36119385
Nemocnica s poliklinikou Ilava, n.o.
Štúrova 3, Ilava, 01901, SVK
36244848
Lavaton s.r.o.
Bulharská 44, Trnava, 91700, SVK
Pranie nemocničnej bielizne
pranie bielizne, dezinfekcia, žehlenie
Služba
1. Pranie nemocničnej bielizne
|
|
---|---|
Funkcia |
Kompletné zabezpečenie prania, žehlenia, prípadne dezinfekcia a drobné opravy nemocničnej bielizne, vrátane dovozu čistej a odvozu špinavej bielizne vo vlastných prepravných vozíkoch. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Súpis druhov a množstiev vlastnej bielizne k praniu: | - | - | ||
andel | kg | 68 | ||
blúza pyžamo | kg | 1221 | ||
čiapka operačná | kg | 4 | ||
deka | kg | 575 | ||
drobnosti na pranie (handry, ponožky, trenky,operačná čiapka,op. maska.obväzy.popruhy,vreckovky) | kg | 2 | ||
košeľa nočná | kg | 84 | ||
košeľa operačná | kg | 547 | ||
molitan.pom | kg | 33 | ||
nohavice operačné | kg | 423 | ||
nohavice pyž. | kg | 135 | ||
obliečka matrac | kg | 9 | ||
obliečka paplon | kg | 20816 | ||
obliečka vankúš | kg | 7183 | ||
obrus | kg | 36 | ||
osuška froté | kg | 1631 | ||
plachta gumička | kg | 1883 | ||
plachta klasik | kg | 10107 | ||
plachta operačková | kg | 107 | ||
plienka | kg | 2 | ||
plášť op. | kg | 147 | ||
paplón | ks | 1313 | ||
vankúš malý | ks | 88 | ||
vankúš veľký | ks | 1909 | ||
rúška malá | kg | 503 | ||
tričko | kg | 45 | ||
uterák bavlna | kg | 2337 | ||
uterák froté | kg | 1649 | ||
utierky | kg | 141 | ||
vak | kg | 1611 | ||
záves | kg | 11 | ||
žinka | kg | 2 | ||
župan | kg | 13 | ||
návlek | kg | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Sortiment vlastnej nemocničnej bielizne neobsiahnutý v zozname sa bude účtovať podľa platného štandardného cenníka úspešného uchádzača | |
Kompletné zabezpečenie prania a prípadnej dezinfekcie nemocničnej bielizne v súlade s platnými všeobecne záväznými postupmi vrátane dosahovanie optimálneho pH vypranej bielizne nealergizujúceho pokožku | |
Žehlenie vyčistenej bielizne | |
Drobné opravy bielizne, ktorá nie je na hranici životnosti (opravy gombíkových dierok, našívanie chýbajúcich gombíkov, navliekanie chýbajúcich kepoviek, zašívanie rozpáraných častí, plátanie drobných dier a roztrhnutí a pod.) | |
Dovoz čistej bielizne vlastnou dopravou dodávateľa v prepravných vozíkoch so sprievodnou žiadankou a dodacím listom | |
Odvoz špinavej bielizne vlastnou dopravou dodávateľa v prepravných vozíkoch | |
Dovoz čistej bielizne a odvoz špinavej bielizne požadujeme 2x týždenne utorok, piatok do 09,00 hod | |
Požadujeme v prípade prevádzkovej poruchy v práčovni (v čase výpadku prevádzky) zabezpečenie prania a žehlenia nemocničnej bielizne u náhradného dodávateľa pri nezmenenej cene a dodržaní pracieho a manipulačného cyklu | |
Požadujeme vybavenie reklamácie na zle spracovanú bielizeň bezplatne odstránením chýb do dvoch pracovných dní od prevzatia reklamovanej bielizne. |
Názov |
Požaduje sa uzatvorenie zmluvy na 12 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy, resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. |
Poskytovanie služieb žiadame počas pracovných dní , ( okrem soboty a nedele ), tzn. 2x týždenne. Pri odvoze špinavej bielizne v piatok bude dodanie čistej bielizne v utorok do 9,00 hod. |
Na dohodnuté miesto plnenia - Nemocnica s poliklinikou Ilava,n.o., Ľ. Štúra 388/3, 01901 Ilava a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy), |
Cenník bude neoddeliteľnou súčasťou zmluvy. |
Ceny služieb dohodnuté v cenníku môžu byť zmenené výlučne na základe vzájomnej dohody zmluvných strán alebo z dôvodu zákonom stanovených zmien, ktorými sú zmluvné strany viazané. |
Dodávateľ bude k cenám uvedeným v cenníku účtovať DPH v zmysle zákona č. 222/2004 o dani z pridanej hodnoty. |
Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť cenu za poskytované služby v rámci dohodnutého predmetu zmluvy na základe mesačného vyúčtovania dodávky plnenia poskytovateľom formou faktúry. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti uvedené v ustanovení § 71 ods. 2 zákona č. 222/2004 o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
Dodávateľ vystaví faktúru za príslušný kalendárny mesiac do 10 dní nasledujúceho kalendárneho mesiaca. |
Lehota splatnosti faktúry je účastníkmi zmluvy dohodnutá na 90 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra je zaplatená včas, ak je cena poskytnutého plnenia pripísaná v prospech účtu poskytovateľa najneskôr v deň dohodnutej splatnosti faktúry. |
Zmluvné strany sa dohodli na recipročných sankciách u oboch účastníkov zmluvy s poukazom na omeškanie s peňažným plnením (úrok z omeškania): |
-vo výške zákonných úrokov z omeškania |
-a vo výške 0,05% denne z hodnoty omeškaného vecného plnenia vyplývajúceho zo záväzkov dodávateľa a z dôvodov okolností na jeho strane (zmluvná pokuta). |
Dodávateľ garantuje dodávku zmluvných služieb za nezmenených obchodných podmienok aj v prípade poruchy – výpadok prevádzkyschopnosti dodávateľa a to formou zabezpečenia náhradného plnenia u svojho obchodného partnera, pri dodržaní podmienok rovnakej ceny služieb, pracieho a manipul.cyklu |
Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať pranie bielizne v súlade s platnými odbornými normami a hygienickými štandardmi vzťahujúcimi sa na ústavné zdravotnícke zariadenia (nemocnice) podľa osobitných všeobecne záväzných právnych predpisov. |
Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet zmluvy bude vykonaný podľa podmienok dohodnutých v tejto Zmluve, v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov vzťahujúcich sa k predmetu tejto Zmluvy. |
Objednávateľ je povinný pri preberaní vypratej bielizne skontrolovať, či nedošlo k jej poškodeniu, skontrolovať kvalitu prania a prekontrolovať počet kusov bielizne. V prípade zistenia nedostatkov je objednávateľ povinný ihneď pri preberaní bielizne tieto nedostatky reklamovať u dodávateľa. |
Dodávateľ je povinný oprávnenú reklamáciu vybaviť do 2 pracovných dní od podania písomnej reklamácie. |
V prípade straty alebo poškodenia bielizne poskytovateľom mu vzniká voči objednávateľovi povinnosť náhrady vzniknutej škody v plnej výške. |
Aj pred uplynutím predpokladanej doby trvania zmluvného vzťahu je možné zmluvu jednostranne vypovedať ktorýmkoľvek účastníkom v lehote troch mesiacov ku koncu kalendárneho štvrťroka. |
Tým nie je dotknuté právo strán ukončiť zmluvný vzťah dohodou. Dohoda o zániku zmluvy musí mať písomnú formu a musí byť podpísaná oprávnenými zástupcami účastníkov. |
Účastníci zmluvy sa dohodli, že práva a povinnosti, ktoré sú predmetom záväzkov účastníkov dohodnutých v obsahu tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhého účastníka zmluvy. |
Požaduje sa predložiť : v uzatvorenej obálke označenej heslom „ Pranie„ – na adresu objednávateľa, v lehote najneskôr do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy : |
- Predloženie platného rozhodnutia príslušného regionálneho úradu verejného zdravotníctva o povolení na prevádzku práčovne - originál, alebo úradne osvedčená kópia. |
- Dodávateľ predloží zoznam dopravných prostriedkov ,ktoré budú zabezpečovať odvoz a dovoz nemocničného prádla, tak aby spĺňali požiadavky § 8 Vyhlášky MZ SR 553/2007 Z.z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o požiadavkách na prevádzku zdravotníckych zariadení z hľadiska ochrany zdravia. |
Zoznam bude podpísaný dodávateľom, alebo osobou oprávnenou konať v danej veci za dodávateľa- originál, alebo úradne osvedčená kópia |
- Predloženie osvedčenia o odbornej spôsobilosti zodpovedného zamestnanca na prácu s dezinfekčnými prípravkami na profesionálne použitie v zmysle zákona č.355/2007 Zz– originál, alebo úradne osvedčená kópia. |
- Platný prevádzkový poriadok práčovne schválený príslušným regionálnym úradom verejného zdravotníctva, s harmonogramom striedania dezinfekčných prostriedkov - originál, alebo úradne osvedčená kópia. |
Dodávateľ predloží zoznam techniky ktorou bude poskytovať službu ktorá je predmetom tejto zákazky a požadovanej technológie dezinfekcie kontaminovaného prádla: |
- zariadenie na žehlenie na požadovanú kapacitu vypranej bielizne |
- zariadenie na pranie na požadovanú kapacitu vypranej bielizne |
Zoznam bude podpísaný dodávateľom, alebo osobou oprávnenou konať v danej veci za dodávateľa - originál, alebo úradne osvedčená kópia. |
Certifikáty ISO: ISO 9001 systém riadenia kvality, ISO 14001 systém riadenia environmentálneho manažérstva, |
Zoznam významných služieb. Úspešný uchádzač doloží minimálne 3 referencie z oblasti zdravotníctva za posledné 3 roky potvrdené verejnými obstarávateľmi, kde úspešne poskytoval svoje odevy. |
Práva a povinnosti strán, ktoré nie sú dohodnuté v obsahu tejto zmluvy sa riadia príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávku voči objednávateľovi podľa § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým by došlo k postúpeniu pohľadávky dodávateľa v rozpore s touto dohodou je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. |
Ľ. štúra 388/3, Ilava, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika
01.10.2024 00:00 — 30.09.2025 23:59
1,00 Kompletná dodávka v zmysle OF
80 000,00
80 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
24.09.2024 09:17
27.09.2024 10:00
27.09.2024 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.09.2024 09:43 - Vstupná ponuka | 80 000,00 | € | Cena bez DPH |
27.09.2024 09:43 - Najvýhodnejšia ponuka | 80 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: