• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.09.2024 12:43
  •    Predkladanie ponúk
    26.09.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.09.2024 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.09.2024 11:50

Detail zákazky Z20247931

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.09.2024 12:43
  •    Predkladanie ponúk
    26.09.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.09.2024 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.09.2024 11:50

Základné údaje

Z20247931

OF-293576

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9816389

Objednávateľ

42001315

Národné lesnícke centrum

T.G.Masaryka 22, Zvolen, 96001, SVK

Dodávateľ

31628605

Xepap, spol. s r. o.

Jesenského 4703, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky papier bežný na tlač a kopírovanie

Písací papier, Papier na tlač a fotokopírovanie

  • 30197620-8 - Písací papier
  • 30197643-5 - Papier na fotokopírovanie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky papier A4
Funkcia
Papier do kopírovacích strojov a farebných tlačiarní A4
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet bal. 450
hmotnosť g/m2 80
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Papier do kopírovacích strojov, vhodný do laserových farebných tlačiarní balíkovaný A4 80g/m2, belosť CIE min.160 - max.170, drsnosť 180-200 ml/min. Tlač v administratívnej práci, plnofarebná tlač listín, šablón, obrázkov, 500ks/bal.
 2. Kancelársky papier A3
Funkcia
Papier do kopírovacích strojov a farebných tlačiarní A3
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet bal. 48
hmotnosť g/m2 80
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Papier do kopírovacích strojov, vhodný do laserových farebných tlačiarní balíkovaný A3 80g/m2, belosť CIE min.160 - max.170, drsnosť 180-200 ml/min. Tlač v administratívnej práci, plnofarebná tlač listín, šablón, obrázkov, 500ks/bal
 3. Kancelársky papier SRA3
Funkcia
Papier do kopírovacích strojov a farebných tlačiarní SRA3
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet bal. 10
hmotnosť g/m2 250
rozmer mm 450 x 320
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Papier do kopírovacích strojov a farebných tlačiarní Xerox balíkovaný SRA3 250g/m2, rozmer 450 x 320 mm, belosť CIE 168, farba biela farebná tlač diplomov 125ks/bal
 4. Kancelársky papier SRA3
Funkcia
Papier do kopírovacích strojov a farebných tlačiarní SRA3
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet bal 13
hmotnosť g/m2 120
rozmer mm 450 x 320
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Papier do kopírovacích strojov a farebných tlačiarní Xerox balíkovaný SRA3 120g/m2, rozmer 450 x 320 mm, belosť CIE 168, farba biela, tlač farebných publikácií 250ks/bal
 5. 5. Kancelársky papier SRA3
Funkcia
Papier do kopírovacích strojov a farebných tlačiarní SRA3
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet bal 10
hmotnosť g/m2 160
rozmer mm 450 x 320
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Papier do kopírovacích strojov a farebných tlačiarní Xerox balíkovaný SRA3 160g/m2, rozmer 450 x 320 mm, belosť CIE 168, farba biela farebná tlač pozvánok 250ks/bal
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia rámcovej dohody- rozpis jednotlivých položiek s uvedením špecifikácie každej položky.
Požaduje sa predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia zmluvy do 3 pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody.
Ponuku je potrebné predložiť za celý predmet zákazky, vrátane dopravy. V cene musí byť zahrnuté aj balenie, naloženie, dodanie tovaru vrátane dopravy na miesto plnenia určené objednávateľom, vrátane odvozu obalov, v ktorých bude predmet zákazky dopravený a vrátane likvidácie a odvozu obalov v súlade s platnou legislatívou SR.
Samotná realizácia sa bude uskutočňovať na základe jednotlivých objednávok objednávateľa (verejného obstarávateľa). Uvedené množstvá jednotlivých druhov tovaru sú predpokladané a nie sú záväzné. Objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu počtu jednotlivých položiek, pri zachovaní jednotkových cien a finančného limitu rámcovej dohody.
Požaduje sa dodávka do 7 pracovných dní od doručenia objednávky do miesta sídla objednávateľa ako aj do jeho zvolených pracovísk, ktorými sú mestá Banská Štiavnica, Košice.
Prevzatie tovaru sa uskutoční na základe podpisu preberacieho protokolu alebo dodacieho listu určeným zamestnancom objednávateľa. Požaduje sa dodanie tovaru v pracovných dňoch, v čase medzi 09:00 – 14:00 hodinou. Dodávateľ je povinný najneskôr 2 hodiny pred plánovanou hodinou dodania tovaru vyzvať telefonicky zodpovednú osobu objednávateľa k prevzatiu tovaru v dohodnutom mieste dodanie tovaru.
.Objednávateľ je oprávnený pri preberaní skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodania iného tovaru, iných špecifikácií tento tovar neprevziať
Platba za plnenie bude prebiehať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom. Splatnosť faktúr bude nastavená na 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Rámová dohoda uzatváraná na 1 rok, alebo do vyčerpania finančného limitu určeného v nej- (suma víťazného uchádzača z elektronickej aukcie).
Ukončenie rámcovej dohody pred uplynutím doby, na ktorú bola uzatvorená, môže byť: a) Odstúpením pre podstatné porušenie zmluvných podmienok stanovených priamo v rámcovej dohode. b) Odstúpením z dôvodov a za podmienok uvedených vo VZP OPEP, v týchto prípadoch ukončenie zmluvy nastane dňom doručenia písomného odstúpenia dodávateľovi c) Vzájomnou dohodou zmluvných strán ku dňu, ktorý je určený priamo v rámcovej dohode o ukončení zmluvy d) Výpoveďou danou objednávateľom dodávateľovi, a to aj bez udania dôvodov, v tomto prípade ukončenie zmluvy nastane po uplynutí 30-dňovej výpovednej lehoty.
Lehota podľa predchádzajúceho bodu, pri písm. d) začína plynúť od nasledujúceho dňa po doručení výpovede dodávateľovi v listinnej podobe.
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že v prípade, ak dodávateľ alebo niektorý z členov skupiny dodávateľov bude zaradený na zoznam negatívne hodnotených dodávateľov, môže odstúpiť od zmluvy v súlade s platnými OPEP (čl. XVIII., 18.2, písm. e).
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania tovaru (§ 32 ods. 1 písm. e) v súlade s ustanoveniami platného zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z. z.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

12

1,00 súbor

2 262,04

2 262,04

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

20.09.2024 12:43

26.09.2024 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.09.2024 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 325
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.09.2024 14:11 - Vstupná ponuka 2 262,04 € Cena bez DPH
26.09.2024 09:51 - Najvýhodnejšia ponuka 2 262,03 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS