00397474
Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach
Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK
53252632
Octopol s.r.o.
Stará Bašta 64, Stará Bašta, 98034, SVK
Laboratórny nábytok
laboratórium, nábytok, skriňa
Tovar, Služba
|
1. Laboratórny nábytok
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| vybavenie pracoviska |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| 1. skriňa laboratórna dvojdverová šatníková s úložným priestorom | ks | 1 | ||
| rozmery - šírka | mm | 900 | ||
| rozmery - hĺbka | mm | 550 | ||
| rozmery - výška | mm | 2020 | ||
| pevná polica v hornej časti | ks | 1 | ||
| vešiaková tyč | ks | 1 | ||
| spodná polohovateľná polica | ks | 2 | ||
| 2. skriňa laboratŕona 1dvierková, hore otvorená | ks | 1 | ||
| rozmery - šírka | mm | 600 | ||
| rozmery - hĺbka | mm | 350 | ||
| rozmery - výška | mm | 2020 | ||
| polohovateľná polica v hornej časti | ks | 3 | ||
| polohovateľná polica v spodnej časti | ks | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| 1. skriňa laboratórna dvojdverová šatníková s úložným priestorom | |
| farebné prevedenie | biele/modré hrany |
| 2x dvierka bez uzamykania, kovové úchytky | áno |
| materiál | laminovaná drevotriesková doska hrúbky min.18 mm, kontaktné hrany ošetrené ABS hranou hrúbky min.2 mm |
| závesy | s možnosťou otvárania podľa voľby až do 170° |
| 2. skriňa laboratŕona 1dvierková, hore otvorená | |
| farebné prevedenie | biele/modré hrany |
| rektif.uholníky pre upevnenie do steny | áno |
| 1x dvierka v dolnej časti, bez uzamykania, kovové úchytky | áno |
| horná časť otvorená, 3x výškovo polohovateľná polica | áno |
| materiál | laminovaná drevotriesková doska hrúbky min.18 mm, kontaktné hrany ošetrené ABS hranou hrúbky min.2 mm |
| závesy | s možnosťou otvárania podľa voľby až do 170° |
| Názov |
| 1. Dodanie tovaru na miesto plnenia, je vrátane všetkých súvisiacich služieb, predovšetkým: dopravy, vykládky, vynesenia tovaru alebo zariadenia dodávateľom na miesto - do všetkých miestností určených objednávateľom, vybalenie, odstránenie a odvoz obalového materiálu a montáže na mieste určenia. |
| 2. Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii. |
| 3. Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar. |
| 4. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností ponúkaného tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
| 5. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní záväzný rozpočet na jednotlivé položky v € bez DPH, rozpis sadzby DPH a ceny v € s DPH. |
| 6. Dodávateľ je povinný v rámci plnenia zmluvy na vyzvanie kontaktnej osoby objednávateľa vykonať osobne obhliadku a presné zameranie priestorov, v ktorých bude inštalovaný nábytok, s dôrazom hlavne na určenie presnosti stavebných rozmerov a prívodov médií (hlavne elektrina, odpad). Súčasťou obhliadky je aj predloženie vzorkovníka farieb a záväzné odsúhlasenie farebného odtieňa nábytku podľa požiadavky objednávateľa. Nábytok musí byť farebne a materiálovo zosúladený s existujúcim nábytkom v určených priestoroch. |
| 7. Zameranie priestorov a prípadné akékoľvek zmeny, ktoré bude nutné urobiť tak, aby bol predmet kúpnej zmluvy dodaný na mieru podľa priestorov objednávateľa, budú súčasťou ceny. |
| 8. Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi na odsúhlasenie návrh konečného umiestnenia/rozloženia laboratórneho nábytku, vzorky dekoru a farebné prevedenie nábytku v lehote do 5 pracovných dní od realizácie obhliadky a presného zamerania priestorov. Objednávateľ a dodávateľ sa následne dohodnú na postupe a časovej následnosti plnenia. |
| 9. Až po konečnom odsúhlasení návrhu riešenia umiestnenia nábytku a dekoru nábytku, po odsúhlasení postupov a termínov plnenia pristúpi dodávateľ k realizácii dodania nábytku a súvisiacich služieb. |
| 10. Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o začatí plnenia minimálne 2 pracovné dni vopred. |
| 11. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom |
| 12. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky tovaru, ktorý nevyhovuje priestoru alebo opisu, tento tovar neprevziať. |
| 13. Záväzok dodávateľa sa považuje za splnený prevzatím tovaru po jeho montáži, inštalácii a odskúšaní. Súčasťou odovzdania tovaru budú aj doklady, dokumenty a potvrdenia podľa špecifikácie pri jednotlivých položkách predmetu zmluvy. O kompletnom dodaní tovaru zmluvné strany vyhotovia preberací protokol podpísaný poverenými zástupcami zmluvných strán. |
| 14. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie. |
| 15. Dodávateľ sa zaväzuje v priestoroch objednávateľa počas inštalácie a montáže predmetu tejto zmluvy dodržiavať právne predpisy o ochrane pred požiarmi, právne predpisy o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci ako aj ostatné právne predpisy súvisiace s dodávkou, inštaláciou a montážou predmetu tejto zmluvy. |
| 16. Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi. |
| 17. Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daň.doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF. |
| 17a.. Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy a povinné náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH. |
| 18. Záruka na tovar je najmenej 24 mesiacov. Záruka zahŕňa všetky náklady spojené so záručným servisom, vrátane nákladov súvisiacich s odovzdaním, prevzatím a dopravou reklamovaného tovaru. Lehota na prevzatie reklamovaného tovaru je 5 pracovných dní od uplatnenia písomnej reklamácie objednávateľom, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodli inak. |
| 19. Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti. |
| 20. Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa. |
| 21. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt. |
| 22. Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že navrhovaný tovar alebo predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy. |
| 23. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo nedodá tovar v zmysle technickej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy |
| 24. Nedodaním predmetu zákazky v lehote plnenia v zmysle tejto zmluvy dôjde k vzniku škody pre objednávateľa, a preto si objednávateľ nárok na náhradu škody uplatní v zmysle ustanovení OPEPu. |
| 25. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika
30.09.2024 08:00 — 18.10.2024 14:00
1,00 súbor
717,00
597,20
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.09.2024 11:02
26.09.2024 10:00
26.09.2024 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 23.09.2024 13:26 - Vstupná ponuka | 717,00 | € | Cena s DPH |
| 26.09.2024 09:22 - Najvýhodnejšia ponuka | 716,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: