738425
Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Námestie Štefana Kluberta 7, Levoča, 05428, SVK
50687115
HENRYSO, s.r.o.
Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK
Multifunkčné zariadenie
tlačiareň, atramentová tlačiareň, multifunkčná tlačiareň, záložný zdroj
Tovar, Služba
|
1. Atramentová tlačiareň multifunkčná - čiernobiela Epson EcoTank M2170 alebo ekvivalent
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Atramentová tlačiareň multifunkčná - čiernobiela Epson EcoTank M2170 alebo ekvivalent | ks | 4 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| technológia tlače | atramentová |
| formáty papiera | A4 |
| typ tlače | čierna |
| funkcie | Automatická obojstranná tlač (duplex), Kopírovanie a skenovanie, Tankový systém |
| obsah balenia | Napájací kábel, balenie náplní |
|
2. Atramentová tlačiareň multifunkčná farebná Canon MAXIFY GX7040 alebo ekvivalent
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Atramentová tlačiareň multifunkčná farebná Canon MAXIFY GX7040 alebo ekvivalent | ks | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| technológia tlače | atramentová |
| typ tlače | farebná |
| formáty papiera | A4 |
| funkcie | Automatické obojstranné skenovanie, Automatická obojstranná tlač (duplex), Kopírovanie a skenovanie, Oddelené farebné náplne, Tankový systém |
| obsah balenia | balenie náplní, napájací kábel |
|
3. Záložný zdroj - APC Smart-UPS 3000VA LCD RM alebo ekvivalent
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Záložný zdroj - APC Smart-UPS 3000VA LCD RM alebo ekvivalent | ks | 2 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| prevedenie | rack - 2U |
| výkon | 3000VA |
| typ napájania | Line interactive |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
| Dodávateľ sa zaväzuje do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámiť objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie zmluvy. |
| Predmet zákazky musí byť dodaný naraz (pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak), v zmluvne dohodnutom množstve. |
| Objednávateľ požaduje do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť návrh predmetu zmluvy min. v rozsahu: jednotková cena s DPH, výška DPH a celková suma s DPH, typ, výrobca, opis technických parametrov alebo prospekt (fotografia tovaru). Požadujeme dodanie nového, nerepasovaného, nereklamovaného, nepoužívaného zariadenia v originálnom balení od výrobcu zariadenia s originálnym príslušenstvom. |
| Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením /respektíve lepšími parametrami/ ako sú uvedené v technických vlastnostiach tejto špecifikácie, čo je dodávateľ povinný preukázať. |
| Rovnocenný ekvivalent objednávateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov objednávateľa. |
| V prípade dodania ekvivalentu je dodávateľ povinný preukázať, že ekvivalent spĺňa všetky požadované technické parametre, prípadne ich má lepšie. Uvedené dodávateľ preukáže zaslaním dokladov objednávateľovi najneskôr do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
| Objednávateľ posúdi ekvivalent a oznámi Dodávateľovi, či navrhovaný ekvivalent akceptuje. Pokiaľ nebude spĺňať požadované technické vlastnosti, v súlade s Čl. XVIII bod. 18.2 u) OPEP objednávateľ odstúpi od Zmluvy a dodávateľovi bude udelená negatívna referencia v prostredí EKS. |
| Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti v tejto technickej špecifikácii. |
| Dodanie predmetu zákazky je možné len v pracovných dňoch v čase od 07:00 h do 14:00 h. Pred dodaním predmetu zákazky je potrebné avizovať termín dodania minimálne jeden pracovný deň vopred, a to čase 07:00 h do 15:00 h. |
| Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej alebo lepšej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou. |
| Uchádzač poskytne na dodaný tovar záručnú lehotu, minimálne však zákonnú pre daný tovar. |
| V prípade reklamácie v záručnej dobe je dodávateľ povinný osobne prevziať reklamovaný tovar alebo zabezpečiť jeho odvoz z miesta plnenia na servisné miesto na svoje náklady, za reklamované služby objednávateľ neplatí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady doručiť opravený alebo vymenený tovar na miesto plnenia spolu s oznámením príslušnej osobe objednávateľa e-mailom alebo poštou výsledok reklamácie a dátum dovozu reklamovaného tovaru. |
| Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkovej ceny s DPH, zaokrúhlených max. na dve desatinné miesta |
| Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva (čitateľne) číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka. |
| Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej vystavenia. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo na odstúpenie od zmluvy a možnosť vrátenia predmetu plnenia na náklady dodávateľa. |
| Objednávateľ ako verejný obstarávateľ v prípade zmarenia súťaže úspešným uchádzačom bude postupovať v zmysle OPET a odstúpi od predmetnej zmluvy v súlade s Čl. XVIII bod. 18.2 a) /porušenie zmluvy podstatným spôsobom/. |
| Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však MUSÍ UVIESŤ PRÍSLUŠNÚ SADZBU A VÝŠKU DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a DPH odvedie v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Milana Rastislava Štefánika č. 10, Levoča, Levoča, Prešovský, Slovenská republika
14.10.2024 07:00 — 18.10.2024 14:00
1,00 predmet
6 387,17
5 322,64
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.09.2024 08:01
01.10.2024 09:00
02.10.2024 08:00
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 27.09.2024 08:23 - Vstupná ponuka | 6 387,17 | € | Cena s DPH |
| 27.09.2024 09:15 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 120,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: