• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.09.2024 11:02
  •    Predkladanie ponúk
    01.10.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.10.2024 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.10.2024 09:50

Detail zákazky Z20248140

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.09.2024 11:02
  •    Predkladanie ponúk
    01.10.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.10.2024 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.10.2024 09:50

Základné údaje

Z20248140

OF-293816

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9835907

Objednávateľ

37910337

Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika

Demänová 393, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK

Dodávateľ

36827631

AVIR, s.r.o.

Záhumenice 15, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Obnova predplatného Adobe Creative Cloud CC All Apps MP ML

Adobe Creative Cloud CC All Apps MP ML, obnova predplatného

  • 72260000-5 - Služby súvisiace so softvérom

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Adobe CC All Apps MP ML (+CZ) EDU ENT RENEWAL L-3 50-99 (12 months)
Funkcia
Grafický softvér
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Adobe CC All Apps MP ML (+CZ) EDU ENT RENEWAL L-3 50-99 (12 months) ks 10
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ je povinný do 7 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy písomne predložiť Objednávateľovi kontaktné údaje osoby oprávnenej rokovať vo veciach plnenia zmluvy.
Dodávateľ je povinný poskytnúť Objednávateľovi, na základe jeho požiadavky, softvérovú podporu na 12 mesiacov.
Adresa na dodanie elektronickej licencie bude poskytnutá zmluvnému Dodávateľovi.
Do 3 pracovných dní po zverejnení zmluvy dodať rozpis cien jednotlivých komodít.
Ak bude zistené, že tovar nezodpovedá zadanej technickej špecifikácii predmetu zákazky, Objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať. Tovar/služba bude odobratá na základe objednávky vystavenej Objednávateľom.
V súlade s čl. VIII bod 8.2 platných Obchodných podmienok elektronickej platformy môže Dodávateľ zaslať licenčný súbor spolu s prihlasovacími údajmi na dohodnutú e-mailovú adresu Objednávateľa aj pred termínom vyplývajúcim zo zmluvy.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dodanie v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodať celé plnenie riadne a včas podľa zmluvy je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05% ceny plnenia denne.
Právo na vystavenie faktúry a zaplatenie ceny za dodávku vzniká Dodávateľovi potvrdením Adobe o obnove licencie na ďalšie obdobie.
Úhrada sa vykoná platobným príkazom do 30 dní po doručení odsúhlasenej faktúry.
Objednávateľ je oprávnený faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť Dodávateľovi v prípade, že neobsahuje všetky vyššie uvedené náležitosti daňového dokladu, za účelom jej doplnenia alebo opravy. V takom prípade nová lehota začne plynúť doručením opravenej faktúry Objednávateľovi.
Objednávateľ neposkytuje finančný preddavok Dodávateľovi.
Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť pokutu v prípade oneskoreného odovzdania dodávky Objednávateľovi vo výške 0,05 % z ceny dodávky za každý deň omeškania.
Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie Objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Demänová 393, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

04.10.2024 07:00 — 10.12.2024 15:00

1,00 zákazka

2 629,00

2 190,00

Je potrebné uviesť údaje o rozsahu služieb uvedených v objednávkovom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.09.2024 11:02

01.10.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.10.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 429
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.09.2024 12:15 - Vstupná ponuka 2 388,00 € Cena s DPH
27.09.2024 12:15 - Najvýhodnejšia ponuka 2 388,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS