• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.09.2024 10:47
  •    Predkladanie ponúk
    09.10.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.10.2024 11:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.10.2024 11:15

Detail zákazky Z20248385

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.09.2024 10:47
  •    Predkladanie ponúk
    09.10.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.10.2024 11:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.10.2024 11:15

Základné údaje

Z20248385

OF-293676

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9869968

Objednávateľ

37879693

Horská záchranná služba

Horný Smokovec 17052, Vysoké Tatry, 06201, SVK

Dodávateľ

52310787

NR COMPANY s.r.o.

103, Diaková, 03802, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Lavínový airbag batoh

Batoh, lavína, skialpinizmus, zima, airbag

  • 18931100-5 - Batohy
  • 37400000-2 - Športový tovar a výbava
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Lavínový airbag batoh
Funkcia
Batoh, ktorý je vybavený systémom nafúknutia špeciálnych vzduchových komôr/komory v oblasti hlavy, krku a ramien zabezpečujúce nadnášanie v lavíne. Batoh obsahuje samostatnú priehradku na lavínovú výbavu (lopata, sonda)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 0 133
Objem batohu L 35
Hmotnosť batohu v stave použiteľnosti (vrátane kartuše/batérie/superkondenzátora) g 2500
Objem nafúknutých komôr/komory L 150
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Hlavný materiál Ultra-vysoko molekulární polyethylen s hustotou min. 200D v kombinácii s nylonom s hustotou min. 420D alebo recyklovaný polyamid s hustotou min. 330D.
Ďalšie materiály Recyklovaný polyester s hustotou min. 200D alebo kombinácia recyklovaného polyesteru s hustotou min. 200D a vysokopevnostného polyesteru s hustotou min. 300D
Spôsob / mechanizmus nafúknutia vzduchových komôr Mechanicky vzduchom / plynom prostredníctvom kartuše alebo elektronicky
Systém uzatvárania batohu Rolltop - rolovací uzáver zvrchu
Možnosť upnutia lyže na batoh Mminimálne čelné upnutie - z prednej strany (I-Frame), alebo bočné (A-Frame)
Možnosť upnutia cepínov/čakanov na batoh Z prednej strany batoha
V prípade verzie batohu na tlakovú kartušu dodávka musí obsahovať 2 originálne karbónové kartuše na každý batoh určené výrobcom batohu, tzn. jedna náhradná kartuša ku každému batohu. Kartuša musí byť v súlade s usmerneniami IATA - možnosť prepravovať v lietadle. Tlak min. 300 bar. Objem min. 250 ml. Hmotnosť max. 350g
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 dní od uzavretia zmluvy. Požaduje sa predložiť cena v EUR bez DPH a s DPH za jeden ks zaokrúhlená na max. dve desatinné miesta.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 3 mesiacov.
Dodávateľ, ktorý predloží ponuku ako osoba, ktorá nie je platiteľom DPH prehlási, že v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platiteľa DPH je ním predložená kontraktačná cena konečná a nemenná a bude považovaná za cenu na úrovni s DPH.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Vysoké Tatry, Poprad, Prešovský, Slovenská republika

12

133,00 ks

149 921,59

124 934,88

Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických/produktových listov, preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.09.2024 10:47

09.10.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.10.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 258
 118
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.09.2024 16:51 - Vstupná ponuka 149 904,00 € Cena s DPH
30.09.2024 16:51 - Najvýhodnejšia ponuka 149 904,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS