• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.09.2024 11:24
  •    Predkladanie ponúk
    26.09.2024 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    26.09.2024 14:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.09.2024 14:20

Detail zákazky Z20248018

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.09.2024 11:24
  •    Predkladanie ponúk
    26.09.2024 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    26.09.2024 14:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.09.2024 14:20

Základné údaje

Z20248018

OF-293617

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9816384

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

46870733

MAAD.sk, s.r.o.

Dunajská 1645/10, Košice, 04001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pamätné plakety

plaketa

  • 18512000-1 - Mince a medaily
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pamätná plaketa v kazete
Funkcia
plaketa s gravírovaním uložená v kazete slúžiaca na reprezentáciu objednávateľa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
šírka plakety mm 230
výška plakety mm 180
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál plakety plast, prípadne kov
farba plakety strieborná
gravírovanie čiernou farbou, logo a text dodaný objednávateľom
rozmery kazety 280 x 210 mm, hrúbka zatvorenej kazety 15 mm
farba kazety modrá
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Objednávateľ poskytne podklady pre gravírovanie (logo objednávateľa a text) elektronicky (e-mailom) najneskôr do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy
Požaduje sa, aby dodávateľ doručil objednávateľovi na pripomienky grafický náhľad gravírovania plakety v elektronickej podobe na e-mailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto zmluvy
Objednávateľ požaduje vyhotoviť faktúru v 2 výtlačkoch ak faktúra slúži zároveň ako dodací list
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek bez DPH aj s DPH a adresu miesta plnenia. V jednotkovej cene tovaru musia byť zahrnuté všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy
Objednávateľ požaduje  vyrozumieť o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu minimálne 1 deň pred dodaním. Požaduje sa doručenie tovaru počas pracovných dní v čase od 7:00 do 14:00
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

393, Demänová, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

01.10.2024 07:36 — 05.11.2024 07:36

20,00 ks

493,99

411,66

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.09.2024 11:24

26.09.2024 13:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.09.2024 13:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 147
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.09.2024 13:18 - Vstupná ponuka 493,98 € Cena s DPH
26.09.2024 13:18 - Najvýhodnejšia ponuka 493,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS