• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.09.2024 09:28
  •    Predkladanie ponúk
    04.10.2024 09:17
  •    Ukončenie zákazky
    04.10.2024 09:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.10.2024 10:10

Detail zákazky Z20248377

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.09.2024 09:28
  •    Predkladanie ponúk
    04.10.2024 09:17
  •    Ukončenie zákazky
    04.10.2024 09:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.10.2024 10:10

Základné údaje

Z20248377

OF-294016

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9852258

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

55887724

BALART s.r.o.

Beckovská 1186/17, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Okná, dvere a príslušenstvo

dvere, interierové dvere, vnútorné dvere

  • 44221000-5 - Okná, dvere a súvisiace prvky
  • 44221200-7 - Dvere
  • 44221211-7 - Rámy dverí
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Okná, dvere a príslušenstvo
Funkcia
Slúžia nielen na prístup do jednotlivých miestností, ale aj na oddelenie vnútorných priestorov a izolujú od nežiaduceho hluku, prípadne pomáhajú udržiavať teplotné rozdiely
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Interierové dvere Hörmann - protihlukové so zárubňou - ľavé , alebo ekvivalent ks 1
Výška dverí cm 200 210
Šírka dverí cm 90
Hrúbka steny zárubne mm 150 160
Hrúbka krídla mm 45 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Farba biela-matná musí byť zabezpečené
Pánty 3ks musí byť zabezpečené
BB zámok musí byť zabezpečené
Klučky musí byť zabezpečené
Ochrana hrán musí byť zabezpečené
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet (vlastný návrh) do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa dodanie nového, nepoužívaného a kompletného materiálu.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto určenia.
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru a dodací list s tovarom.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Tovar požadujeme dodať na adresu objednávateľa.
Tovar dodať len v pracovných dňoch, v čase od 8:00 do 14:00.
Na faktúre musí byť uvedená adresa miesta plnenia.
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list.
Záručná doba musí byť v trvaní min. 2 roky

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rajecká cesta 18, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

07.10.2024 09:19 — 31.10.2024 09:22

1,00 celý predmet zákazky

1 200,00

952,31

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.09.2024 09:28

04.10.2024 09:17

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.10.2024 09:32

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 345
 8
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.09.2024 12:52 - Vstupná ponuka 1 140,00 € Cena s DPH
30.09.2024 14:44 - Najvýhodnejšia ponuka 1 020,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS