• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.09.2024 13:03
  •    Predkladanie ponúk
    23.09.2024 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    23.09.2024 14:33
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.09.2024 14:45

Detail zákazky Z20247942

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.09.2024 13:03
  •    Predkladanie ponúk
    23.09.2024 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    23.09.2024 14:33
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.09.2024 14:45

Základné údaje

Z20247942

OF-293574

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9797962

Objednávateľ

00157716

Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre

Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK

Dodávateľ

36582051

EQUILIBRIA, s.r.o.

Krásnohorská 82, Košice, 04011, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlačiarenské služby

tlač, tlačiarenské služby, skladačka, leták

  • 79820000-8 - Služby súvisiace s tlačou
  • 22000000-0 - Tlačené výrobky a príbuzné produkty
  • 22140000-3 - Letáky
  • 22100000-1 - Tlačené knihy, brožúry a letáky

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tlač letáku č. 1
Funkcia
1. Tlač letákov (ďalej len "tlačené výrobky") a ich konečné spracovanie.
2. Dodanie tlačených výrobkov vrátane tlače, balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke (t.j. do kancelárie) a vrátane ďalších nákladov spojených s realizáciou zákazky.
3. Dodávateľ vykoná tlač na základe originálu poskytnutého objednávateľom v elektronickej podobe, pričom dodávateľ zabezpečí vo vlastnej réžii všetok potrebný materiál.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Tlač skladačka/leták č. 1 náklad v ks 1000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.1. Formát 400x210 mm, skladačka
1.2. Tlač 4/4
1.3. Papier 135 g ONL
1.4. Spracovanie 2x lom
1.5. Výsledný formát 100x210 mm
 2. Tlač letáku č. 2
Funkcia
1. Tlač letákov (ďalej len "tlačené výrobky") a ich konečné spracovanie.
2. Dodanie tlačených výrobkov vrátane tlače, balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke (t.j. do kancelárie) a vrátane ďalších nákladov spojených s realizáciou zákazky.
3. Dodávateľ vykoná tlač na základe originálu poskytnutého objednávateľom v elektronickej podobe, pričom dodávateľ zabezpečí vo vlastnej réžii všetok potrebný materiál.
4. Pri tlači publikácie sa uplatňuje znížená sadzba dane v zmysle zák. č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, preto zmluvná celková cena s DPH musí zahŕňať DPH vo výške 10%.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
2. Tlač letáku č. 2 náklad v ks 1000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
2.1. Formát A4
2.2. Tlač 4/4
2.3. Papier 115 g ONL
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy:
1.1. rozpis jednotkových cien bez DPH a s DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre, ceny sú platné ako maximálne),
1.2. prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien.
2. Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom a do 2 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty:
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve alebo,
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu/ a zároveň určí lehotu na ich doručenie.
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov,  alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
4. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
5. Jednotková cena je konečná, zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (tlač, balenie, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke t.j. do kancelárie, ďalšie náklady spojené s realizáciou zákazky).
6. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z. v znení neskorších predpisov.
7. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
8. Objednávateľ, resp. kontaktná osoba objednávateľa sa zaväzuje, že poskytne dodávateľovi podklady v elektronickej podobe.
9. Dodávateľ je povinný pred tlačou predmetu zákazky predložiť objednávateľovi na odsúhlasenie grafické spracovanie predmetu zákazky.
10. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto plnenia. Vyžaduje sa dodávka na miesto plnenia, t.j. pracovisko uvedené v objednávke. Presný termín plnenia je dodávateľ povinný dohodnúť s kontaktnou osobou objednávateľa. Objednávateľ požaduje realizovať dodávku v pracovných dňoch priamo na miesto určenia.
11. Tovar bude dodaný najneskôr do 14 dní odo dňa vystavenia objednávky.
12. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku.
13. Dodávateľ sa zaväzuje:
13.1. zabaliť tlačené výrobky do takých obalov, aby boli chránené pred poškodením pri expedovaní a preprave na miesto plnenia,
13.2. v prípade preukázateľne vadného predmetu zákazky dodať opravenú verziu najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa doručenia reklamácie.
14. V zmysle obchodných podmienok elektronickej platformy (ďalej len "OPEP") je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
15. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
16. Uvedené podmienky plnenia  dopĺňajú podmienky OPEP,  a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kraskova 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

26.09.2024 08:00 — 10.10.2024 15:00

1,00 súbor

420,00

350,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.09.2024 13:03

23.09.2024 14:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 298
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.09.2024 14:29 - Vstupná ponuka 357,60 € Cena s DPH
23.09.2024 14:29 - Najvýhodnejšia ponuka 357,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS