• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.09.2024 13:13
  •    Predkladanie ponúk
    30.09.2024 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.09.2024 08:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.09.2024 09:05

Detail zákazky Z20247930

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.09.2024 13:13
  •    Predkladanie ponúk
    30.09.2024 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.09.2024 08:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.09.2024 09:05

Základné údaje

Z20247930

OF-293418

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9828722

Objednávateľ

00325490

Mesto Michalovce

Námestie osloboditeľov 30, Michalovce, 07101, SVK

Dodávateľ

36195715

STAFER, s.r.o.

ul. Priemyselná č. 7, Michalovce, 07101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

ABROLL KONTAJNER

kontajner, komunálny odpad

  • 44613800-8 - Kontajnery na odpadový materiál

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. ABROLL KONTAJNER
Funkcia
Abroll Kontajner na manipuláciu s komunálnym odpadom a vytriedenými zložkami odpadu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
ABROLL KONTAJNER ks 2
Objem kontajnera m3 36
Hmotnosť kontajnera kg 3100
Nosnosť kontajnera kg 15000
Vnútorná šírka mm 2300
Vnútorná dĺžka mm 6500
Minimálna vnútorná výška mm 2440
Hrúbka plechu podlahy (S 700 alebo ekvivalent) mm 4
Hrúbka plechu  bočníc podlahy (S 700 alebo ekvivalent) mm 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
ABROLL KONTAJNER - nový, nie repasovaný áno
Výška háku 1570 mm áno
Vyrobený z oceľového plechu, podľa  DIN 30 722 áno
Mechanický zdvíhateľná strecha áno
Hákové naťahovanie áno
Zadné dvojkrídlové dvere s tyčovým zatváraním áno
Rebrík na stene za vodičom áno
Dva valčeky pre naťahovanie áno
Otvárací mechanizmus dverí na boku kontajnera áno
Strecha s gumovým tesnením áno
Poistky otvorenia strechy počas jazdy áno
Prechod podlaha bočnice 45 stupňov áno
Farba RAL  2011 áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Súčasťou dodávky Abroll kontajnera bude jeho doprava.
2. Objednávateľ uchádzača, ktorý predloží ponuku ako  Dodávateľ , ktorý  nie je platiteľom DPH,  bude považovať, že v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platiteľa DPH, je ním predložená kontraktačná cena  konečná a nemenná a bude považovaná za cenu na úrovni s DPH.
3. Dodávateľ je povinný predložiť ako súčasť cenovej ponuky vlastný návrh plnenia spolu so špecifikáciou – uvedenie konkrétnej značky resp. obchodného názvu, výrobcu a typového označenia tovaru, ktorý bude predmetom dodania  napr. katalógový list, technický list resp. technický opis a pod., na základe čoho sa preukáže splnenie požadovaných technických a iných požiadaviek na predmet zákazky.  V prípade nedodržania niektorého z požadovaných parametrov resp. špecifikácie tovarov zo strany dodávateľa po doručení špecifikácií, objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy s dodávateľom.
4. K predmetu zákazky / tovaru sa požaduje dodať doklady a dokumenty v súlade so všeobecne záväznými predpismi platnými v Slovenskej republike.
5. Prevzatie predmetu zákazky / tovaru sa bude realizovať  osobne na základe  Preberacieho / Odovzdávacieho protokolu podpísaného oboma stranami.
6. O odovzdaní predmetu zákazky / tovaru je Dodávateľ povinný vopred upovedomiť Objednávateľa najneskôr 3 pracovné dní pred požadovaným dodacím termínom. Odovzdanie a prevzatie predmetu zákazky / tovaru potvrdia svojím podpisom oprávnení zástupcovia Dodávateľa a Objednávateľa na Protokole podľa vyššie uvedeného bodu.
7. Objednávateľ požaduje záručnú dobu v dĺžke minimálne 24 mesiacov.
8. Objednávateľ má právo predmet zákazky/tovar  so zjavným chybami neprevziať, s odstrániteľnými chybami predmet zákazky / tovar prevziať až po ich odstránení. Dodávateľ zodpovedá za skryté vady, ktoré mal predmet zákazky / tovar  v čase prevzatia Objednávateľom, aj keď sa porucha stane zjavnou až po tomto čase.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Lastomírska 2 - areál TaZS zberný dvor, Michalovce, Michalovce, Košický, Slovenská republika

07.10.2024 08:00 — 31.10.2024 14:00

2,00 ks

19 236,00

16 030,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.09.2024 13:13

30.09.2024 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.09.2024 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 333
 34
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.09.2024 09:58 - Vstupná ponuka 19 236,00 € Cena s DPH
27.09.2024 12:06 - Najvýhodnejšia ponuka 18 840,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS