• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.09.2024 11:53
  •    Predkladanie ponúk
    27.09.2024 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.09.2024 13:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.09.2024 13:40

Detail zákazky Z20248170

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.09.2024 11:53
  •    Predkladanie ponúk
    27.09.2024 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.09.2024 13:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.09.2024 13:40

Základné údaje

Z20248170

OF-293856

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9822227

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

55859755

ZA PBS s. r. o.

Ústecko - Orlická 3300/25, Poprad, 05801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kontroly hasiacich prístrojov

hasiaci prístroj, kontrola, odborná prehliadka

  • 71356100-9 - Technická kontrola
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kontrola prenosných a pojazdných hasiacich prístrojov
Funkcia
Kontrola hasiacich prístrojov v zmysle vyhlášky MV SR č. 719/2002 Z. z. ktorou sa ustanovujú vlastnosti, podmienky prevádzkovania a zabezpečenie pravidelnej kontroly hasiacich prístrojov a zákona 314/2001 Z.z. o ochrane pred požiarmi
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Prístroj hasiaci - V 9Ti ks 1
Prístroj hasiaci - PR 1e ks 6
Prístroj hasiaci -  PR 2e ks 19
Prístroj hasiaci - P 6Te ks 50
Prístroj hasiaci - S5 KTe ks 3
Prístroj hasiaci - S5 KTK ks 4
Prístroj hasiaci - S6 KTK ks 10
Prístroj hasiaci - P2Če ks 1
Prístroj hasiaci - P4Če ks 6
Prístroj hasiaci - P6Če ks 11
Prístroj hasiaci - P50T ks 5
Prístroj hasiaci - S 2x30 ks 6
Prístroj hasiaci - PG 6Euro ks 1
Prístroj hasiaci - P 6GLE ks 2
Prístroj hasiaci - PR 4FX ks 2
Prístroj hasiaci - P 1HMP ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Výrobcovia Červinka, Kodreta, Kovoslužba, Pyroservis, Tepostop, Pyrokontrol, HTB
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy  s uvedením cien jednotlivých HP.
Požaduje sa predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy a všetky ostatné požadované doklady do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť platné osobitné oprávnenie o odbornej spôsobilosti (§ 11c zákona č. 314/2001 Z. z.) fyzickej osoby Dodávateľa na vykonávanie kontroly hasiacich prístrojov. Osobitné oprávnenie musí byť vydané výrobcom hasiacich prístrojov (ak má výrobca sídlo v niektorom z členských štátov Európskej únie) alebo jeho splnomocneným zástupcom v uvedených štátoch.
Ak Dodávateľ predloží osobitné oprávnenie vydané splnomocneným zástupcom výrobcu hasiacich prístrojov, k predloženému oprávneniu súčasne predloží aj splnomocnenie výrobcu hasiacich prístrojov na vydávanie osobitného oprávnenia o odbornej spôsobilosti na vykonávanie kontrol hasiacich prístrojov.
Požaduje sa predložiť platné oprávnenie na činnosť na tlakových a plynových zariadeniach v potrebnom rozsahu, v prípade ak je Dodávateľ zamestnávateľ, vydané oprávnenou právnickou osobou na výkon odborných prehliadok, odborných skúšok.
Požaduje sa predložiť platné osvedčenie na vykonávanie činnosti alebo platný preukaz na vykonávanie činnosti na tlakových a plynových zariadeniach v potrebnom rozsahu, v prípade ak Dodávateľ je fyzická osoba - podnikateľ, vydané oprávnenou právnickou osobou, alebo fyzickou osobou, alebo právnickou osobou (podľa § 16 zákona č. 124/2006 Z. z.), ktorá má oprávnenie podľa § 27 ods. 3 zákona č. 124/2006 Z. z.
Výsledkom musí byť potvrdenie o vykonaní revízií, o stave a možnosti ďalšieho používania zariadení v dvoch originálnych vyhotoveniach a tie odovzdá Objednávateľovi.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Súčasťou faktúry budú potvrdenia o revíziách. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH aj s DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu. V celkovej cene revízie HP musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s poskytnutím služby a dopravou. Objednávateľ neposkytuje preddavok.
Nedodržanie určených osobitných požiadaviek na plnenie bude Objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok tejto zákazky. V prípade nedodržania určených osobitných požiadaviek na plnenie v tomto formulári Objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.
V zmysle ustanovení OPET týkajúcich sa rámcovej dohody si Objednávateľ vyhradzuje právo odobrať niektoré služby vo väčšom a iné v menšom rozsahu než ako je definované v týchto podkladoch. Rozsah odobranej služby bude záležať od aktuálnych potrieb Objednávateľa počas trvania zmluvy, ale najviac v rozsahu predpokladanej hodnoty zákazky.
Dodávateľ vyrozumie o termíne vykonania opráv najmenej 10 pracovných dní vopred.
Požaduje sa vykonanie revízií hasiacich prístrojov v pracovných dňoch v čase od 7:00 do 14:00.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Československej armády 3, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

02.10.2024 11:47 — 15.11.2024 11:47

1,00 zákazka

795,72

663,10

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.09.2024 11:53

27.09.2024 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.09.2024 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 283
 76
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.09.2024 12:29 - Vstupná ponuka 790,00 € Cena s DPH
24.09.2024 13:16 - Najvýhodnejšia ponuka 780,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS