• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.09.2024 12:27
  •    Predkladanie ponúk
    30.09.2024 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.09.2024 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.09.2024 08:50

Detail zákazky Z20248214

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.09.2024 12:27
  •    Predkladanie ponúk
    30.09.2024 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.09.2024 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.09.2024 08:50

Základné údaje

Z20248214

OF-293658

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9828769

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

48249726

SK-Stolamed, s. r. o.

Konventná 7, Bratislava, 81103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kontrola - revízia prenosných hasiacich prístrojov

hasiaci prístroj, kontrola, revízia

  • 71356100-9 - Technická kontrola
  • 50413200-5 - Opravy a údržba protipožiarnych zariadení
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kontrola - revízia prenosných a pojazdných hasiacich prístrojov
Funkcia
Kontrola (revízia) prenosných hasiacich prístrojov v zmysle vyhlášky MV SR č. 719/2002 Z. z., zákona č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kodreta  práškový P6Te   6 kg ks 50
Kovoslužba práškový  P6KTk  6 kg ks 11
Kodreta snehový  S-5KTe   5 kg ks 6
Kovoslužba snehový S5KT   5 kg ks 1
Červinka práškový P1Če  1 kg ks 2
Vítkovice práškový HTB P1B  1 kg ks 6
Delta Belgicko práškový NISAN 1 kg ks 1
Kodreta práškový PR2e ks 2
Kodreta práškový PR1e  1 kg ks 1
Anafgroup práškový ABC 1 kg ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Revízia hasiacich prístrojov Revízia hasiacich prístrojov v zmysle Vyhlášky MV SR č. 719/2002 Z. z., ktorou sa ustanovujú vlastnosti, podmienky prevádzkovania a zabezpečenie pravidelnej kontroly hasiacich ....
1. Revízia hasiacich prístrojov ....prenosných prístrojov podľa zákona č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Úspešný uchádzač predloží ponukovú cenu podľa požadovanej špecifikácie. Ponuková cena musí byť stanovená vrátane všetkých nákladov dodávateľa (vypracovanie protokolov o kontrole, štítkov o kontrole, dopravné náklady).
Úspešný uchádzač - požaduje sa predložiť podrobný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy/dohody.
Úspešný uchádzač predloží kontaktné údaje osoby oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy/dohody.
Úspešný uchádzač musí do 3 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy predložiť originál alebo overenú kópiu osvedčenia o odbornej spôsobilosti vykonávať revíziu hasiacich prístrojov.
Výsledkom kontroly (revízie) musí byť správa revízneho technika o stave a možnosti ďalšieho používania zariadení v dvoch originálnych vyhotoveniach a tie odovzdá objednávateľovi.
Realizácia predmetu zákazky sa bude vykonávať na základe písomných, resp. e-mailových objednávok.
Realizácia predmetu zákazky je do 10 dní odo dňa prevzatia objednávky.
Dĺžka splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry. Súčasťou faktúry budú  protokoly o kontrole. Objednávateľ neposkytuje žiaden preddavok.
Fakturácia bude realizovaná na základe jednotlivých objednávok
Miesto plnenia:  Prešov 080 01, Košice 040 01
Nedodržanie určených požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok tejto zákazky. V prípade nedodržania určených osobitných požiadaviek na plnenie v tomto formulári verejný obstarávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy/dohody.
V zmysle ustanovení OPET  si objednávateľ vyhradzuje právo odobrať niektoré služby vo väčšom a iné v menšom rozsahu  než ako je definované v týchto podkladoch. Rozsah odobranej služby bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania zmluvy  o poskytovaní služieb , ale najviac v rozsahu celkovej zmluvnej ceny.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Čapajevova 38, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

07.10.2024 08:20 — 30.10.2024 12:00

1,00 súbor položiek

238,00

238,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

25.09.2024 12:27

30.09.2024 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.09.2024 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 602
 6
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.09.2024 13:52 - Vstupná ponuka 230,00 € Cena bez DPH
26.09.2024 11:33 - Najvýhodnejšia ponuka 197,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS