• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.09.2024 11:02
  •    Predkladanie ponúk
    26.09.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.09.2024 10:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.09.2024 11:00

Detail zákazky Z20247983

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.09.2024 11:02
  •    Predkladanie ponúk
    26.09.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.09.2024 10:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.09.2024 11:00

Základné údaje

Z20247983

OF-293571

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9816357

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

53252632

Octopol s.r.o.

Stará Bašta 64, Stará Bašta, 98034, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Laboratórny nábytok

laboratórium, nábytok, skriňa

  • 39180000-7 - Laboratórny nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Laboratórny nábytok
Funkcia
vybavenie pracoviska
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1.  skriňa laboratórna dvojdverová šatníková s úložným priestorom ks 1
rozmery - šírka mm 900
rozmery - hĺbka mm 550
rozmery - výška mm 2020
pevná polica v hornej časti ks 1
vešiaková tyč ks 1
spodná polohovateľná polica ks 2
2. skriňa laboratŕona 1dvierková, hore otvorená ks 1
rozmery - šírka mm 600
rozmery - hĺbka mm 350
rozmery - výška mm 2020
polohovateľná  polica v hornej časti ks 3
polohovateľná polica v spodnej časti ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. skriňa laboratórna dvojdverová šatníková s úložným priestorom
farebné prevedenie biele/modré hrany
2x dvierka bez uzamykania, kovové úchytky áno
materiál laminovaná drevotriesková doska hrúbky  min.18 mm, kontaktné hrany  ošetrené ABS hranou hrúbky min.2 mm
závesy s možnosťou otvárania podľa voľby až do 170°
2. skriňa laboratŕona 1dvierková, hore otvorená
farebné prevedenie biele/modré hrany
rektif.uholníky pre upevnenie do steny áno
1x dvierka v dolnej časti, bez uzamykania,  kovové úchytky áno
horná časť otvorená, 3x výškovo polohovateľná polica áno
materiál laminovaná drevotriesková doska hrúbky min.18 mm, kontaktné hrany ošetrené ABS hranou hrúbky min.2 mm
závesy s možnosťou otvárania podľa voľby až do 170°
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodanie tovaru na miesto plnenia, je vrátane všetkých súvisiacich služieb, predovšetkým: dopravy, vykládky, vynesenia tovaru alebo zariadenia dodávateľom na miesto - do všetkých miestností určených objednávateľom, vybalenie, odstránenie a odvoz obalového materiálu a montáže na mieste určenia.
2. Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
3. Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar.
4. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností ponúkaného tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
5. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní záväzný rozpočet na jednotlivé položky v € bez DPH, rozpis sadzby DPH a ceny v € s DPH.
6. Dodávateľ je povinný v rámci plnenia zmluvy na vyzvanie kontaktnej osoby objednávateľa vykonať osobne obhliadku a presné zameranie priestorov, v ktorých bude inštalovaný nábytok, s dôrazom hlavne na určenie presnosti stavebných rozmerov a prívodov médií (hlavne elektrina, odpad). Súčasťou obhliadky je aj predloženie vzorkovníka farieb a záväzné odsúhlasenie farebného odtieňa nábytku podľa požiadavky objednávateľa. Nábytok musí byť farebne a materiálovo zosúladený s existujúcim nábytkom v určených priestoroch.
7. Zameranie priestorov a prípadné akékoľvek zmeny, ktoré bude nutné urobiť tak, aby bol predmet kúpnej zmluvy dodaný na mieru podľa priestorov objednávateľa, budú súčasťou ceny.
8. Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi na odsúhlasenie návrh konečného umiestnenia/rozloženia laboratórneho nábytku, vzorky dekoru a farebné prevedenie nábytku v lehote do 5 pracovných dní od realizácie obhliadky a presného zamerania priestorov. Objednávateľ a dodávateľ sa následne dohodnú na postupe a časovej následnosti plnenia.
9. Až po konečnom odsúhlasení návrhu riešenia umiestnenia nábytku a dekoru nábytku, po odsúhlasení postupov a termínov plnenia pristúpi dodávateľ k realizácii dodania nábytku a súvisiacich služieb.
10. Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o začatí plnenia minimálne 2 pracovné dni vopred.
11. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom
12. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky tovaru, ktorý nevyhovuje priestoru alebo opisu, tento tovar neprevziať.
13. Záväzok dodávateľa sa považuje za splnený prevzatím tovaru po jeho montáži, inštalácii a odskúšaní. Súčasťou odovzdania tovaru budú aj doklady, dokumenty a potvrdenia podľa špecifikácie pri jednotlivých položkách predmetu zmluvy. O kompletnom dodaní tovaru zmluvné strany vyhotovia preberací protokol podpísaný poverenými zástupcami zmluvných strán.
14. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
15. Dodávateľ sa zaväzuje v priestoroch objednávateľa počas inštalácie a montáže predmetu tejto zmluvy dodržiavať právne predpisy o ochrane pred požiarmi, právne predpisy o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci ako aj ostatné právne predpisy súvisiace s dodávkou, inštaláciou a montážou predmetu tejto zmluvy.
16. Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
17. Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daň.doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF.
17a.. Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy a povinné náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH.
18. Záruka na tovar je najmenej 24 mesiacov. Záruka zahŕňa všetky náklady spojené so záručným servisom, vrátane nákladov súvisiacich s odovzdaním, prevzatím a dopravou reklamovaného tovaru. Lehota na prevzatie reklamovaného tovaru je 5 pracovných dní od uplatnenia písomnej reklamácie objednávateľom, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodli inak.
19. Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
20. Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.
21. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt.
22. Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že navrhovaný tovar alebo predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
23. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo nedodá tovar v zmysle technickej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy
24. Nedodaním predmetu zákazky v lehote plnenia v zmysle tejto zmluvy dôjde k vzniku škody pre objednávateľa, a preto si objednávateľ nárok na náhradu škody uplatní v zmysle ustanovení OPEPu.
25. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

30.09.2024 08:00 — 18.10.2024 14:00

1,00 súbor

717,00

597,20

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.09.2024 11:02

26.09.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.09.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 256
 14
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.09.2024 13:26 - Vstupná ponuka 717,00 € Cena s DPH
26.09.2024 09:22 - Najvýhodnejšia ponuka 716,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS