• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.09.2024 14:36
  •    Predkladanie ponúk
    30.09.2024 14:45
  •    Ukončenie zákazky
    30.09.2024 15:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.09.2024 16:05

Detail zákazky Z20248228

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.09.2024 14:36
  •    Predkladanie ponúk
    30.09.2024 14:45
  •    Ukončenie zákazky
    30.09.2024 15:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.09.2024 16:05

Základné údaje

Z20248228

OF-293912

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9828779

Objednávateľ

00165361

Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave

Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK

Dodávateľ

54221315

Jana Birošová - JOMA NÁBYTOK

Masarykova 14/A, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nábytok - kancelárske kresla/stoličky

kancelársky nábytok, kancelárske kreslo, nábytok

  • 39130000-2 - Kancelársky nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 39113100-8 - Kreslá
  • 39112000-0 - Stoličky
  • 39113000-7 - Rôzne sedadlá a stoličky
  • 33193223-8 - Sedadlá kresiel na kolieskach
  • 39100000-3 - Nábytok

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske stoličky/kresla - kancelársky nábytok 1
Funkcia
Polohovateľné a otočné kancelárske stoličky/kresla určené na sedenie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet kresiel/stoličiek ks 4
Šírka cm 65 70
Výška cm 116 126
Výška sedu cm 48 60
Nosnosť kg 135
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Farba hnedá
Materiál práškované, kožený vzhľad
Mäkká penová výstelka sedadla a operadla áno
Čalúnené opierky rúk áno
Integrovaná krčná výstelka áno
Čierna liatinová stĺpová základňa s práškovým nástrekom áno
Päť univerzálnych koliesok na základni áno
Referenčný produkt Kancelárske kreslo Wien
 2. Kancelárske stoličky/kresla - kancelársky nábytok 2
Funkcia
Polohovateľné a otočné kancelárske stoličky/kresla určené na sedenie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet kresiel/stoličiek ks 8
Šírka cm 58 65
Výška cm 114 124
Výška sedu cm 43 55
Nosnosť kg 115
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál čalúnenia Látka / MESH sieťovina
Farba čalúnenia Čierna
Mechanizmus hojdací / otočný / zdvíhací
Nosný kríž Tvrdený nylonový plast
Podrúčky výškovo nastaviteľné
Vzdušný a pohodlný látkový sedák áno
Účelne tvarované operadlo v sieťovine áno
Bedrová opierka áno
Výškovo nastaviteľná opierka áno
Tuhosť hojdania možné upraviť aretačnou skrutkou áno
Referenčný produkt kancelárska stolička KA-B1013 BK
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. Záruka min. 2 roky.
Dodávateľ sa zaväzuje do 2 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť Objednávateľovi podrobný popis - prospekt predmetu zákazky, v ktorom budú uvedené parametre výrobku v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zákazky.
V cene za predmet zákazky sú započítané všetky náklady Dodávateľa.
Preddavok sa neposkytuje. Predmet zmluvy bude uhrádzaný bezhotovostným prevodom na základe faktúry. Splatnosť faktúry je 30 dní.
V prípade zistených vád, resp. nekompletnosti dodávky pri preberaní je Objednávateľ oprávnený neprevziať tovar.
Nedodržanie technických vlastností predmetu zákazky, uvedených v technickej špecifikácii a osobitných požiadavkách na plnenie v objednávkovom formulári, sa takéto porušenie považuje za podstatné porušenie Zmluvy a Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť. Obstarávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy aj z dôvodov uvedených v zákone č. 343/2015 Z.z.
Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov, či ponúkaný predmet spĺňa technické, funkčné parametre a osobitné požiadavky na plnenie Objednávateľa v zmysle objednávkového formulára.
Objednávateľ po predložení technickej špecifikácie doloží zároveň foto ponúknutého produktu, ktorú objedavateľ po doručení vyhodnotí, či splňa optické/vizuálne predpoklady, podľa predstáv objednávateľa. Bez súhlasu objednávateľa, či ponúknutý produkt spĺňa jeho kritéria, Dodávateľ nesmie produkt dodať a náklady mu nebudú uhradené.
Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru, ak pri prevzatí zistí vadu, poškodenie zapríčinené prepravou alebo ak predmet zmluvy nebude zodpovedať technickej, kvalitativnej špecifikácii, alebo vizuálnym/optickým predstavám požadovaných objednávateľom.
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 12,00 hodine. Oznámenie o začatí plnenia minimálne 1 pracovný deň vopred.
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Limbová 14, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

03.10.2024 08:00 — 17.10.2024 13:00

1,00 sada

1 199,68

1 199,68

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

25.09.2024 14:36

30.09.2024 14:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.09.2024 15:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 551
 37
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.09.2024 14:47 - Vstupná ponuka 1 199,00 € Cena bez DPH
28.09.2024 16:02 - Najvýhodnejšia ponuka 1 198,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS