00325490
Mesto Michalovce
Námestie osloboditeľov 30, Michalovce, 07101, SVK
36195715
STAFER, s.r.o.
ul. Priemyselná č. 7, Michalovce, 07101, SVK
ABROLL KONTAJNER
kontajner, komunálny odpad
Tovar
1. ABROLL KONTAJNER
|
|
---|---|
Funkcia |
Abroll Kontajner na manipuláciu s komunálnym odpadom a vytriedenými zložkami odpadu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
ABROLL KONTAJNER | ks | 2 | ||
Objem kontajnera | m3 | 36 | ||
Hmotnosť kontajnera | kg | 3100 | ||
Nosnosť kontajnera | kg | 15000 | ||
Vnútorná šírka | mm | 2300 | ||
Vnútorná dĺžka | mm | 6500 | ||
Minimálna vnútorná výška | mm | 2440 | ||
Hrúbka plechu podlahy (S 700 alebo ekvivalent) | mm | 4 | ||
Hrúbka plechu bočníc podlahy (S 700 alebo ekvivalent) | mm | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
ABROLL KONTAJNER - nový, nie repasovaný | áno |
Výška háku 1570 mm | áno |
Vyrobený z oceľového plechu, podľa DIN 30 722 | áno |
Mechanický zdvíhateľná strecha | áno |
Hákové naťahovanie | áno |
Zadné dvojkrídlové dvere s tyčovým zatváraním | áno |
Rebrík na stene za vodičom | áno |
Dva valčeky pre naťahovanie | áno |
Otvárací mechanizmus dverí na boku kontajnera | áno |
Strecha s gumovým tesnením | áno |
Poistky otvorenia strechy počas jazdy | áno |
Prechod podlaha bočnice 45 stupňov | áno |
Farba RAL 2011 | áno |
Názov |
1. Súčasťou dodávky Abroll kontajnera bude jeho doprava. |
2. Objednávateľ uchádzača, ktorý predloží ponuku ako Dodávateľ , ktorý nie je platiteľom DPH, bude považovať, že v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platiteľa DPH, je ním predložená kontraktačná cena konečná a nemenná a bude považovaná za cenu na úrovni s DPH. |
3. Dodávateľ je povinný predložiť ako súčasť cenovej ponuky vlastný návrh plnenia spolu so špecifikáciou – uvedenie konkrétnej značky resp. obchodného názvu, výrobcu a typového označenia tovaru, ktorý bude predmetom dodania napr. katalógový list, technický list resp. technický opis a pod., na základe čoho sa preukáže splnenie požadovaných technických a iných požiadaviek na predmet zákazky. V prípade nedodržania niektorého z požadovaných parametrov resp. špecifikácie tovarov zo strany dodávateľa po doručení špecifikácií, objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy s dodávateľom. |
4. K predmetu zákazky / tovaru sa požaduje dodať doklady a dokumenty v súlade so všeobecne záväznými predpismi platnými v Slovenskej republike. |
5. Prevzatie predmetu zákazky / tovaru sa bude realizovať osobne na základe Preberacieho / Odovzdávacieho protokolu podpísaného oboma stranami. |
6. O odovzdaní predmetu zákazky / tovaru je Dodávateľ povinný vopred upovedomiť Objednávateľa najneskôr 3 pracovné dní pred požadovaným dodacím termínom. Odovzdanie a prevzatie predmetu zákazky / tovaru potvrdia svojím podpisom oprávnení zástupcovia Dodávateľa a Objednávateľa na Protokole podľa vyššie uvedeného bodu. |
7. Objednávateľ požaduje záručnú dobu v dĺžke minimálne 24 mesiacov. |
8. Objednávateľ má právo predmet zákazky/tovar so zjavným chybami neprevziať, s odstrániteľnými chybami predmet zákazky / tovar prevziať až po ich odstránení. Dodávateľ zodpovedá za skryté vady, ktoré mal predmet zákazky / tovar v čase prevzatia Objednávateľom, aj keď sa porucha stane zjavnou až po tomto čase. |
Lastomírska 2 - areál TaZS zberný dvor, Michalovce, Michalovce, Košický, Slovenská republika
07.10.2024 08:00 — 31.10.2024 14:00
2,00 ks
19 236,00
16 030,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
24.09.2024 13:13
30.09.2024 08:00
30.09.2024 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.09.2024 09:58 - Vstupná ponuka | 19 236,00 | € | Cena s DPH |
27.09.2024 12:06 - Najvýhodnejšia ponuka | 18 840,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: