37910337
Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika
Demänová 393, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK
48286621
airo, s. r. o.
Ivanská cesta 30/B, Bratislava, 82104, SVK
Obnova podpory SW na ochrancu koncových bodov: Symantec Endpoint Security Complete
obnova podpory, Symantec Endpoint Security Complete
Služba
1. Endpoint Security Complete (Includes New SES/SEP Subscription), Hybrid Subscription License with Support, Per Device, 1Y (22.11.2024 - 21.11.2025)
|
|
---|---|
Funkcia |
Služby spojené s aktualizáciou riešenia systému bezpečnosti pre koncové stanice (PC a NTB) a servery. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Endpoint Security Complete (Includes New SES/SEP Subscription), Hybrid Subscription License with Support, Per Device, 1Y (22.11.2024 - 21.11.2025) | ks | 300 |
Názov |
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi doklad preukazujúci oprávnenie Dodávateľa poskytovať služby, ktoré sú predmetom tejto zmluvy. Z dokladu musí vyplývať, že Dodávateľ má oprávnenie na podnikanie v rozsahu vzťahujúcom sa na poskytnutie plnenia podľa tejto zmluvy. |
Dodávateľ je povinný do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy preukázať, že je registrovaným partnerom spoločnosti Symantec. Túto skutočnosť preukáže Dodávateľ relevantným potvrdením. |
Do ceny obstarávanej softvérovej licencie vo všeobecnosti musia byť zahrnuté celkové náklady. |
V prípade, ak bude zistené, že tovar/služba nezodpovedá zadanej technickej špecifikácii predmetu zákazky, Objednávateľ si vyhradzuje právo tovar/službu neodobrať. |
Dodávateľ predloží podrobný rozpočet jednotkových cien položiek predmetu zmluvy s DPH a bez DPH do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
V momente uzavretia zmluvy musí Dodávateľ mať v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a zákona o registri partnerov verejného sektora, inak je Objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
Dodávateľ musí doložiť uzavreté poistenie za prípadné škody vzniknuté pri výkonne činnosti, minimálna poistná suma 50 000 Eur. |
Predmet zákazky musí byť kompatibilný s existujúcou infraštruktúrou z dôvodu zachovania jednotnosti a šetrenia prevádzkových nákladov. |
Právo na vystavenie faktúry a zaplatenie ceny za službu vzniká Dodávateľovi riadnym dodaním a odovzdaním Objednávateľovi. Podkladom pre úhradu ceny za službu bude faktúra vystavená Dodávateľom, doložená súpisom dodaných služieb a protokolom o ich odovzdaní. |
Objednávateľ je oprávnený faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť Dodávateľovi v prípade, že neobsahuje všetky náležitosti daňového dokladu za účelom jej doplnenia alebo opravy. V takom prípade nová lehota začne plynúť doručením opravenej faktúry Objednávateľovi. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa vyhotovenia. Objednávateľ neposkytuje finančný preddavok Dodávateľovi. |
Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude Objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky. Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie Objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy. |
Tovar/služba, ktorý/á spĺňa požiadavky Objednávateľa bude odobratý/á na základe predloženej objednávky Dodávateľovi. |
Demänová 393, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika
22.11.2024 00:00 — 21.11.2025 23:59
1,00 zákazka
32 040,00
26 700,00
Je potrebné uviesť údaje o rozsahu služieb uvedených v objednávkovom formulári.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.09.2024 13:15
24.09.2024 08:00
24.09.2024 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.09.2024 13:59 - Vstupná ponuka | 32 040,00 | € | Cena s DPH |
18.09.2024 13:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 32 040,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: