• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.09.2024 11:26
  •    Predkladanie ponúk
    01.10.2024 11:11
  •    Ukončenie zákazky
    01.10.2024 11:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.10.2024 12:05

Detail zákazky Z20248265

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.09.2024 11:26
  •    Predkladanie ponúk
    01.10.2024 11:11
  •    Ukončenie zákazky
    01.10.2024 11:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.10.2024 12:05

Základné údaje

Z20248265

OF-293916

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9835939

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

48111821

MOSK, s.r.o.

Konštantínova 6, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Športové a rekreačné vybavenie

Florbalové hokejky, florbalové loptičky, tenisové rakety

  • 37400000-2 - Športový tovar a výbava
  • 37420000-8 - Výbava do telocvične
  • 37451210-9 - Loptičky na pozemný hokej
  • 37411230-3 - Hokejky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Florbalové hokejky (ľavá, pravá) - 100-110 cm
Funkcia
Zabezpečenie vybavenia pre vonkajšie a halové športy pre potreby obstarávateľa. Hokejky určené na hranie florbalu dospelých osôb.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Florbalová hokejka ľavá (ľavá ruka dole) ks 6
Florbalová hokejka pravá (pravá ruka dole) ks 4
Tvrdosť hokejky mm 25 27
Dĺžka celej hokejky mm 100 110
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Tvrdosť čepele stredne tvrdá
Tvar rukoväte ROUND guľaté
Typ shaftu rovný - z karbónu a kompozitu, karbónu a sklolaminátu
Materiál hokejky z karbónu a kompozitu, karbónu a sklolaminátu
Omotávka protišmyková
Certifikácia IFF áno
 2. Florbalová loptička
Funkcia
Zabezpečenie vybavenia pre vonkajšie a halové športy pre potreby obstarávateľa. Loptička určená na hranie florbalu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Florbalová loptička ks 20
Váha g 23
Priemer loptičky mm 72
počet dier ks 26
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál vysoko kvalitný plast
farba biela, modrá, červená, čierna
 3. Tenisová raketa
Funkcia
Zabezpečenie vybavenia pre vonkajšie a halové športy pre potreby obstarávateľa. Rakety určené na hranie tenisu dospelých osôb.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet ks 2
váha g 220 300
veľkosť hlavy mm 600 740
dĺžka mm 680 690
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
hrúbka rukoväte L3
použitie rekreačné
hustota výpletu 16x19
farba biela, modrá, červená, čierna
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Dodávateľ zaistí tovar pri preprave tak, aby bola zabezpečená jeho dostatočná ochrana pred poškodením a znehodnotením.
Zmluvná cena musí byť konečná a musia v nej byť započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zmluvy.
Dodávateľ do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy pošle objednávateľovi elektronicky podrobný technický popis s uvedením podrobnej cenovej špecifikácie (jednotkové ceny bez DPH, výška DPH, jednotkové ceny s DPH x množstvo, celkovú zmluvnú cenu bez DPH a celkovú zmluvnú cenu s DPH) potvrdenú pečiatkou a podpisom dodávateľa.
Kontaktná osoba objednávateľa do 3 pracovných dní od doručenia podrobného technického popisu s uvedením presnej cenovej špecifikácie ponuku dodávateľa odsúhlasí, príp. odmietne, ak táto nebude spĺňať požiadavky objednávateľa.
Dodávateľ oznámi presný termín plnenia min. 3 pracovné dni vopred kontaktnej osobe v mieste plnenia.
Tovar bude dodaný a prevzatý na základe dodacieho listu poverenou osobou objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 07:00 - 13:00 hod. Dodací list musí obsahovať najmä dátum odovzdania a prevzatia tovaru, jeho typové označenie, množstvo, označenie miesta dodania, podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/prevzatie tovaru s odtlačkom pečiatky a podpisom oboch zmluvných strán. Objednávateľ požaduje jednorazové dodanie predmetu zmluvy.
Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy, ale na adresu, ktorú uvedie kontaktná osoba objednávateľa.
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti podľa tejto technickej špecifikácie. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, tovaru s vizuálnymi chybami alebo nekompletnosti dodávky, túto zásielku neprevziať a neodkladne riešiť s dodávateľom žiadosť o nápravu.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohové platby na kúpnu cenu tovaru.
Požaduje sa dodanie nového a nepoužitého tovaru v súlade so špecifikáciou. Faktúra bude vystavená jednorazovo po dodaní celého predmetu zákazky.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy. Prílohou vystavenej faktúry musí byť dodací list potvrdený oprávnenými osobami zmluvných strán. Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie s elektronickým podpisom). Splatnosť faktúry je minimálne 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi na adresu určenú kontaktnou osobou.
V prípade, že doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, je objednávateľ oprávnený predmetnú faktúru vrátiť dodávateľovi za účelom jej doplnenia alebo opravy. Po doručení opravenej faktúry nanovo začne plynúť minimálne 30 dňová lehota splatnosti faktúry.
Záručná doba je v trvaní minimálne 24 mesiacov odo dňa podpísania dodacieho listu preberajúcim v mieste plnenia.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve/objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Adresa pre dodanie tovaru: Ministerstvo obrany SR, 701. centrum vojenskej dopravy, Za kasárňou 3, 831 03 Bratislava
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky
Požadujeme o dodanie materiálu spolu s dodacím listom a faktúrou na miesto plnenia.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované objednávateľom pri zadaní zákazky do EKS.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Vrátane dopravy na miesto plnenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Za kasárňou 3 , Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

14.10.2024 11:18 — 07.11.2024 11:20

32,00 kusy

1 000,00

1 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.09.2024 11:26

01.10.2024 11:11

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.10.2024 11:26

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 137
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.09.2024 14:39 - Vstupná ponuka 996,00 € Cena s DPH
28.09.2024 16:42 - Najvýhodnejšia ponuka 984,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS