• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.09.2024 12:48
  •    Predkladanie ponúk
    24.09.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.09.2024 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.09.2024 10:55

Detail zákazky Z20247996

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.09.2024 12:48
  •    Predkladanie ponúk
    24.09.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.09.2024 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.09.2024 10:55

Základné údaje

Z20247996

OF-293688

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9803905

Objednávateľ

00738409

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Kpt. Nálepku 1, Prešov, 08113, SVK

Dodávateľ

44857187

CORA GASTRO s.r.o.

Štefánikova 5867/74, Poprad, 05801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Inventár stravovacích zariadení

drobno kuchynský materiál, vybavenie kuchyne, príbory

  • 39220000-0 - Kuchynské zariadenie, domáce potreby a potreby pre domáce hospodárstvo a dodávky pre stravovacie zariadenia
  • 39221000-7 - Kuchynské vybavenie
  • 39221100-8 - Kuchynské potreby
  • 39241120-0 - Kuchynské nože
  • 39241110-7 - Jedálenské nože
  • 39221200-9 - Jedálenské potreby
  • 39240000-6 - Príbor
  • 39221120-4 - Šálky a poháre
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kuchynský materiál
Funkcia
Vybavenie kuchyne a jedálne
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Servítky - biela 100% celulóza, 1 vrstvové rozmer 33x33cm/135g/1 bal ks 600
Hrnček nerezový  0,4 l ks 500
Príborový, jedálensky nôž, nerezový, hrúbka materiálu 2mm ks 140
Príborová, jedálenská vidlička, nerezová hrúbka materiálu 2 mm ks 140
Príborová jedálenská lyžica, nerezová hrúbka materiálu 2 mm ks 140
Tanier polievkový min. 23 cm ks 70
Tanier plytký priemer min. 25 cm ks 70
Misa zaoblená antikorová, vrchný priemer 15,8 cm, objem  0,7 l ks 250
Drôtka 40 g/ks, nepoškriabe,nehrdzavie a čistí účinne ks 700
Konferenčná oceľová termoska s chlopňou 1 l ks 3
Panvica Ø 280 MM Nepriľnavá panvica 28 cm. Trojvrstvý teflónový povlak odolný na poškrabanie chráni pred priľnutím. Dobre a rýchlo rozvádza teplo po celej ploche. Panvica má rukoväť vyrobenú z epoxidovej ocele. ks 6
Tefal Ingenio škrabka K2071014 resp. ekvivalent ks 19
Nôž kuchynský SANTOKU , nerezová oceľ, protišmykové uchytenie,  dĺžka čepele 20- 25 cm, Viktorinox resp. ekvivalent ks 8
Igelitová taška s nosnosťou min. 5kg,  extra silná 25+12x47cm , bal/100ks bal 50
Mikroténové tašky 200ks/rolka rolka 280
Utierka univerzalna špongiová  rozmer18x15,5 cm ,  10 ks/bal. bal 80
Sitko extra jemné priemer cca. 20 cm zosilnený okraj ks 6
Hrniec vysoký s pokrievkou, priemer: cca. 20 cm, objem: 5 l. Vyrobený z nerezovej ocele, vhodný pre indukčnú varnú dosku ks 2
Fólia potravinárska Šírka fólie 450mm x300m ks 24
Hubka Tvarovaná, jedná strana drôtenka 15x6x4cm 10ks/bal bal 100
Varecha obracačka plochá z bukového dreva. Dĺžka varechy je 31 cm ks 7
Nerezové padlo na miešanie cca.130 -140 cm ks 2
Cedník 32 dvojručný, Priemer : 32cm dĺžka rúčky : 60cm ks 3
Vzorkovnica, Sklenená fľaša s uzáverom na odber vzoriek jedál 100 g ks 20
Brúsny kameň určený na brúsenie nožov . Kameň je obojstranný, na jednej strane so zrnitosťou 120 a na druhej strane so zrnitosťou 600. Rozmery: 5 x 20 cm, ks 4
Pohár sklenený , objem 0,22 l ks 100
Jednorázová zástera na jedno použitie biela 80 x 125 cm (PE)  50ks/bal bal 50
Príručný manipulačný vozík na prepravu tovaru "rozmer: 995x700x1000mm(šxhxv) nosnosť: min. 350kg, plošinový prevedenie: drevo/lakovaný kov, 4 kolieska" ks 2
Džbán sklenený  2l ks 8
Alobal  – hliníková fólia extra silná 20m šírka 30 ks 8
Drevené špajle 30cm. 100ks/bal bal 7
Odšťavovač na spracovanie citrusov plastový. Jednoduchá údržba a čistenie. Kapacita nádoby 0,3l. ks 1
Ocielka na nože , Povrch tvoria mikrokryštalické diamanty, dĺžka 25 cm ks 2
Špáradla Hygienický balené 65mm 1000ks/bal bal 15
Perforovaná obracačka ks 4
Vidlička veľká - vidlica kuch.nerez/UH MASTER 30 cm ks 3
Odpeňovačka priem. 200 mm ks 5
Naberačka na polievku ks 15
Stolový mixér priestranný - nádoba mixéra má veľkú polykarbonátovú nádobu s objemom 2 litre, nože z nehrdzavejúcej ocele . Nastaviteľná - rýchlosť mixéra od 17 000 do 24 500 otáčok za minútu pre rôzne nápoje alebo pokrmy, príkonom min.1500 W ks 1
Polyetylenové rukavice trhacie bal.100ks bal 200
Nôž na zeleninu 6cm plast. farebná rúčka ks 15
Štvorhranné strúhadlo s pevným držadlom 23cm ks 2
Lis na cesnak ks 2
Dóza obj. 1L, 2 dielna plastová, vyrobená z materiálu vyhovujúcemu požiadavkám na skladovanie potravín, ktoré zahŕňajú plnenie  za tepla alebo zahriatie až na teplotu T, kde 70°≤T≤100° max po dobu t =120/2((T-70)/10) minút, po ktorých následuje dlhodobé skladovanie pri izbovej teplote alebo v chladenom stave. Musí spĺňať podmienky pre opakované  použitie a skladovanie všetkých druhov potravín použité simulanty: A,B, D2 podľa platnej legislatívy- povinné doloženie certifikátov ( príloha č. 1) ks 160
Ochranné rukavice do kuchyne extra hrubé 2 ks/par, dĺžka 30 cm, teplotná odolnosť do 350 °C /pekárske/ pár 8
Ručný tlakový postrekovač potravinársky 1l s tlakovacou pumpou, možnosť postreku v akomkoľvek sklone postrekovača – 360° ks 4
Naberačka na ryžu plastová-  UH 50ml/6,5 cm dĺžka 18,5cm WW ks 6
Liatinová panvica na steak 24x24cm z ťažkej čiernej liatiny s pevnou drevenou rúčkou ks 2
Masívna panvica na palacinky z nehrdzavejúcej ocele a vysoko odolným antiadhéznym povlakom. Panvica má nízky okraj, priemer 26cm. ks 4
Koliesko na zemiaky ks 8
Tlakový kastrol 15l, Profesionálny inventár. ks 1
Mašlovačka silikónová, dĺžka 27cm, šírka hrotu 4,6cm ks 6
Kastrol - rajnica nezerová, hrniec s ručkou - Ø 160 mm - Výška: 110 mm, 2,2 litra ks 5
Kliešte servirovacie 250 mm ks 4
Košík na chlieb.  vyrobený z umelého ratanu. Zvlášť pevná konštrukcia, stohovateľný, umývateľný. rozm. cm 28x16x8,5 (príloha č. 2) ks 10
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 2 dní od uzavretia zmluvy
Dodanie tovaru bude na dve miesta, tovar bude rozdelený podľa objednávky na dve faktúry
Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa, sklad všeobecného materiálu v pracovných dňoch čase od 8. 00 do 14. 00 hod.
Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cena bez DPH, jednotkovú cena s DPH, sadzbu DPH, celková cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH).
V prípade dodania ekvivalentu sa ekvivalentom rozumie výrobok so zložením, vlastnosťami a koncentráciou jednotlivých zložiek ako má požadovaný výrobok/tovar v rovnakej alebo lepšej kvalite podľa techn. špecifikácie, čo je dodávateľ povinný preukázať.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej alebo lepšej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne najneskôr však do 2 dní od doručenia reklamácie
Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávky kupujúceho a potvrdeného dodacieho listu
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Obstarávateľ si vyhradzuje právo žiadať certifikáty a technické listy na vybrané položky, z dôvodu kontroly technickej špecifikácie produktov, dodaných výrobkov.
V prípade dodania ekvivalentu žiadame pred dodaním tovaru kontaktovať objednávateľa ohľadom dodania vzorky ekvivalentu, a schváleniu dodaného ekvivalentu,
V prípade dodania ekvivalentu si objednávateľ vyhradzuje právo dať daný ekvivalent na chemický a technický rozbor výrobku, v prípade nedodržania požadovaných hodnôt u dodaného tovaru bude dodávateľ povinný zaplatiť rozbor a poskytnúť požadovaný tovar.
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej vystavenia.
Trvanie rámcovej dohody je od 1.10.2024 - 31.3.2025
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kpt. Nálepku 1, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

6

1,00 podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky

9 341,00

7 784,17

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.09.2024 12:48

24.09.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.09.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 277
 13
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.09.2024 16:20 - Vstupná ponuka 9 000,00 € Cena s DPH
24.09.2024 08:19 - Najvýhodnejšia ponuka 8 899,90 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS