30844789
Národná banka Slovenska
Imricha Karvaša 1, Bratislava - Staré Mesto, 81325, SVK
52577465
brainit.sk, s. r. o.
Veľký Diel 3323, Žilina, 01008, SVK
ORACLE JAVA SE - podpora
Technická podpora, Oracle Java SE Universal Subscription
Služba
1. Technická podpora pre súčasne používané licencie Oracle Java SE Universal Subscription to Public Sector
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky/zmluvy je zabezpečenie technickej podpory pre súčasne používané Java produkty v rámci predplatného ORACLE Java SE Universal Subscription na obdobie 12 mesiacov, ktorá nahrádza doteraz poskytované služby predplatného ORACLE Java SE Subscription a ORACLE Java SE Desktop Subscription. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Licencie a podpora pre Oracle Java SE Universal Subscription od 1.10.2024 do 30.09.2025 | počet zamestnancov | 1 150 |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný určiť celkovú cenu tak, aby zahŕňala všetky náklady spojené s plnením zmluvy. |
2. Partner musí mať expertízu pre predaj ORACLE Java SE Universal Subscription do verejného sektora. |
3. Dodávateľ berie na vedomie, že služby sa budú považovať za poskytnute až po tom, ako budú zaregistrované na zákazníckom účte Objednávateľa vedeného v spoločnosti Oracle, pričom túto skutočnosť bude možné overiť cez zákaznícky portál spoločnosti Oracle. Dodávateľ je povinný bezodkladne po registrácii predmetných služieb informovať Objednávateľa o tejto skutočnosti e-mailom. |
4. Zmluvné strany sa dohodli a výslovne súhlasia s tým, že Dodávateľ bude zasielať len elektronické faktúry z e-mailovej adresy Dodávateľa, ktorú oznámi Objednávateľovi v zmysle bodu 10. Osobitných požiadaviek na plnenie na e-mailovú adresu Objednávateľa určenej na fakturáciu vo formáte PDF. Dodávateľ vyhlasuje, že má výlučný prístup k e-mailovej adrese určenej na fakturáciu. Zmluvné strany sú oprávnené zmeniť e-mailové adresy, a to len písomne s uvedením novej e-mailovej adresy. |
5. Elektronická faktúra musí spĺňať všetky náležitosti faktúry podľa § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Dodávateľ nie je povinný podpísať elektronickú faktúru zaručeným elektronickým podpisom. |
6. Za deň doručenia elektronickej faktúry Objednávateľovi sa považuje deň odoslania elektronickej faktúry na adresu určenú na fakturáciu. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade pochybností sa elektronická faktúra považuje za doručenú uplynutím troch pracovných dní odo dňa preukázateľného odoslania elektronickej faktúry Objednávateľovi prostredníctvom elektronickej pošty na e-mailovú adresu určenú na fakturáciu. |
7. Ak Objednávateľ elektronickú faktúru v obvyklej dobe jej doručenia nemá doručenú na e-mailovú adresu určenú na fakturáciu je jeho povinnosťou nahlásiť túto skutočnosť bez zbytočného odkladu na kontaktný e-mail Dodávateľa. V tomto prípade je Dodávateľ povinný doručiť Objednávateľovi faktúru v listinnej podobe na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy. |
8. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
9. Dodávateľ je povinný najneskôr do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy písomne stanoviť oprávnenú osobu pre účely jednania vo vzájomnom styku zmluvných strán vo veciach podľa tejto zmluvy. Zmena oprávnenej osoby musí byť zaslaná druhej zmluvnej strane formou doporučeného listu podpísaného štatutárnym orgánom Dodávateľa najneskôr 7 pracovných dní pred vykonaním zmeny. |
10. Dodávateľ je povinný najneskôr do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy písomne informovať Objednávateľa o platných telefónnych číslach, adresách elektronickej pošty, prihlasovacích údajoch na zákaznícky portál spoločnosti Oracle a o e-mailovej adrese určenej na fakturáciu v zmysle bodu 4., na ktorých môže Objednávateľ požadovať poskytnutie služieb v zmysle tejto zmluvy. Zmeny uvedených informácií musia byť zaslané druhej zmluvnej strane na adresu sídla formou doporučeného listu podpísaného oprávnenou osobou Dodávateľa najneskôr 7 pracovných dní pred vykonaním zmien. |
11. Objednávateľ je povinný najneskôr do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy písomne stanoviť oprávnenú osobu pre účely jednania vo vzájomnom styku zmluvných strán vo veciach podľa tejto zmluvy. Zmena oprávnenej osoby musí byť zaslaná druhej zmluvnej strane na adresu sídla formou doporučeného listu podpísaného zástupcom Objednávateľa najneskôr 7 pracovných dní pred vykonaním zmeny. |
12. Objednávateľ je povinný najneskôr do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy písomne informovať Dodávateľa o platných telefónnych číslach, adresách elektronickej pošty a o e-mailovej adrese určenej na fakturáciu v zmysle bodu 4., prostredníctvom ktorých môže Dodávateľ komunikovať s Objednávateľom pri plnení služieb v zmysle tejto zmluvy. Zmeny uvedených informácií musia byť zaslané druhej zmluvnej strane na adresu sídla formou doporučeného listu podpísaného oprávnenou osobou Objednávateľa najneskôr 7 pracovných dní pred vykonaním zmien. |
13. Dodávateľ má v momente uzavretia zmluvy zapísaných v registri partnerov verejného sektora konečných užívateľov výhod, ak jeho plnenia prekračujú zákonom ustanovené finančné limity. V opačnom prípade podľa článku IV. bodu 4.4 Obchodných podmienok elektronickej platformy časť 2. (verzia 1.2 účinná odo dňa 03.11.2022) (ďalej len „OPEP“) zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. Ak k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy je Objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť v zmysle článku XVIII bodu 18.2 písm. w) OPEP. |
14. Porušenie povinnosti podľa bodu 1., 2., 3., 4., 5., 7., 8., 9. alebo 10. osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany Dodávateľa. |
Imricha Karvaša 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
02.10.2024 00:01 — 30.09.2025 23:59
1,00 predmet zákazky ako celok
172 655,25
172 655,25
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
19.09.2024 15:45
26.09.2024 15:50
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.09.2024 17:05 - Vstupná ponuka | 172 000,00 | € | Cena bez DPH |
26.09.2024 15:49 - Najvýhodnejšia ponuka | 151 225,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: