• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.09.2024 17:57
  •    Predkladanie ponúk
    04.10.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.10.2024 11:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.10.2024 11:35

Detail zákazky Z20248187

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.09.2024 17:57
  •    Predkladanie ponúk
    04.10.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.10.2024 11:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.10.2024 11:35

Základné údaje

Z20248187

OF-293742

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9852223

Objednávateľ

45737967

Nemocnica s poliklinikou n.o. Kráľovský Chlmec

Nemocničná 8, Kráľovský Chlmec, 07701, SVK

Dodávateľ

52302555

encare, s.r.o.

Rusovská cesta 20, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka zemného plynu na rok 2025

zemný plyn

  • 09123000-7 - Zemný plyn
  • 65200000-5 - Rozvod plynu a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka zemného plynu
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka zemného plynu v predpokladanom objeme pri bežnej spotrebe 1409,909 MWh do odberných miest verejného obstarávateľa (ďalej aj "OM"), vrátane všetkých súvisiacich služieb(najmä služieb súvisiacich s prepravou, distribúciou a skladovaním plynu),vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku s garanciou dodávky po celú dobu platnosti zmluvy t.j. na 12 mesiacov. Predmet zákazky sa požaduje dodávať v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržania platných právnych predpisov SR.Tolerancia odberu ± 10 %.
Odberateľ za zaväzuje, že počas doby plnenia tejto zmluvy odoberie najmenej 90 % z celkového zmluvného množstva (ďalej len „dolná tolerancia spotreby“) a najviac 110 % z celkového zmluvného množstva (ďalej len „horná tolerancia spotreby).  Ak odberateľ odoberie menej ako 90% zmluvného množstva, dodávateľ je oprávnený po vykonaní vyhodnotenia zvýšiť cenu nasledovne: ZC=(0,25*SOPo*(Y-X))/X
Ak odberateľ odoberie viac ako 110% zmluvného množstva dodávateľ ocení každú odobratú kWh 2-násobkom sadzby SOPMAvg, ktorá sa vypočíta: SOPMAvg = THEMAvg,kde THEMAvg-znamená aritmetický priemer hodnoty THE Month Settlement Price zverejnenej v časti All Contracts na príslušný mesiac t (THEMA), a to za posledný obchodovateľný deň mesiaca t-2 a hodnôt THEMA pre prvý až predposledný obchodovateľný deň mesiaca t-1, ktoré sú publikované na dennej báze na stránke Powernext (www.powernext.com) v časti Pegas Markets/Futures market data.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaná spotreba plynu na 12 mesiacov za OM spolu od 00:00 hod. SEČ dňa 01.01.2025 do 24:00 hod. SEČ dňa31.12.2025 kWh 1409909
Predpokladaná spotreba plynu na 12 mesiacov – OM č. 1 Stredný odber, ČOM:4101458652, POD kód:SKSPPDIS001130021028 kWh 1369684
Predpokladaná spotreba plynu na 12 mesiacov – OM č. 2 Maloodber, ČOM:4101472805, POD kód:SKSPPDIS011110000333 kWh 40225
Predpokladaná spotreba plynu na 12 mesiacov – OM č. 3 Maloodber, ČOM:4100050351, POD kód:SKSPPDIS001110953332 kWh 0
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Počet odberných miest (OM): 3
OM č. 1 kategória odberu Stredný odber
OM č. 1 Tarifa S9
Denné maximálne množstvo m3 1100
OM č. 2 kategória odberu Maloodber
OM č. 2 Tarifa M3
OM č.3 kategória odberu Maloodber
OM č. 3 Tarifa M1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
V tejto časti uvedené osobitné požiadavky na plnenie predmetu zmluvy tvoria súčasť Všeobecných zmluvných podmienok pre EKS (ďalej len "VZP") a Osobitných ustanovení o zákazkách na dodávku elektriny a plynu (ďalej len "OUEP"), ktoré sú uvedené v Obchodných podmienkach elektronického trhoviska (OPET).
V prípade rozporu so VZP a OUEP majú tieto osobitné požiadavky na plnenie predmetu zmluvy prednosť pred takými odlišnými ustanoveniami VZP a OUEP.
Predmet zmluvy:
Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa dodávať zemný plyn do odberných miest objednávateľa za podmienok dohodnutých v zmluve, VZP a OUEP.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pravidelnú dodávku zemného plynu do odberných miest objednávateľa po celú dobu trvania zmluvy, okrem prípadov prerušenia distribúcie plynu a prípadov vyššej moci.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pre objednávateľa prepravu plynu, distribúciu plynu, regulované distribučné služby od príslušného Prevádzkovateľa distribučnej sústavy a Prevádzkovateľa distribučnej siete (ďalej spolu alebo každý jednotlivo aj ako „PDS“), ku ktorej je odberné miesto odberateľa pripojené a ostatné súvisiace služby (Distribučné služby).
Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky zemného plynu do odberných miest objednávateľa vrátane distribúcie a prepravy aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku zodpovedajúcu technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržania právnych predpisov.
Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať objednávateľovi dohodnuté množstvo zemného plynu v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku spotreby do jeho odberných miest.
Miesto, čas a spôsob plnenia zmluvy:
Miestom plnenia sú špecifikované odberné miesto objednávateľa. Technické údaje a identifikácia odberných miest objednávateľa (POD kódy) sú uvedené v Technickej špecifikácii.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú - 12 mesiacov, od 01.01.2025 00:00 hod. do 31.12.2025 do 24:00 hod.
Cena, ktorú je odberateľ povinný zaplatiť dodávateľovi, bude hradená v mene € (eur) a musí zahŕňať: ceny za služby súvisiace s distribúciou, ceny za služby súvisiace s prepravou, ceny za služby súvisiace so skladovaním a ceny za služby obchodníka, spotrebnú daň a DPH:
a) cena za služby obchodníka pozostáva z fixnej mesačnej sadzby (FMSo) a zo sadzby za odobratý plyn (SOPo)
b) cenu za služby súvisiace s prepravou plynu. Dodávateľ uplatňuje cenu za služby súvisiace s prepravou podľa prepravnej trasy z obchodného bodu THE. Cena za služby spojené s prepravou bude v príslušnom fakturačnom období určená v zmysle príslušných, v čase dodávky plynu platných a účinných, cenových rozhodnutí príslušných regulačných orgánov na území Slovenskej republiky (ÚRSO), Českej republiky (ERÚ), Nemeckej republiky (BnetzA), ktorými sa príslušným prevádzkovateľom prepravných sietí (t.j. eustream, a.s. pre územie Slovenskej republiky, NET4GAS, s.r.o. pre územie Českej republiky, ...pokr.
..pokr.1 :Open Grid Europe, Gascade a Ontras pre územie Nemeckej republiky) určujú tarify za prístup do prepravných sietí a prepravu plynu a iné regulačné poplatky priamo súvisiace s prepravou plynu. Cena prepravy sa skladá z ceny za prepravu zemného plynu z Nemecka na výstupe z THE zóny do Českej republiky (v zmysle prevádzkových predpisov pre prepravnú sieť v Nemecku a prevádzkovateľa obchodnej zóny THE spoločnosti Trading Hub Europe, GmbH), následne z Nemecka do Českej republiky cez vstupný bod Waidhaus a výstupný bod Lanžhot (v zmysle prevádzkových predpisov pre prepravnú sieť Českej
..pokr.2:republiky) a ďalej z ceny za prepravu na Slovensko, a to cez vstupný bod Lanžhot a výstupný bod Domáci bod (oboje v zmysle Prevádzkového poriadku eustream, a.s.).
V prípade zmeny prepravných sietí, prostredníctvom ktorých dodávateľ zabezpečuje dodávku plynu, je dodávateľ oprávnený uplatniť cenu za služby súvisiace s prepravou podľa Cenníka zverejneného na webovom sídle dodávateľa.
V prípade zavedenia ďalších alebo zmeny existujúcich poplatkov súvisiacich s prepravou plynu na prepravnej trase z obchodného bodu THE na slovenský domáci bod oproti stavu pri podpise tejto zmluvy, má dodávateľ právo zohľadniť navýšenie ceny za služby súvisiace s prepravou z dôvodu uplatnenia tohto poplatku v mesiaci nasledujúcom po oznámení takejto zmeny odberateľovi s poukazom na rozhodnutia príslušných orgánov, resp. príslušný právny predpis alebo cenník prevádzkovateľa prepravnej siete.
Cena za plnenie je stanovená ako celková cena, ktorá musí zahŕňať cenu za dodávku plynu vrátane ceny a nákladov za prevzatie zodpovednosti za odchýlku, ceny za distribučné služby (prepravu plynu, distribúciu plynu, systémové služby a ostatné regulované položky), spotrebnú daň, počas celého zmluvného obdobia, vrátane DPH.
c) DPH a spotrebnú daň uplatní dodávateľ podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov. Ak v čase od uzatvorenia zmluvy alebo v priebehu zmluvného plnenia dôjde k zmene platnej DPH, zmene sadzby spotrebnej dane, alebo k zavedeniu iných daní alebo poplatkov legislatívou SR, ktoré nie sú uplatňované v čase uzavretia zmluvy, dodávateľ upraví tieto zmenené ceny v zmysle platnej legislatívy.
d) Cenu za distribučné služby uplatní dodávateľ podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov. Ak v čase od uzatvorenia zmluvy alebo v priebehu zmluvného plnenia dôjde, vzhľadom na príslušné rozhodnutia ÚRSO, k zmene položky ceny za distribučné služby dodávateľ upraví tieto zmenené ceny v zmysle platnej legislatívy
Dodávateľ nie je oprávnený účtovať odberateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou plynu a poskytovanými službami. Dohodnutá cena môže byť zmenená v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutím URSO. DPH, spotrebná daň, prípadne iné aplikované dane si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov.
Množstvo odobratého zemného plynu je predpokladané.
Platobné a fakturačné podmienky:
Úhrada za odobratý plyn sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku. Odberateľ sa zaväzuje za dodávku plynu a súvisiace služby uhrádzať faktúry za opakované dodanie tovaru a služieb vrátane DPH, spotrebnej dane a distribučných poplatkov pravidelne so splatnosťou. Preddavková platba odberateľa plynu je pri mesačnej periodicite preddavkových platieb vo výške 1/12 platby za plyn určená podľa predpokladanej spotreby plynu. Vyúčtovacia faktúra, so zohľadnením pravidelných mesačných platieb má splatnosť: 30 dní od vystavenia faktúry.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle príslušných právnych predpisov. Splatnosť faktúr je 30 dní od jej vystavenia objednávateľovi. Faktúry budú zasielané poštou na adresu odberateľa alebo elektronicky na e-mail odberateľa.
Ak vzniknú pri fakturácii chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnych konštánt, použitím nesprávnej sadzby, početnou chybou a pod., má objednávateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok.
Ostatné platobné a fakturačné podmienky - v súlade s ustanoveniami OUEP.
Povinnosti dodávateľa:
Dodávateľ je držiteľom povolenia od Úradu pre reguláciu sieťových odvetví (ÚRSO) na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z. z. v rozsahu predmetu zákazky, prípadne pôsobí na slovenskom trhu s platnou licenciou na dodávku zemného plynu a dodávateľ môže byť vyzvaný objednávateľom po uzavretí zmluvy k preukázaniu tejto skutočnosti.
Dodávateľ má PLATNÚ zmluvu na celé obdobie plnenia zákazky uzatvorenú s príslušným prevádzkovateľom distribučnej siete, prípadne rokuje o uzatvorení zmluvy na toto obdobie s prevádzkovateľom distribučnej siete o prístupe do distribučnej siete, o distribúcii zemného plynu a poskytovaní podporných služieb v plynárstve. Dodávateľ môže byť vyzvaný objednávateľom po uzavretí zmluvy k preukázaniu tejto skutočnosti.
Nový dodávateľ zabezpečí na svoje náklady všetky právne kroky s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení špecifikovaného odberného miesta objednávateľa v distribučnej sieti. Zmenu dodávateľa vybavuje nový dodávateľ na základe splnomocnenia.
Zmluva, VZP a OUEP majú prednosť pred všeobecnými zmluvnými podmienkami, resp. inými predpismi Dodávateľa.
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ figuroval na SK trhu minimálne 5 rokov nepretržite.
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky alebo povinnosti uvedenej v technickej špecifikácii alebo v osobitných požiadavkách na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ berie na vedomie, že podľa § 11 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, Objednávateľ (ako verejný obstarávateľ) nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
Dodávateľ je povinný počas plnenia zmluvného vzťahu zabezpečiť pre objednávateľa manažéra (konzultanta),s ktorým bude objednávateľ konzultovať otázky týkajúce sa dodávok plynu. Táto služba bude súčasťou celkovej ceny za predmet zákazky a nebude spoplatnená osobitne.
Zmluvné strany sa dohodli na zákaze postúpenia pohľadávok veriteľa podľa § 524 a nasl. Obč. zák. v znení neskorších predpisov bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Obč, zák. neplatný. Súhlas dlžníka je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Osobitné požiadavky:       Do 15 pracovných dní od uzatvorenia Kúpnej zmluvy vygenerovanej systémom EKS predloží dodávateľ na adresu odberateľa:
- Príloha č. 1 - kópia platného dokladu – povolenie na podnikanie v energetike (plyn) v rozsahu predmetu zákazky, v zmysle zákona č. 251/2012 Z. z. o energetike a o zmene a doplnení niektorých zákonov, nariadení vlády a súvisiacich služieb vo vyhotovení originál, resp. úradne osvedčená kópia
Príloha č.2 -Podrobný rozpočet - štruktúru ceny t. z . podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek, podľa ktorých stanovil cenu plnenia vo svojej ponuke.
Príloha č. 3- čestné vyhlásenie alebo kópia rámcovej distribučnej zmluvy s PDS na vymedzenom území, platná počas celého obdobia trvania zmluvy

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemocničná 1125/18, Kráľovský Chlmec, Trebišov, Košický, Slovenská republika

01.01.2025 00:00 — 31.12.2025 23:59

1 409 909,00 kWh

114 471,85

114 471,85

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

24.09.2024 17:57

04.10.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.10.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 166
 67
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.10.2024 08:23 - Vstupná ponuka 113 379,48 € Cena bez DPH
04.10.2024 09:09 - Najvýhodnejšia ponuka 100 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS