35555777
Správa ciest Košického samosprávneho kraja
Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK
31559123
KSR - Kameňolomy SR, s.r.o.
Neresnícka cesta 3, Zvolen, 96001, SVK
1. Kamenivo na posyp ciest - Moldava nad Bodvou
Drvený kameň, kamenivo, materiál na zimnú údržbu ciest, kamenivo na posyp
Tovar, Služba
1. Kamenivo na posyp ciest
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup kameniva na zimný posyp ciest vrátane dopravy a vyloženia do miesta dodania, s odberom podľa priebežných mailových objednávok obstarávateľa. |
Prírodné drvené kamenivo na zimný posyp ciest – požadované frakcie: frakcia 4/8 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Druh/frakcia kameniva: prírodné drvené kamenivo na zimný posyp ciest, frakcia: 4/8 | tona | 600 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
a) pevnosť: | - podľa skúšky otĺkovosti (max. 50 %) s požiadavkou na minimálnu „drviteľnosť“ (8 - 9 %), odolnosť proti mrazu - (min. 5 cyklov) |
b) pevnosť: | - podľa skúšky mrazuvzdornosti s určením počtu cyklov (podľa počtu cyklov záporných a kladných teplôt v konkrétnej oblasti) prípadne skúšky na nasiakavosť (max. 3 %) |
c) objemová hmotnosť: | min. 2000 kg/m3 - odporúča sa používať len hutné kamenivo min. 2000 kg/m2 |
d) tvarovosť: | - doporučený tvarový index 3 a väčší (kubický tvar zŕn) |
e) zrnitosť: | - požiadavka na minimalizáciu obsahu podsitných fraktúr: Podiel zŕn do 1 mm: max do 5% váhy |
f) neprípustné: | - dodávať drvený riečny štrk. |
g) požiadavka na kvalitu: | Kamenivo musí spĺňať požiadavky STN EN v zmysle katalógových listov pre kamenivo:KLK 1/2021, kapitola V , vydaných Ministerstvo dopravy SR, sekcia cestnej dopravy a pozemných komunikácií zo 09/2021 |
Názov |
1. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to na dobu 12 (dvanásť) mesiacov. |
2. Dodávateľ musí spĺňať podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) k momentu uzavretia dohody. |
3. Miesto plnenia - Moldava nad Bodvou |
4. Objednávateľ požaduje dodanie predmetu plnenia vrátane dopravy na miesto plnenia. Cena za naloženie, dopravu na miesto plnenia, vyloženie v mieste plnenia bude zahrnutá v jednotkovej cene predmetu plnenia. |
5. Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet plnenia: |
5. a) podrobný rozpis ocenenej položky v rozsahu uvedenom v prílohe č. 1 Technická a cenová špecifikácia, s uvedenými kontaktnými údajmi pre zadávanie objednávok, potvrdená dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa). V prílohe č. 1 Technická a cenová špecifikácia, musí byť ocenená každá položka vyšpecifikovaná objednávateľom. Jednotkové ceny za položky musia byť zaokrúhlené na max. dve desatinné čísla. |
5. b) Platné vyhlásenie/doklad o zhode vlastností predmetu zákazky s požiadavkami STN EN a katalógových listov pre kamenivo KLK 1/2021, kapitola V vydaných Ministerstvom dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja SR, sekcia cestnej dopravy a pozemných komunikácií zo septembra 2021 (sú uvedené na stránke Slovenskej správy ciest: www.ssc.sk) |
6. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet plnenia dodávateľ predloží: |
6. a) elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu, na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EP informuje dodávateľa o výsledku výberového konania, |
6. b) s predmetom e-mailovej správy "SÚŤAŽ - 1. Kamenivo na posyp ciest - Moldava nad Bodvou" |
6. c) vo forme farebne naskenovaných originálov vo formáte .pdf, .jpg, |
6. d) najneskôr do 3 (troch) pracovných dní odo dňa uzatvorenia rámcovej dohody prostredníctvom systému EP. |
7. Dodávateľ prehlasuje, že predmet plnenia podľa tejto dohody, nie je zaťažený právami tretích osôb. |
8. Presné vymedzenie rozsahu predmetu plnenia bude špecifikované v čiastkových písomných objednávkach, s uvedením druhu/parametra predmetu plnenia, jeho ceny, množstva a miesta dodania. |
9. Celkové množstvo predmetu plnenia je predpokladané, orientačné. Objednávateľ nie je povinný odobrať celé zazmluvnené množstvo predmetu pnenia. Objednávateľ si vyhradzuje právo na odber predmetu pnenia podľa svojich aktuálnych potrieb a finančných možností, pričom ponukové jednotkové ceny sú záväzné a maximálne. |
10. Ak dodávateľ je platiteľom dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“), navrhovanú celkovú zmluvnú cenu uvedie v zložení: navrhovaná celková zmluvná cena v EUR bez DPH, sadzba DPH a výška DPH v EUR, navrhovaná celková zmluvná cena v EUR vrátane DPH. Ak dodávateľ nie je platiteľom DPH, uvedie navrhovanú celkovú zmluvnú cenu s DPH a na skutočnosť, že nie je platiteľom DPH, upozorní v ponuke (príloha č. 1 Technická a cenová špecifikácia). |
11. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať predmet plnenia v lehote: |
11. a) do100 ton: do 2 pracovných dní odo dňa doručenia písomnej objednávky dodávateľovi, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak, |
11. b) od 101 do 200 ton: do 5 pracovných dní odo dňa doručenia písomnej objednávky dodávateľovi, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak, |
11. c) od 201 - 500 ton - do 7 pracovných dní odo dňa doručenia písomnej objednávky dodávateľovi, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak, |
11. d) nad 500 ton - do 14 pracovných dní odo dňa doručenia písomnej objednávky dodávateľovi, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
11. e) dodávateľ sa zaväzuje dodávať predmet plnenia v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 7.00 hod. do 15.00 hod. Zmluvné strany sa dohodnú na predpokladanom termíne/čase dodania tovaru min. 1 (jeden) pracovný deň vopred. |
12. Reklamácia: |
12. a) Dodávateľ zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru podľa príslušných platných technických noriem a predpisov v zmysle predložených dokladov |
12. b) Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré mal tovar v čase jeho prevzatia objednávateľom, aj keď sa vada stala zjavnou počas záručnej doby. Objednávateľ má v takomto prípade právo požadovať od dodávateľa bezplatné odstránenie vád dodaním náhradného tovaru za vadný tovar |
12. c) pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný reklamovaný predmet plnenia prevziať v mieste dodania na vlastné náklady, |
12. d) dodávateľ zabezpečí bezchybné plnenie na vlastné náklady do 2 (dvoch) pracovných dní od uplatnenia reklamácie objednávateľa, inak je dodávateľ v omeškaní. |
13. Dodávateľ nie je oprávnený dodávať tovar z iného lomu/od iného výrobcu, než od toho, ktorý je uvedený v prílohe: „Technická a cenová špecifikácia predmetu zákazky“ a zároveň predložil všetky požadované dokumenty preukazujúce vlastnosti a bezpečnosť tovaru v súlade so zákonmi/predpismi/vyhláškami a normami Slovenskej republiky a Európskej únie. |
14. a) Dodávateľ je povinný dodávať iba taký tovar, ktorý spĺňa všetky aktuálne príslušné normy, predpisy, zákony a vyhlášky; počas celej platnosti zmluvy je povinný garantovať pôvod, parametre a vlastnosti tovaru a kedykoľvek ich vie preukázať platnými dokladmi preukazujúcimi zhodu s parametrami určenými v KLK 1/2021. Zhodu vlastností kameniva použitého ako posypový materiál s vlastnosťami požadovanými KLK1/2021 musí jeho výrobca dokladať protokolmi o skúškach vykonávaných najmenej v početnosti uvedenej v tab. B.1 STN EN 13043. |
14. b) V prípade novelizácie noriem, predpisov a zákonov platí ich najnovšia/aktuálna platná verzia. Pre inertný posyp sa môže používať iba taký materiál, ktorého výluhy nezaťažujú pôdu a vodu, ktorý nezvyšuje prašnosť, pričom ho možno po zimnom období pozbierať a recyklovať. |
15. Objednávateľ si vyhradzuje právo vykonať kontrolu množstva a kvality dodaného predmetu plnenia. Dodávateľ je povinný pri ktorejkoľvek dodávke tovaru na požiadanie objednávateľa preukázať jeho vlastnosti príslušnými platnými dokladmi v zmysle KLK 1/2021 do 3 pracovných dní od doručenia žiadosti. |
16. a) Objednávateľ môže kedykoľvek požiadať o kontrolnú skúšku zhody vlastností materiálu s predloženými dokladmi o zhode vlastností predmetu zákazky s požiadavkami v KLK 1/2021 a príslušnými normami. Ak je materiál zhodný s parametrami v KLK 1/2021, je povinný znášať náklady na overenie. V opačnom prípade náklady na overenie platí dodávateľ. Ak tento materiál nespĺňa požiadavky KLK 1/2021 , nemôže byť použitý na účel, ktorý je uvedený v opise predmetu zákazky. |
16. b) Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu plnenia v prípade, ak preberaný predmet plnenia nespĺňa kvalitatívne požiadavky, ktoré sa na tovar vzťahujú v zmysle platných noriem a ostatných právnych predpisov platných v SR, alebo v zmysle tejto zmluvy a príslušnej objednávky, alebo bol tovar dodaný v rozpore s objednávkou. O odmietnutí a dôvode odmietnutia predmetu plnenia bude vyhotovený písomný záznam podpísaný obomi zmluvnými stranami. |
17. Po vizuálnom posúdení súladu doručenej vzorky predmetu plnenia s účelom jeho použitia si objednávateľ vyhradzuje právo zadať predmet plnenia na rozbor akreditovanému laboratóriu. |
18. Objednávateľ pri každom odbere predmetu plnenia požaduje vystaviť vážny lístok, ktorý bude aj s dodacím listom prílohou faktúry. |
19. Objednávateľ bude akceptovať fakturáciu len za skutočne odobratý predmet plnenia. |
20. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy: |
20. a) nedodržanie lehoty dodania predmetu plnenia, |
20. b) nedodržanie kvality/parametrov dodaného predmetu plnenia, |
20. c) nedodržanie jednotkových cien, |
20. d) nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek predmetu plnenia. |
21. V prípade predloženia dokladov, ktoré nespĺňajú podmienky a požiadavky objednávateľa je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
22. Fakturačné podmienky: |
22. a) Dodávateľ vystaví faktúru za skutočne dodané a objednávateľom prevzaté množstvo tovaru. Splnenie každej čiastkovej objednávky bude dodávateľ účtovať osobitnou faktúrou. |
22. b) Prílohou faktúry budú potvrdené oboma zmluvnými stranami vážne lístky a dodací list. |
22. c) Objednávateľ neposkytuje finančný preddavok, ani zálohu na plnenie zmluvy. |
22. d) Lehota splatnosti faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi a musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. |
22. e) V prípade, ak faktúra neobsahuje všetky náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený do dátumu splatnosti túto faktúru vrátiť za účelom doplnenia alebo opravy. Nová lehota splatnosti začne plynúť doručením opravenej faktúry. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Košické Olšany 213, Moldava nad Bodvou, Košice - okolie, Košický, Slovenská republika
12
600,00 tona
14 827,50
14 827,50
Dodávateľ vyplní a predloží Prílohu: 1. Technická a cenová špecifikácia _ Moldava n.Bodvou.xlsx
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
20.09.2024 15:52
26.09.2024 10:00
26.09.2024 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.09.2024 13:26 - Vstupná ponuka | 14 820,00 | € | Cena bez DPH |
25.09.2024 13:26 - Najvýhodnejšia ponuka | 14 820,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: