• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.09.2024 12:06
  •    Predkladanie ponúk
    04.10.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.10.2024 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.10.2024 09:50

Detail zákazky Z20248398

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.09.2024 12:06
  •    Predkladanie ponúk
    04.10.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.10.2024 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.10.2024 09:50

Základné údaje

Z20248398

OF-294080

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9852266

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

44020091

MB SERVIS, s.r.o.

Kostolecká 1242/19A, Moravany and Váhom, 92221, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy a ošetrovanie nákladných automobilov Mercedes

diagnostika, servis, oprava, nákladný automobil Mercedes

  • 50114000-7 - Oprava a údržba nákladných vozidiel
  • 50111000-6 - Správa, opravy a údržba vozového parku

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Diagnostika nákladných automobilov Mercedes-Benz ATEGO a AROCS
Funkcia
Kompletná diagnostika porúch, servisných úkonov, stanovenie náhradných dielov a prác v Nh.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Mercedes-Benz ATEGO 1124 4x4 ks 2
Mercedes-Benz AROCS 3346 AK 6x6 ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Diagnostika porúch (kontrolka motora, radenie rýchlostí, nefunkčné zadné svetlo), rozsahu servisnej prehliadky na Mercedes-Benz ATEGO 1124 4X4 Stanovenie zoznamu originálnych náhradných dielov, materiálu, olejov a mazív potrebných na opravu a vykonanie servisnej prehliadky a predpokladaného počtu prác v Nh.
Diagnostika porúch (kontrolka motora, predná náprava), rozsahu servisnej prehliadky na Mercedes-Benz ATEGO 1124 4X4 Stanovenie zoznamu originálnych náhradných dielov, materiálu, olejov a mazív potrebných na opravu a vykonanie servisnej prehliadky a predpokladaného počtu prác v Nh.
Diagnostika pre určenie rozsahu potrebnej servisnej prehliadky na Mercedes-Benz AROCS 3346 AK 6x6 Stanovenie zoznamu originálnych náhradných dielov, materiálu, olejov a mazív potrebných na opravu a vykonanie servisnej prehliadky a predpokladaného počtu prác v Nh.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ zabezpečí prepravu do miesta realizácie.
Objednávateľ požaduje vykonať záznam o vykonaní diagnostiky do prevádzkovej dokumentácie.
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky.
Výsledná cena musí byť konečná vrátane DPH a všetkých nákladov (administratívne úkony) súvisiacich s predmetom zákazky.
Zápis o vykonaní diagnostiky spolu so zoznamom náhradných dielov a predpokladanou dĺžkou práce v Nh bude spracovaný za každé vozidlo samostatne. Zápis bude odberateľovi dodaný do 2 dní po vykonaní diagnostiky.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy. V prípade, že faktúra nie je zároveň aj dodacím listom - resp. servisným protokolom, musí byť servisný protokol jej súčasťou.
Faktúru zaslať na adresu 11.brigáda Vzdušných síl Nitra, Jelenecká ulica, 949 01 Nitra.
Faktúra je splatná do 30 dní od dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Objednávateľ je oprávnený vrátiť bez zaplatenia faktúru, ktorá je nesprávna alebo neúplná, a to najneskôr v deň jej splatnosti. Oprávneným vrátením faktúry prestáva plynúť lehota splatnosti. Nová lehota splatnosti začína plynúť znova odo dňa doručenia opravnej faktúry.
Objednávateľ uplatní reklamáciu na vady poskytnutej služby výlučne písomnou formou, a to v lehote: a) zjavné vady pri prevzatí materiálu, resp. bezodkladne po ich prevzatí v mieste dodania po poskytnutej službe; pre účely reklamácie sa pod pojmom bez zbytočného odkladu rozumie 7 pracovných dní, b) na skryté vady do 14 dní od zistenia vady na materiáli.
Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvné vzťahy neupravené v tejto zmluve sa budú riadiť ustanoveniami obchodného zákonníka.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Jelenecká ulica (11. brigáda VzS Nitra), Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

07.10.2024 08:00 — 18.10.2024 16:00

1,00 položky OF

676,50

563,75

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.09.2024 12:06

04.10.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.10.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 375
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.09.2024 17:16 - Vstupná ponuka 675,00 € Cena s DPH
01.10.2024 13:57 - Najvýhodnejšia ponuka 672,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS