30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
46375210
Ib-elektro s.r.o.
Železničiarska 48, Rimavská Sobota, 97901, SVK
Svietidlá, osvetľovacie zariadenia, svetelné zdroje a príslušenstvo
stolná lampa LED
Tovar, Služba
1. LED stolná lampa
|
|
---|---|
Funkcia |
LED stolná lampa |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | ks | 30 | ||
teplota chromatickosti | K | 3000 | 6000 | |
príkon zdroja | W | 8 | ||
teplota svetla | K | 3000 | 6000 | |
ekvivalent klasickej žiarovky | W | 45 | ||
napätie | V | 230 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
parametre | farba : biela, čierna, farba svetla: denná biela, min. záručná doba 24 mesiacov, pätica : integrovaný LED modul, vypínač na tele svietidla, spôsob zapojenia : do zásuvky, žiarovka súčasťou balenia |
Názov |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté aj náklady spojené s dodávkou materiálu na miesto plnenia |
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi : cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH |
Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase 8.00-14.00 hod. po predchádzajúcom telefonickom dohovore, tovar bude dodaný jednorazovo |
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru, dodací list spolu s tovarom |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia vystavenej faktúry |
Súčasťou faktúry je dodací list podpísaný oprávnenou osobou dodávateľa |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Miesto plnenia: Bratislava |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet ihneď po uzavretí zmluvy |
Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie podrobného opisu tovaru s uvedením výrobcu, obchodného názvu, popisu tovaru, jeho technických parametrov, funkčných charakteristík a príslušenstva. |
V prípade, že objednávateľ pri fyzickom preberaní tovaru zistí, že parametre dodávaného tovaru nie sú v súlade s požadovanými parametrami v zmluve, resp. s parametrami deklarovanými dodávateľom v návrhu na plnenie predmetu zmluvy, objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy. |
Za kasárňou 3, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
07.10.2024 08:00 — 30.10.2024 12:00
30,00 kus
822,60
822,60
Požadujeme dodanie tovaru v určenej lehote a podľa stanovenej špecifikácie
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
26.09.2024 13:23
01.10.2024 08:00
01.10.2024 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.09.2024 14:26 - Vstupná ponuka | 800,00 | € | Cena bez DPH |
30.09.2024 10:27 - Najvýhodnejšia ponuka | 799,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: