30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36448974
FECUPRAL, spol. s r.o.
Ľ. Štúra 17, Veľký Šariš, 08221, SVK
Zneškodnenie nebezpečných odpadov
Odber, odvoz, zneškodňovanie a likvidácia nebezpečných odpadov
Služba
1. Zneškodnenie nebezpečných odpadov-Odber, odvoz, zneškodňovanie a likvidácia odpadov.
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je nakladanie (t. j. zber, preprava, skladovanie, spracovanie a likvidácia) odpadov kategórie nebezpečné odpady (ďalej len "NO") v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a oplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov ( ďalej len "zákon o odpadoch"), vyhláškou MŽP SR č. 371/2015 Z. z. . ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch a v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov. |
Zhodnotenie/zneškodnenie NO pozostáva z odobratia NO zo skladu, preloženia NO do vlastných prepravných obalov dodávateľa, naloženia NO na prepravné prostriedky dodávateľa a ich prepravy, váženia, resp. merania množstva NO a vlastného zhodnotenia / zneškodnenia NO. |
Druhy odpadov označené šesťmiestnym číselným kódom a názvom skupiny, podskupiny a druhu odpadu podľa Vyhlášky MŽP SR č. 365/2015 Z. z., ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov určené na zhodnotenie/zneškodnenie NO sú uvedené nižšie: |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
číslo skupiny, podskupiny a druhu odpadu: 12 01 12 | kg | 160 | ||
číslo skupiny, podskupiny a druhu odpadu: 13 02 05 | L | 3000 | ||
číslo skupiny, podskupiny a druhu odpadu: 16 07 08 | L | 3000 | ||
číslo skupiny, podskupiny a druhu odpadu: 15 02 02 | kg | 2000 | ||
číslo skupiny, podskupiny a druhu odpadu: 15 01 10 | kg | 500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Váženie | Dodávateľ - poskytovateľ služby zabezpečí v mieste nakládky zváženie nebezpečného odpadu. |
Zber | Dodávateľ - poskytovateľ služby si zabezpečí vhodné nádoby na daný odpad. |
Nakládka | Dodávateľ - poskytovateľ služby si zabezpečí mechanizmy na naloženie, prípadne ručne s dodatočným dočistením |
Pri neodvážení NO v mieste nakládky zodpovedá odberateľ za rozdiel medzi zadaným množstvom odpadu v zmluve a skutočne odobratým množstvom. |
Názov |
Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu , zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. Odvoz odpadu bude dodávateľom vykonávaný do 21 dní odo dňa účinnosti zmluvy v čase od 07.00 h do 14.00 h len v pracovných dňoch. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Povinnou prílohou faktúry bude v prípade NO vážny lístok o odobranom množstve odpadu alebo potvrdenie o deklarovanej hmotnosti odobraného odpadu a sprievodný list nebezpečných odpadov. Vážny lístok o odobratom množstve odpadu, potvrdenie o deklarovanej hmotnosti odobraného odpadu a sprievodný list nebezpečných odpadov musia byť potvrdené podpisom objednávateľa. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí pri plnení tejto zmluvy. |
Kritériom je najnižšia cena Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Požaduje sa predložiť podrobný položkový rozpočet najneskôr do 7 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy, ktorým sa rozumie rozpis celkovej ceny za poskytnutie služby na jednotlivé položky - jednotlivé druhy odpadu podľa katalógového čísla odpadov s uvedením jednotkovej ceny za zneškodnenie / zhodnotenie za 1 kg príslušného druhu odpadu a celkovej ceny za zneškodnenie / zhodnotenie za príslušný druh odpadu. |
Požaduje sa, aby dodávateľ' mal k vykonávaniu činnosti podľa tejto zmluvy udelený súhlas vydaný príslušným orgánom štátnej správy odpadového hospodárstva, príslušné zákonom stanovené platné povolenia, potvrdenia a rozhodnutia a ako subjekt vykonávania tejto činnosti spĺňal všetky zákonom stanovené podmienky. |
Požaduje sa, aby dodávateľ' vykonával všetky činnosti v súlade so zákonom o odpadoch, vyhláškou MŽP SR Č.371/2015 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch a v súlade s príslušnými ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov. vrátane spracovania a vedenia dokumentácie a dokladov týkajúcich sa poskytovanej služby. |
Dodávateľ zabezpečuje odber odpadu vlastnými dopravnými prostriedkami (resp. vo vlastnej réžii) na vlastné náklady. Náklady za naloženie a prepravu sú zahrnuté v celkovej cene zákazky. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti podľa obchodných podmienok elektronického trhoviska doplnené o príslušný kód zhodnotenia / zneškodnenia odpadu podľa prílohy č. 1 a 2 zákona o odpadoch a názov hospodárskeho subjektu, ktorý znehodnotenie / zneškodnenie konkrétneho druhu odpadu vykonal spolu s uvedením platného čísla súhlasu s nakladaním s odpadmi. Faktúru a iné vystavené doklady doručiť v 2 výtlačkoch. |
Platba faktúrou s dobou splatnosti 30 dní od jej doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi. Na faktúre musí byť do kolonky Odberateľ uvedená adresa miesta plnenia. |
Cena služby na faktúre musí byť uvádzaná bez DPH aj s DPH. |
Požaduje sa, aby dodávateľ' doručil v 2 výtlačkoch protokol o odovzdaní a prevzatí NO. |
Pri neodvážení NO v mieste nakládky zodpovedá odberateľ za rozdiel medzi zadaným množstvom odpadu v zmluve a skutočne odobratým množstvom |
kontaktné osoby: npor. Ing. Patrik GOMBITA 0915 31 08 48, mail: patrik.gombita@mil.sk |
kpt. Nálepku 1, 075 01 Trebišov, Trebišov, Trebišov, Košický, Slovenská republika
07.10.2024 08:00 — 25.10.2024 13:00
1,00 zákazka
4 581,68
4 581,68
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.09.2024 11:05
24.09.2024 11:50
24.09.2024 12:05
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.09.2024 11:09 - Vstupná ponuka | 4 562,88 | € | Cena s DPH |
24.09.2024 10:13 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 492,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: