• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.09.2024 10:55
  •    Predkladanie ponúk
    01.10.2024 08:00
  •    Zrušenie zákazky
    01.10.2024 08:03

Detail zákazky Z20248137

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.09.2024 10:55
  •    Predkladanie ponúk
    01.10.2024 08:00
  •    Zrušenie zákazky
    01.10.2024 08:03

Základné údaje

Z20248137

OF-293817

zrušená

Objednávateľ

37910337

Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika

Demänová 393, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Obnova predplatného AutoCAD LT - najnovšie verzie

AutoCAD LT, obnova predplatného

  • 72260000-5 - Služby súvisiace so softvérom

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. AutoCAD LT Annual Sub. Renewal
Funkcia
AutoCAD LT Annual Sub. Renewal pre 2 používateľov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
AutoCAD LT Annual Sub. Renewal ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kategória: AutoCAD LT
Typ licencie: Predĺženie existujúcej licencie / subscription o 1 rok
Spôsob licencovania: Obnova predplatného
Dĺžka predplatného: 12 mesiacov
Operačný systém: Windows, macOS
Dodanie: Elektronicky e-mailom
Jazyková verzia: ENG, CZ
Určenie: Vhodné pre štátnu správu.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ je povinný do 7 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť Objednávateľovi doklad preukazujúci, že je podľa obchodného alebo iného registra oprávnený dodať predmet zákazky.
Po schválení vlastného návrhu plnenia zo strany Objednávateľa, Dodávateľ predloží e-mailom najneskôr do 3 pracovných dní od doručenia schválenia vlastného návrhu plnenia: - pre všetky položky rozpis jednotkových cien bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je Dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre); - prepočet celkovej zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien. Prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH musí byť v súlade s cenou uvedenou v zmluve.
Jednotková cena zahŕňa všetky náklady Dodávateľa spojené s realizáciou zákazky.
Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov.
Licenčný súbor spolu s prihlasovacími údajmi Dodávateľ zašle kontaktnej osobe Objednávateľa najneskôr do 7 dní od doručenia objednávky.
V zmysle Obchodných podmienok elektronickej platformy (ďalej len "OPEP") je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred OPEP, obchodnými podmienkami Dodávateľa a cenníkmi Dodávateľa.
Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje.
Dodávateľ sa zaväzuje, že všetky informácie a doklady, s ktorými bude oboznámený v priebehu účinnosti tejto Zmluvy, nebudú použité na akýkoľvek iný než zmluvný účel a nebudú oznámené tretej osobe.
Informácie, o ktorých sa dozvedel počas trvania tejto Zmluvy sú predmetom obchodného tajomstva Objednávateľa a sú to dôverné informácie. Dodávateľ ich nesmie zverejniť alebo prezradiť.
Zároveň sa zmluvné strany zaväzujú, že sa zdržia akéhokoľvek konania, ktoré by mohlo byť zo strany tretích osôb považované za nemorálne, v rozpore s dobrými mravmi a v rozpore s obchodnou etikou.
Zároveň sa Dodávateľ zaväzuje nepoužiť meno Objednávateľa za účelom marketingu a propagácie, či na reklamné účely bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa, s výnimkou podkladov na predloženie ponuky a spracovanie verejných súťaží, ktorých jednou z podmienok je predloženie referenčných ponúk.
Komunikácia medzi Dodávateľom a Objednávateľom musí byť realizovaná elektronicky. Prípadné ústne dohody musia byť následne potvrdené elektronicky. Dodávateľ oznámi kontaktnú osobu poverenú na komunikáciu s kontaktnou osobou Objednávateľa do 2 pracovných dní od uzavretia Zmluvy.
Dodávateľ je v čase uzavretia Zmluvy zapísaný v Registri partnerov verejného sektora vedeného Ministerstvom spravodlivosti SR, ak jeho plnenia prekračujú zákonom ustanovené finančné limity.
Nedodržanie predchádzajúcich povinností sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy a má za následok odstúpenie Objednávateľa od Zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie Dodávateľovi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Demänová 393, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

04.10.2024 07:00 — 10.12.2024 15:00

1,00 zákazka

1 044,00

870,00

Je potrebné uviesť údaje o rozsahu služieb uvedených v objednávkovom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.09.2024 10:55

01.10.2024 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.10.2024 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 428
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS