• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.09.2024 09:47
  •    Predkladanie ponúk
    30.09.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.09.2024 09:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.09.2024 10:10

Detail zákazky Z20248153

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.09.2024 09:47
  •    Predkladanie ponúk
    30.09.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.09.2024 09:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.09.2024 10:10

Základné údaje

Z20248153

OF-293836

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9828711

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31598536

ZTS Elektronika SKS s.r.o.

Trenčianska 19, Nová Dubnica, 01851, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kalibrácie meradiel na meranie fyzikálnych a mechanických vlastností materiálov – 14 ks

Kalibrácia, meradlo, fyzikálne veličiny

  • 50433000-9 - Kalibrovanie

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kalibrácie meradiel na meranie fyzikálnych a mechanických vlastností materiálov – 14 ks
Funkcia
Kalibrácie meradiel na meranie fyzikálnych a mechanických vlastností materiálov pri prevádzke leteckej techniky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kľúč momentový  8AT-9103-10, v.č.C-316 ks 1
Kľúč momentový 8AT-9114-00, v.č.G-850605 ks 1
Stopky mechanické 4282,v.č.:7019 ks 1
Silomer Chatillon IN 60, rozsah 0-60 ks 4
Silomer Chatillon IN 10, rozsah 0-10 ks 3
Tenzometer IN-11 1,8 3,5 4, v.č.:850 ks 1
Dynamometer 50938500000,v.č.:1329 ks 1
Hĺbkomer 205-05-300, v.č.:P20723M075 ks 1
Tensiometer 10-200lb, typ:T60-1001-C8-1A, v.č.:29238 ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kalibrácia po 12 alebo 24 mesiacoch áno
Súlad presnosti merania - kalibrácia áno
Kalibračný certifikát áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluvná cena musí byť konečná a musia byť v nej započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zákazky.
Dodávateľ sa zaväzuje do 5 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi podrobnú technickú špecifikáciu a rozpočet predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, jednotková cena s DPH, celková cena bez DPH a celková cena s DPH potvrdený pečiatkou a podpisom.
Kontaktná osoba objednávateľa do 3 pracovných dní od doručenia uvedených dokladov ponuku dodávateľa odsúhlasí, príp. odmietne ak táto nebude spĺňať požiadavky objednávateľa.
Dodávateľ oznámi presný termín plnenia minimálne tri pracovné dni vopred kontaktnej osobe v mieste plnenia.
Dodávateľ kalibrácie vystaví k zariadeniam kalibračný certifikát (servisný protokol) o vykonanej kalibrácii.
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti podľa tejto technickej špecifikácie.
Dodávateľ odovzdá skalibrované zariadenie na základe kalibračného listu - servisného protokolu. Servisný protokol musí obsahovať dátum odovzdania a prevzatia, podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/ prevzatie s otlačkom pečiatky preberajúceho.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy. V prípade, že faktúra nie je zároveň aj dodacím listom - resp. servisným protokolom, musí byť servisný protokol jej súčasťou. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie s elektronickým podpisom) na adresu určenú kontaktnou osobou, nie na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy.
Dodávateľ nesie zodpovednosť za škody spôsobené na majetku objednávateľa, ktoré vznikli v dôsledku ním vykonávaných činností pri zabezpečovaní plnenia predmetu zmluvy a spôsobené škody nahradí objednávateľovi v plnom rozsahu.
Dodávateľ na vykonanú službu - kalibráciu poskytne objednávateľovi zákonnú záruku.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s výhradou objednávateľa odstúpiť od zmluvného vzťahu z dôvodu porušenia zmluvných podmienok s následným vyhotovením negatívnej referencie na dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Vranovská 68, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

02.10.2024 09:50 — 29.11.2024 10:00

1,00 zákazka

2 300,00

1 458,32

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.09.2024 09:47

30.09.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.09.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 360
 45
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.09.2024 11:35 - Vstupná ponuka 2 032,80 € Cena s DPH
27.09.2024 12:37 - Najvýhodnejšia ponuka 2 003,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS