• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.09.2024 12:30
  •    Predkladanie ponúk
    30.09.2024 08:00
  •    Zrušenie zákazky
    30.09.2024 08:03

Detail zákazky Z20247941

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.09.2024 12:30
  •    Predkladanie ponúk
    30.09.2024 08:00
  •    Zrušenie zákazky
    30.09.2024 08:03

Základné údaje

Z20247941

OF-293595

zrušená

Objednávateľ

00160270

Gymnázium M.R.Štefánika

Športová 41, Nové Mesto nad Váhom, 91501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

"Debarierizácia Gymnázium M.R. Štefánika " - Obstaranie materiálneho vybavenia učební Gymnázia M. R. Štefánika

výškovo nastaviteľné stoly a stoličky, bezbariérové

  • 39160000-1 - Školský nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. školská lavica
Funkcia
dvojmiestna výškovo nastaviteľná školská lavica
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet kus 18
formát pracovnej dosky - dlžka cm 130
formát pracovnej dosky - šírka cm 55
regulácia výšky pracovnej dosky cm 82
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
farba dohodou
Vyrobený výlučne na Slovensku s certifikátom originality nie balený alebo označovaný na Slovensku
kolieska áno
materiál konštrukcie hliník
materiál stolnej dosky buková doska
držiak na ceruzky áno
sklápateľná doska s hranou na držanie knihy áno
stohovateľné nie
interiérové použitie áno
 2. školská stolička
Funkcia
výškovo nastaviteľná školská stolička s hojdacím mechanizmom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet kus 36
výška stoličky cm 70
šírka cm 46
hĺbka cm 39
výška sedu cm 38
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
farba dohodou
Vyrobený výlučne na Slovensku s certifikátom originality nie balený alebo označovaný na Slovensku
stohovateľné áno
materiál konštrukcie hliník
materiál sedacej časti preglejka
použitie v interiéri áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, vyrobený výlučne na Slovensku, nie balený  alebo označovaný na Slovensku, originálne zabalený, v zmontovanom okamžite použiteľnom stave
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Požaduje sa záruka minimálne 24 mesiacov, náklady spojené s odstránením vady / poruchy v záručnej dobe znáša dodávateľ
Objednávateľ pripúšťa len ponuku spĺňajúcu všetky požiadavky technickej špecifikácie.
Nedodržanie akéhokoľvek bodu technickej špecifikácie a uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky, objednávateľ zákazku nepríjme a odstúpi od zmluvy.
Požaduje sa predložiť FUNKČNÁ A TECHNICKÁ ŠPECIFIKÁCIA, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (OBCHODNÝCH ZNAČIEK) nacenených výrobkov a CERTIFIKÁTY ORIGINALITY do 3 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy.
Objednávateľ bude akceptovať ako ekvivalentný výrobok len tovar s rovnakou, alebo lepšou kvalitou ako uvedené výrobky po vzájomnej dohode.
Dodávateľ môže dodať tovar aj s lepšími technickými vlastnosťami než je uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky, pri dodržaní maximálnej celkovej ceny za predmet zákazky s DPH.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa vyrozumenie o termíne dodania tovaru najmenej 1 pracovný deň vopred
Požadujeme dodanie v pracovných dňoch mimo sviatkov v čase medzi 8.00 - 13.00 hod.
Požadujeme vystavenie dodacieho listu.
Požaduje sa písomná garancia dodávateľa, že dodaný tovar je nový, pozostávajúci výlučne z nových komponentov (nie používaných, nie repasovaných).
Úhrada plnenia bude uskutočnená po dodaní objednaného tovaru na základe doručenej faktúry s uvedením jednotlivých cien tovaru celkovej ceny s DPH. SPLATNOSŤ FAKTÚRY - 30 DNÍ.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade dodania iného tovaru alebo nekompletnej zásielky, zásielku neprevziať.
Požaduje sa dodanie tovaru, ktorý je bezpečný a neohrozuje zdravie používateľov.
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť / odstúpiť od zmluvy.
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom - nedôjde k uzatvoreniu zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Športová 41, Nové Mesto nad Váhom, Nové Mesto nad Váhom, Trenčiansky, Slovenská republika

15.10.2024 00:00 — 20.12.2024 00:00

1,00 súbor

23 076,00

19 230,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Požaduje sa predložiť FUNKČNÁ A TECHNICKÁ ŠPECIFIKÁCIA, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (OBCHODNÝCH ZNAČIEK) nacenených výrobkov a CERTIFIKÁTY ORIGINALITY do 3 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy. Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy, ktorý bude obsahovať OBRAZOVÚ DOKUMENTÁCIU PREDMETU do 3 dní od uzavretia zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.09.2024 12:30

30.09.2024 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.09.2024 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 244
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS