55930611
Ministerstvo cestovného ruchu a športu Slovenskej republiky
Pribinova 16549/32, Bratislava - mestská časť Ružinov, 81008, SVK
36880574
Ing. Peter Gerši - GC Tech.
Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK
Kancelársky papier
Kancelársky papier
Tovar, Služba
1. Kancelársky papier
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Papier kopírovací biely A3/80 g/500 ks | bal | 50 | ||
Papier kopírovací biely A4/80 g/500 ks | bal | 520 | ||
Papier kopírovací biely recyklovaný A4/80 g/500 ks | bal | 460 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Cena vrátane dopravy na miesto určenia, 10 lokalít v rámci mestskej časti. |
Objednávky budú vystavované čiastkovo, spravidla raz za mesiac. (môže byť aj iná frekvencia objednávok) |
Fakturácia na základe objednávky pre každú objednávky zvlášť. |
Dodanie do 5 dní od objednávky alebo podľa požiadavky, resp. skladových možností dodávateľa. |
Verejný obstarávateľ nezaručuje, že vyčerpá celé požadované množstvo. Uvedené množstvá sú iba informatívne a predpokladané, na základe odberu z predchádzajúceho obdobia. |
Požaduje sa predložiť zoznam tovaru s jednotkovými cenami pre jednotlivé položky pri predkladaní ponúk ako vlastný návrh plnenia. |
Splatnosť faktúry je v zmysle OPET 30 dní odo dňa doručenia objednávateľovi. |
Originál zaslanej faktúry musí obsahovať potvrdený dodací list o prevzatí tovaru a kópiu objednávky. Dodací list požadujeme vystaviť na každú prevádzku samostatne s uvedením jednotlivých položiek, jednotkových cien a celkových cien zaokrúhlených na dve desatinné miesta. |
Požadujeme uvádzať na faktúre za tovar jednotkové ceny vrátane DPH. Ceny musia byť zaokrúhlené na dve desatinné miesta. Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní objednaného tovaru na základe doručenej faktúry. Objednávateľ si vyhradzuje právo vrátiť faktúru, ak táto nemá náležitosti daňového dokladu. |
Nedodržanie ktorejkoľvek technickej špecifikácie a zmluvnej požiadavky objednávateľa sa bude považovať za porušenie povinnosti dodávateľa podstatným spôsobom a môže mať za následok odstúpenie od zmluvy. |
Dopravu tovaru na miesto plnenia žiadame oznámiť najmenej 1 deň vopred kontaktnej osobe. |
V prípade, že sa preukáže, že tovar či jeho kvalita nezodpovedajú predmetu plnenia zmluvy, ku ktorému sa predávajúca strana zaviazala, dodávateľ zabezpečí odvoz predmetu zmluvy na vlastné náklady a zabezpečí dodanie tovaru správneho, zodpovedajúcej kvality. |
Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zákazky/zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
Iné druhy tovarov alebo počty kusov nad rozsah uvedený v zmluve je možné objednať len na základe vzájomnej písomnej dohody medzi dodávateľom a objednávateľom na základe akceptácie ponuky do výšky plnenia tejto zmluvy. |
Rámcová dohoda bude platná počas nasledujúcich 12 mesiacov alebo do vyčerpania finančného limitu, podľa toho, ktorá zo skutočností nastane skôr. |
Pribinova 16549/32, 810 08 Bratislava, Ministerstvo cestovného ruchu a športu, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 celok
5 883,67
5 883,67
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.09.2024 14:16
03.10.2024 12:00
03.10.2024 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.09.2024 10:28 - Vstupná ponuka | 5 883,67 | € | Cena s DPH |
02.10.2024 22:00 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 184,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: