• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.09.2024 13:15
  •    Predkladanie ponúk
    24.09.2024 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.09.2024 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.09.2024 08:50

Detail zákazky Z20247946

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.09.2024 13:15
  •    Predkladanie ponúk
    24.09.2024 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.09.2024 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.09.2024 08:50

Základné údaje

Z20247946

OF-293439

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9803842

Objednávateľ

37910337

Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika

Demänová 393, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK

Dodávateľ

48286621

airo, s. r. o.

Ivanská cesta 30/B, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Obnova podpory SW na ochrancu koncových bodov: Symantec Endpoint Security Complete

obnova podpory, Symantec Endpoint Security Complete

  • 72700000-7 - Služby pre počítačové siete

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Endpoint Security Complete (Includes New SES/SEP Subscription), Hybrid Subscription License with Support, Per Device, 1Y (22.11.2024 - 21.11.2025)
Funkcia
Služby spojené s aktualizáciou riešenia systému bezpečnosti pre koncové stanice (PC a NTB) a servery.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Endpoint Security Complete (Includes New SES/SEP Subscription), Hybrid Subscription License with Support, Per Device, 1Y (22.11.2024 - 21.11.2025) ks 300
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi doklad preukazujúci oprávnenie Dodávateľa poskytovať služby, ktoré sú predmetom tejto zmluvy. Z dokladu musí vyplývať, že Dodávateľ má oprávnenie na podnikanie v rozsahu vzťahujúcom sa na poskytnutie plnenia podľa tejto zmluvy.
Dodávateľ je povinný do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy preukázať, že je registrovaným partnerom spoločnosti Symantec. Túto skutočnosť preukáže Dodávateľ relevantným potvrdením.
Do ceny obstarávanej softvérovej licencie vo všeobecnosti musia byť zahrnuté celkové náklady.
V prípade, ak bude zistené, že tovar/služba nezodpovedá zadanej technickej špecifikácii predmetu zákazky, Objednávateľ si vyhradzuje právo tovar/službu neodobrať.
Dodávateľ predloží podrobný rozpočet jednotkových cien položiek predmetu zmluvy s DPH a bez DPH do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy.
V momente uzavretia zmluvy musí Dodávateľ mať v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a zákona o registri partnerov verejného sektora, inak je Objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť.
Dodávateľ musí doložiť uzavreté poistenie za prípadné škody vzniknuté pri výkonne činnosti, minimálna poistná suma 50 000 Eur.
Predmet zákazky musí byť kompatibilný s existujúcou infraštruktúrou z dôvodu zachovania jednotnosti a šetrenia prevádzkových nákladov.
Právo na vystavenie faktúry a zaplatenie ceny za službu vzniká Dodávateľovi riadnym dodaním a odovzdaním Objednávateľovi. Podkladom pre úhradu ceny za službu bude faktúra vystavená Dodávateľom, doložená súpisom dodaných služieb a protokolom o ich odovzdaní.
Objednávateľ je oprávnený faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť Dodávateľovi v prípade, že neobsahuje všetky náležitosti daňového dokladu za účelom jej doplnenia alebo opravy. V takom prípade nová lehota začne plynúť doručením opravenej faktúry Objednávateľovi.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa vyhotovenia. Objednávateľ neposkytuje finančný preddavok Dodávateľovi.
Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude Objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky. Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie Objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy.
Tovar/služba, ktorý/á spĺňa požiadavky Objednávateľa bude odobratý/á na základe predloženej objednávky Dodávateľovi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Demänová 393, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

22.11.2024 00:00 — 21.11.2025 23:59

1,00 zákazka

32 040,00

26 700,00

Je potrebné uviesť údaje o rozsahu služieb uvedených v objednávkovom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.09.2024 13:15

24.09.2024 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.09.2024 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 418
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.09.2024 13:59 - Vstupná ponuka 32 040,00 € Cena s DPH
18.09.2024 13:59 - Najvýhodnejšia ponuka 32 040,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS