• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.09.2024 12:42
  •    Predkladanie ponúk
    26.09.2024 13:00
  •    Zrušenie zákazky
    26.09.2024 13:03

Detail zákazky Z20248112

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.09.2024 12:42
  •    Predkladanie ponúk
    26.09.2024 13:00
  •    Zrušenie zákazky
    26.09.2024 13:03

Základné údaje

Z20248112

OF-293382

zrušená

Objednávateľ

31822665

Centrum sociálnych služieb - LIPOVEC

Školská 806/3, Horné Srnie, 91442, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mobilná multisenzorická zostava

vozík, optické, vlákno, CD, LED projektor

  • 37480000-6 - Strojové vybavenie alebo prístroje na voľný čas
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mobilná multisenzorická zostava
Funkcia
Mobilná senzorická zostava rozvíja zrak. sluch a čuch
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Mobilný vozík ks 1
Svetelný zdroj s optickými vláknami 100 x 2 m ks 1
Bublinkový valec 80 x 10 cm ks 1
LED projektor ks 1
Obrázkový kotúč s tekutinou ks 1
Prenosný CD prehrávač s USB ks 1
CD ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmery mobilnej senzorickej zostavy 70x79x110  cm
Batérie Súčasťou dodania budú: 2x batérie typu C, 8x batérie typu AA a 3x batérie typu AAA
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Cenu je potrebné uviesť vrátane dopravy na miesto plnenia zákazky, montáže, naloženia, vyloženia, inštalácie a zaškolenia personálu
Pre prípad nedodržania podmienok tejto zmluvy dohodli zmluvné strany nasledovné zmluvné pokuty a sankcie: a) za omeškanie predávajúceho s dodaním predmetu kúpy pokuta vo výške 0,2% z hodnoty predmetu kúpy za každý deň z omeškania. Zaplatením zmluvnej pokuty nezaniká nárok kupujúceho na prípadnú náhradu škody. b) v prípade omeškania so zaplatením faktúry, môže predávajúci kupujúcemu fakturovať úrok z omeškania vo výške 0,2% z dlžnej čiastky za každý deň omeškania. Za deň úhrady sa považuje dátum odpisu príslušnej čiastky z účtu kupujúceho.
Nedodržanie akéhokoľvek bodu technickej špecifikácie z uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky, objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy.
Záručná doba 24 mesiacov
Požadujeme predložiť prospektový materiál, ktorý musí obsahovať presný typ výrobku, názov výrobku, názov výrobcu a popis všetkých funkcií a technických parametrov ponúkaného produktu tak, aby na základe nich mohol verejný obstarávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných technických vlastností, parametrov a hodnôt.
Pokiaľ objednávateľ zistí rozdiel medzi špecifikovaným a ponúkaným výrobkom nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy.
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť a odstúpiť od zmluvy
Splatnosť faktúry požadujeme 60 kalendárnych dní od doručenia faktúry

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Školská 806/3, Horné Srnie, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

21.10.2024 00:00 — 21.11.2024 00:00

1,00 celok

5 490,00

4 575,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.09.2024 12:42

26.09.2024 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.09.2024 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 119
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.09.2024 11:28 - Vstupná ponuka 5 490,00 € Cena s DPH
26.09.2024 11:28 - Najvýhodnejšia ponuka 5 490,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS