zákazky Z20248431

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.10.2024 10:40
  •    Predkladanie ponúk
    07.10.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.10.2024 10:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.10.2024 11:05

Základné údaje

Z20248431

OF-293968

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9858163

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

07582366

KASKO-BLINDS a.s.

Zbrojovácká 1487, Vsetín, 755 01, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy a údržba žalúzií, markíz a roliet

Opravy a údržba žalúzií, markíz a roliet

  • 39515440-1 - Zvislé žalúzie
  • 45421145-2 - Montáž žalúzií
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Oprava vertikálnych žalúzií
Funkcia
Tienenie miestnosti a ochrana pred slnečným žiarením.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Oprava, poprípade výmena poškodenej ( roztrhanej lamely) ks 100
Výmena poškodeného závažia žalúzií ks 100
Výmena potrhanej reťaze v spodnej časti žalúzií ks 100
Plastový držiak lamely (výmena) ks 100
Nosič klip ks 100
 2. Oprava vertikálnych žalúzií formou výmeny
Funkcia
Tienenie miestnosti a ochrana pred slnečným žiarením.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vertikálne žalúzie: 2,5x6m ks 1
Vertikálne žalúzie: 1,2x2,2m ks 1
Vertikálne žalúzie 2,2mx2,4m ks 9
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
farba na výber z troch bledých odtieňov (odtieň bielej/zelenej/šedej) v jednej cenovej kategórií
vrátane príslušenstva potrebného na inštaláciu žalúzií
Miesto vykonania výmeny:
Položka č.1 Veliteľstvo pozemných síl - č. 238
Položka č.2 71.prápor podpory velenia - č. 2.11
Položka č.3 Veliteľstvo pozemných síl - č. 430A, č. 430, č. 426, č. 424A, č. 424, č.416, č. 415, č. 413, č. 412
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
V cene musí byť zahrnutá montáž, demontáž, oprava a likvidácia poškodených dielov na mieste plnenia. (Veliteľstvo pozemných síl - M.Rázusa 7 a 71.prápor podpory velenia - Železničná 3, 911 01 Trenčín)
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Záruka na tovar minimálne 24 mesiacov odo dňa podpísania dodania tovaru
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, zabalený v originálnom obale od výrobcu s dokumentáciou a príslušenstvom. (v prípade nerentabilnej opravy výmena za nový diel)
Pri tovare s uvedeným konkrétnym názvom môže dodávateľ poskytnúť dodanie ekvivalentného výrobku od iného výrobcu ako je uvedené v technickej špecifikácií. Navrhovaný ekvivalent však musí spĺňať ten istý účel použitia a mať rovnaké, respektíve lepšie technické a funkčné parametre ako požadovaný tovar.
Faktúra je splatná do 30 dní od dňa prevzatia faktúry odberateľom v mieste (71. prápor podpory velenia, Železničná 3, 911 01 Trenčín)
Dodávateľ dodá 2x faktúru a 2x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 2x faktúru s popisom že zároveň slúži ako dodací list. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek.
V prípade, ak bude zistené, že náhradné dielce nezodpovedajú zadanej špecifikácií predmetu zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo náhradné dielce neprebrať a vrátiť na náklady dodávateľa.
Termín dodania predmetu zákazky na dohodnuté miesto plnenia v pracovných dňoch v čase od 7:00 do 14:00 hod. Termín dodania predmetu zákazky oznámi dodávateľ odberateľovi najmenej 2 pracovné dni vopred.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy.
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
V cene je diagnostika a inštalácia nových žalúzií a náhradné diely na opravu žalúzií
Po uzatvorení zmluvy je dodávateľ povinný premerať rozmery okien z dôvodu správneho určenia rozmerov žalúzií. Rozmery žalúzií sa po Vašej diagnostike a našom odsúhlasení môže meniť podľa potreby
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

71.prpv, Železničná 3, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

10.10.2024 08:00 — 31.10.2024 12:00

1,00 obsah objednávky podľa objednávkového formulára

1 403,00

1 169,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.10.2024 10:40

07.10.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.10.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 872
 46
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.10.2024 11:06 - Vstupná ponuka 1 401,60 € Cena s DPH
04.10.2024 10:21 - Najvýhodnejšia ponuka 1 400,01 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS