• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.09.2024 15:18
  •    Predkladanie ponúk
    03.10.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.10.2024 11:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.10.2024 11:15

Detail zákazky Z20248353

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.09.2024 15:18
  •    Predkladanie ponúk
    03.10.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.10.2024 11:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.10.2024 11:15

Základné údaje

Z20248353

OF-293942

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9846974

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31365213

ARGUSS, s.r.o.

Tallerová 10, Bratislava, 81102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zneškodnenie nebezpečných odpadov

nebezpečný odpad, likvidácia, zber, odvoz

  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu
  • 90511000-2 - Služby na zber odpadu
  • 90500000-2 - Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom
  • 90512000-9 - Služby na prepravu odpadu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Odvoz a zneškodňovanie nebezpečných odpadov
Funkcia
Predmetom zákazky je nakladanie (t. j. zber, preprava, skladovanie, zhodnotenie a zneškodnenie) s nebezpečnými odpadmi v zmysle zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a vyhlášky Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky č. 371/2015 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch a iných všeobecne záväzných právnych predpisov s nasledovnými odpadmi:
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
08 01 11 - odpadové farby a laky obsahujúce organické rozpúšťadlá alebo iné nebezpečné látky kg 18
08 03 17 - odpadový toner do tlačiarne obsahujúci nebezpečné látky kg 3
12 01 12 - použité vosky a tuky kg 4
13 01 13 - iné hydraulické oleje kg 540
13 02 05 - nechlórované minerálne motorové, prevodové a mazacie oleje kg 223
13 02 08 – iné motorové, prevodové a mazacie oleje kg 1845
13 05 02 - kaly z odlučovačov oleja z vody kg 350
13 05 07 - voda obsahujúca olej z odlučovačov oleja z vody kg 7600
13 05 08 - zmesi odpadov z lapačov piesku a odlučovačov oleja z vody kg 500
14 06 03 - iné rozpúšťadlá a zmesi rozpúšťadiel kg 450
15 01 10 - obaly obsahujúce zvyšky nebezpečných látok alebo kontaminované nebezpečnými látkami kg 414
15 02 02 - absorbenty, filtračné materiály vrátane olejových filtrov inak nešpecifikovaných, handry na čistenie, ochranné odevy kontaminované NO kg 1630
16 01 07 - olejové filtre kg 67
16 01 14 - nemrznúce zmesi obsahujúce nebezpečné látky kg 75
16 02 13 - vyradené zariadenia obsahujúce nebezpečné časti*) iné ako uvedené v 16 02 09 až 16 02 12 kg 2
16 06 02 – nikel-kadmiové batérie kg 120
16 07 08 - odpady obsahujúce olej kg 300
17 02 04 - sklo, plasty a drevo obsahujúce nebezpečné látky alebo kontaminované nebezpečnými látkami kg 7
20 01 21 - žiarivky a iný odpad obsahujúci ortuť kg 8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Váženie Dodávateľ - poskytovateľ služby zabezpečí v mieste nakládky zváženie nebezpečného odpadu.
zber Dodávateľ - poskytovateľ služby si zabezpečí vhodné nádoby na daný odpad.
nakládka Dodávateľ - poskytovateľ si zabezpečí mechanizmy na naloženie, prípadne ručne s dodatočným dočistením.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Uvedené množstvá odpadov sú orientačné a nezáväzné, Objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu množstva odpadov. Objednávateľ uvedie konkrétne množstvá v jednotlivých objednávkach v závislosti od svojich potrieb počas trvania zmluvy, ale najviac v rozsahu celkovej zmluvnej ceny.
Kategorizácia jednotlivých druhov odpadov je určená v zmysle vyhlášky MŽP SR č. 365/2015 Z.z., ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov.
Dodávateľ sa zaväzuje, že počas platnosti a účinnosti tejto zmluvy bude disponovať platnými povoleniami, súhlasmi a dokladmi potrebnými na riadne poskytovanie služby v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov, najmä zákonom č. 79/2015 Z.z. v znení neskorších predpisov a vyhláškou MŽP SR č. 371/2015 Z.z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch.
Dodávateľ do 3 dní po uzatvorení Zmluvy predloží Objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpis jednotkových cien za kilogram. Jednotková cena musí zahŕňať DPH a všetky náklady súvisiace s plnením predmetu zákazky, vrátane nákladov na prepravu, zhodnotenie, prípadne zneškodnenie, manipuláciu a ostatných nákladov súvisiacich s nakladaním s odpadom.
Plnenie Zmluvy bude Dodávateľ uskutočňovať na základe písomných objednávok od Objednávateľa. Objednávky budú doručované elektronicky. Dodávateľ sa zaväzuje, že oprávnenej osobe Objednávateľa odošle do 3 pracovných dní od doručenia písomnej objednávky späť akceptovanie objednávky elektronicky na adresu z ktorej bola doručená.
Zabezpečenie odberu odpadu max. do 15 pracovných dní od doručenia objednávky.
Odvoz odpadu bude Dodávateľom vykonávaný v čase od 08.00 h do 12.00 h v pracovných dňoch.
Dodávateľ sa zaväzuje, že oznámi oprávnenej osobe Objednávateľa najmenej 2 pracovné dni vopred presný termín odberu odpadov.
Dodávateľ sa zaväzuje, že preberá v plnom rozsahu zodpovednosť za nakladanie s odpadom a prevoz od doby jeho prevzatia v mieste plnenia časti služby týkajúcej sa odberu odpadov.
Objednávateľom poverená osoba odsúhlasí pri odbere množstvo odpadu podpisom na tlačive Dodávateľa (Sprievodný list NO - výtlačok č.1). Na tlačive bude uvedený dátum, množstvo, katalógové číslo odpadu, mená a podpisy zúčastnených (poverených) osôb.
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade prepravy odpadov na zhodnotenie/zneškodnenie vo vratných obaloch Objednávateľa, vráti vyprázdnené vratné obaly oprávnenej osobe Objednávateľa v najbližšom možnom termíne, najneskôr však do 30 pracovných dní od ukončenia prepravy.
Fakturácia za služby bude realizovaná vždy po realizácií objednávky do 10 dní na základe skutočne odvezeného (zneškodneného) množstva odpadu. Faktúra bude splatná v lehote 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list a neoddeliteľnou súčasťou faktúry bude originál a kópia potvrdeného Sprievodného listu NO (výtlačok č. 4).
Faktúry zasielať na adresu, ktorú upresní Objednávateľ resp. kontaktná osoba. Faktúry musia obsahovať  "číslo zmluvy EKS" a všetky náležitosti stanovené platnými právnymi predpismi. V prípade, že to tak nebude, Objednávateľ vráti Dodávateľovi faktúru za účelom opravy a doba splatnosti začne plynúť až po doručení opravenej faktúry.
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú do 15.11.2024 alebo do vyčerpania finančného limitu.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v Objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí pri plnení tejto zmluvy.
Vrátane dopravy na miesta plnenia - Martin, Sklené, Trenčín, Poprad, Nováky, Rašov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Československej armády 3, 036 01 Martin, 42. zásobovacia základňa , Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

09.10.2024 08:00 — 15.11.2024 12:00

1,00 podľa špecifikácie

7 999,56

6 666,30

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.09.2024 15:18

03.10.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.10.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 243
 38
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.09.2024 10:49 - Vstupná ponuka 7 999,20 € Cena s DPH
03.10.2024 09:03 - Najvýhodnejšia ponuka 7 992,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS